• Hey iedereen,

    Aangezien ik op 21 januari jarig ben en op 23 januari mijn 21ste verjaardag ga vieren met een groot feest, heb ik mijn vader uitgedaagd om met zijn doedelzak een liedje te komen spelen op mijn feest. Eerst wilde hij niet ingaan op mijn verzoekje aangezien ikzelf ook in een Schotse doedelzakband speel maar met mensen waarvan het niveau véél hoger ligt dan dat van mijn vader. Hij denk dus een beetje dat hij afgaat in vergelijking met de mensen die competitie doen.
    Nu heb ik hem zo ver gekregen dat hij wel zou spelen indien ik 5000 likes haal op 9 maanden tijd. Het aantal heb ik zelf bepaald en voor mijn vader het besefte, heeft hij toegestemd...Pas nadien had hij door dat 5000 likes eigenlijk weinig is.

    Daarom vroeg ik me af of er hier Quizletters zijn die mij willen helpen met die 5000 likes door de pagina te liken en/of te delen.
    Momenteel zit ik aan 39 likes op een uurtje tijd maar dat kan uiteraard veel sneller vooruit gaan indien er veel mensen mee willen werken.
    Normaal gezien doe ik dit niet, ik vraag nooit om likes op facebook maar aangezien ik maar 1 keer 21 word en dit voor mij een speciale leeftijd is, hoop ik echt dat ik dit kan bereiken met jullie hulp.
    Geen nood, mijn vader kan er zelf best om lachen, we hebben namelijk een zeer hechte band.

    Jullie zouden me er een groot plezier mee doen. :'D
    Hier is alvast de link en alvast bedankt ----> https://www.facebook.com/BagpipeBirthday?pnref=story


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb de pagina geliket. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef:
    Ik heb de pagina geliket. :Y)

    Je bent een engel! :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga liken en delen! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Ik ga liken en delen! :Y)

    Thank you! *O*


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha, prachtig. Door hem te liken heb ik het idee aan een goed doel bij te dragen. Hopelijk lukt het!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    GandalfTheSexy schreef:
    Ik ga liken en delen! :Y)


    Oh, ja. Delen kan ik ook nog proberen. ^^
    Als heel Quizlet de pagina deelt, haal je die likes wel binnen één maand. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef:
    Ik heb de pagina geliket. :Y)

    Rhaella schreef:
    (...)

    Oh, ja. Delen kan ik ook nog proberen. ^^
    Als heel Quizlet de pagina deelt, haal je die likes wel binnen één maand. :')

    Ik hoor hem nu echt heel de tijd lachen achter zijn computer. :')
    Ik ben iedereen echt zooo dankbaar dat ze willen helpen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb het geliket ^^. Succes verder!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    Ik heb het geliket ^^. Succes verder!

    Thanks. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geliket. Ik hoop dat het je gaat lukken!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aaaand done *O*


    -

    Als ik de 5000 likes kan halen, dan plaats ik hier uiteraard het filmpje van op mijn feest. (:
    Het komt dan ook nog op facebook op de pagina zelf.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    GandalfTheSexy schreef:
    Ik ga liken en delen! :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik heb geliket en gedeeld! *O*


    Deep inside, I've never felt alive