• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.





    Rollen: Getallen achter naam. Rollentopic + paginanummer
    Vampiers:
    Clanleider: Silas Underwood - 26/247 - 1e rang - Tortura
    Rechterhand:Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang - Goldenwing
    Verbannen: Will Mason Black (1,3) - 22/84 - Nomaad - Praelectio
    Leden (max 6):
    - Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - Evelyn Gabriela Delavey (1,2) - 20/121 - 3e rang - Scabbia

    - Amelia Earhart (1,3) - 15/15 - 4e rang - Souvenir

    - Oliver William Dust (1,1) - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - Samuel Joshua Carrey (1,4) - 20/150 - 3e rang - Eyes
    - Cedric Laurentius Salomon - 21/138 - 3e rangs - X


    Mensen (max 5):
    - Eviënne Olivia Crawford (1,2) - 18 - Tegen - Praelectio
    - Félice Mabel Delamore - 19 - Voor - Jemima
    - Elisabeth Howell - 17 - Tegen - Eyes

    - X - X - X - X
    -

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 12:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [Mijn post komt, maar nu heb ik geen tijd.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het is hier nogal stil aan het worden ..


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Het is hier nogal stil aan het worden ..

    Eerder doodstil :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zal ik anders mijn personage tegen Idwallon in laten gaan? Misschien gebeurd er dan nog wat :'].


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Zal ik anders mijn personage tegen Idwallon in laten gaan? Misschien gebeurd er dan nog wat :'].


    Dat kun je het beste eerst even met Tortura overleggen, als ik het goed heb laat ze Silas namelijk nog binnen komen in de zaal. Misschien dat je in overleg daar nog wat mee kunt?


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik heb haar een e-mail gestuurd.

    Wie heeft er nog zin / tijd om met deze verder te gaan? Dan zal ik even zeggen wat ze had gemeld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moet nog steeds een post schrijven :x, maar ik wil nog wel verder, als er tenminste ook nog andere zijn die verder willen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tortura schreef:
    Ik heb haar een e-mail gestuurd.

    Wie heeft er nog zin / tijd om met deze verder te gaan? Dan zal ik even zeggen wat ze had gemeld.

    Ik wil wel nog meedoen. Tijd is wat anders dat heb ik pas donderdag :'D

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 21:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tortura schreef:
    Ik heb haar een e-mail gestuurd.

    Wie heeft er nog zin / tijd om met deze verder te gaan? Dan zal ik even zeggen wat ze had gemeld.


    Ik wil nog wel verder gaan. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zou graag nog verder gaan. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik wil ook nog graag verder.


    Physics is awesome

    Ik wi graag nog verder gaan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ook wel, maar ze ging zonder wat te zeggen weg. Ik dacht ze komt later wel terug en laat 't ons weten, maar niet dus.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Ik ook wel, maar ze ging zonder wat te zeggen weg. Ik dacht ze komt later wel terug en laat 't ons weten, maar niet dus.


    + Ik wil niet gemeen zijn, maar daarvoor opende ze een topic over RPG, terwijl ze zelf een RPG maakt en alles daarna laat vallen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    + Ik wil niet gemeen zijn, maar daarvoor opende ze een topic over RPG, terwijl ze zelf een RPG maakt en alles daarna laat vallen.


    Ik neem aan dat je het hebt over Endure?


    Physics is awesome