• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.





    Rollen: Getallen achter naam. Rollentopic + paginanummer
    Vampiers:
    Clanleider: Silas Underwood - 26/247 - 1e rang - Tortura
    Rechterhand:Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang - Goldenwing
    Verbannen: Will Mason Black (1,3) - 22/84 - Nomaad - Praelectio
    Leden (max 6):
    - Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - Evelyn Gabriela Delavey (1,2) - 20/121 - 3e rang - Scabbia

    - Amelia Earhart (1,3) - 15/15 - 4e rang - Souvenir

    - Oliver William Dust (1,1) - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - Samuel Joshua Carrey (1,4) - 20/150 - 3e rang - Eyes
    - Cedric Laurentius Salomon - 21/138 - 3e rangs - X


    Mensen (max 5):
    - Eviënne Olivia Crawford (1,2) - 18 - Tegen - Praelectio
    - Félice Mabel Delamore - 19 - Voor - Jemima
    - Elisabeth Howell - 17 - Tegen - Eyes

    - X - X - X - X
    -

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 12:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik! en mijn personage was Evelyn Gabriela Delavey


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik doe nog gewoon mee. Mijn personages waren Will Mason Black en Eviënne Olivia Crawford.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Even nieuw topic. Voor de goede orde (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil ook nog wel mee doen en dan met mijn (oude) personages Samuel Joshua Carrey en Elisabeth Howell.


    Physics is awesome

    Ik denk dat je ze het best even in het nieuwe topic kan droppen. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cedric Laurentius Salomon - 21/138 - 3e rangs.
    En dan kun je mij ook misschien uitleggen waarom de user X bij mijn personage staat? Het is van Succubi / Lolicia.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Cedric Laurentius Salomon - 21/138 - 3e rangs.
    En dan kun je mij ook misschien uitleggen waarom de user X bij mijn personage staat? Het is van Succubi / Lolicia.


    Relax, dit topic is oud, dan wist ik waarschijnlijk je username niet meer of was ik het vergeten er bij te zetten en
    daarom heb ik je waarschijnlijk ook niet gePBt voor de 'heropening' van deze RPG.
    I;m sorry for being human --''

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 20:01 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Relax, dit topic is oud, dan wist ik waarschijnlijk je username niet meer of was ik het vergeten er bij te zetten en
    daarom heb ik je waarschijnlijk ook niet gePBt voor de 'heropening' van deze RPG.
    I;m sorry for being human --''

    Ehh, it was just a question. Don't feel so offensive.
    Ik wilde het gewoon graag weten, ook al was 't een oud topic. Ik had 't namelijk al wat eerder gevraagd. Maar goed, ik weet 't nu - so, no hard feelings? :].
    En je had mij wel gePB't? Op 't account van Succubi. Ik ben nu ook mee bezig om de personage daar te plaatsen in 't nieuwe topic. Maar ik ben ondertussen ook bezig met een post terug in een andere RPG.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 20:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.