• Welke hond moeten m'n vriend en ik later adopteren?
    Mijn vriend is van de kleine hondjes en ik van de grote. We raken er vaak over in discussie, dus ik dacht laat ik jullie mening eens vragen. ^^
    Aangezien de linkjes in de poll niet klikbaar zijn zet ik ze hier ook even neer:

    1.



    2.


    You are beautiful, you are love.

    2. Ik heb trauma's aan nummer 1 overgelaten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    2. Ik heb trauma's aan nummer 1 overgelaten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind de 2de het mooiste.


    I still think of the guitar bible.

    Ik zou een hond niet uitzoeken op een plaatje ;). Je moet even naar de raskenmerken kijken, sommige rassen hebben een paar uur per dag intensive beweging nodig. Sommige rassen kunnen nauwelijks alleen zijn, sommige zijn eigenwijs, sommige verharen heel extreem, sommige kunnen niet met kinderen overweg ect. Ik stel voor dat je kijkt wat je verwacht van een hond, en daar het ras op gaat zoeken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik zou een hond niet uitzoeken op een plaatje ;). Je moet even naar de raskenmerken kijken, sommige rassen hebben een paar uur per dag intensive beweging nodig. Sommige rassen kunnen nauwelijks alleen zijn, sommige zijn eigenwijs, sommige verharen heel extreem, sommige kunnen niet met kinderen overweg ect. Ik stel voor dat je kijkt wat je verwacht van een hond, en daar het ras op gaat zoeken.


    Dat ben ik helemaal met je eens. Maar goed, het is niet alsof we al samen gaan wonen. Dus genoeg tijd om daar over na te denken. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Als het om uiterlijk gaat zou ik zeker de tweede kiezen, maar zoals Licet al zegt is dat natuurlijk niet het enige waar je naar moet kijken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    2. (:


    Bad decisions make good stories.

    Hashirama schreef:
    2. Ik heb trauma's aan nummer 1 overgelaten.

    Definitely.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    1 <3


    The first step is the hardest.

    Mijn vriend en ik worden het maar niet eens of we nou een kat of hond nemen :'D Maar ik vind beide plaatjes lief.


    -

    Genius schreef:
    Mijn vriend en ik worden het maar niet eens of we nou een kat of hond nemen :'D Maar ik vind beide plaatjes lief.


    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 23:30 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)


    Nee dat wordt hem ook niet haha


    -

    1 1 1 1 1 1 1 1 1!
    Dat zijn tenminste honden met karakter, dat kun je niet van alle Labradors zeggen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    AyeRobiin schreef:
    1 <3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nummer twee, mijn vriendin heeft er net zo eentje en die is hartstikke fijn in de omgang.


    Reading a good book is like taking a journey.