• Hii,

    Ik zoek enkele ideetjes voor een dieren RPG.
    Dus, vraag ik of jullie mij kunnen helpen om er iets bij te verzinnen.

    Het enigste wat moet zijn is:
    *Als je een verhaal schrijft, aub maar 1 dier dan gebruiken en niet bijvoorbeeld:
    kat, hond en ratten.
    Dus bijvoorbeeld alleen maar: leeuwen of vogels of ....

    Dus, kom maar met jullie creatieve ideetjes! :D

    Groetjes Lauren

    PS: als er niet iets niet duidelijk is, vraag maar ;)


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Ik heb wel een ideetje,
    maar het kan moeilijk zijn las je het zelf niet bent en niet begrijpen kan.
    Er is veel onwetendheid over paarden en paardrijden en wat dat nu precies inhoud.
    Misschien als ik je help met de dingen die je kan meemaken als paardrijder dat je een lang verhaal kan schrijven over de band tussen paard en ruiter enzo.
    Vind je dit mogelijk? Ik ben zelf een ruiter (ik heb wel geen eigen paard maar ik weet wel wat alles inhoudt) met een pijnlijke achtergrond dus als je het wilt kan je mijn hulp inroepen. Je mag best ook even mijn paardrijleven opvragen aan mij als je daariets zou kunnen rond maken.
    xxx ik hoop dat ik snel antwoord terug heb en je er iets mee kan.

    xshana2902x schreef:
    Ik heb wel een ideetje,
    maar het kan moeilijk zijn las je het zelf niet bent en niet begrijpen kan.
    Er is veel onwetendheid over paarden en paardrijden en wat dat nu precies inhoud.
    Misschien als ik je help met de dingen die je kan meemaken als paardrijder dat je een lang verhaal kan schrijven over de band tussen paard en ruiter enzo.
    Vind je dit mogelijk? Ik ben zelf een ruiter (ik heb wel geen eigen paard maar ik weet wel wat alles inhoudt) met een pijnlijke achtergrond dus als je het wilt kan je mijn hulp inroepen. Je mag best ook even mijn paardrijleven opvragen aan mij als je daariets zou kunnen rond maken.
    xxx ik hoop dat ik snel antwoord terug heb en je er iets mee kan.

    Hoi Shana,
    Ondertussen heb ik al een idee gevonden, dus is het niet meer echt nodig, maar toch bedankt voor de moeite! Misschien dat ik later daar over een RPG schrijf ;)

    Groetjes


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."