• Haaii beste lezers! ,

Hier kan je je nieuwe story's achter laten.
    Laat hier je story's achter die net zijn begonnen promoot ze hier!

Ik ben vandaag ook begonnen aan een nieuwe story willen jullie een kijkje nemen?

. ... I heard my parents were deceased and could not stop crying. ...
    . ... How konde they leave me? They promised me that I could live with them again! ...
    . ... I lay in my bed and screamed "Mommy Daddy I'll be back! I miss you!" I shouted in my room crying

- Nederlands gesproken
    - hoofdpersonages: Maddy Adams & Harry stylez
    - Belangrijke nevenpersonages: Liam James Payne & Tessa Smiths
    - Op 09/03/13 gestart
    - Start na 5 abo's
    - Verdriet en liefde
    - One Direction bestaat

My life without parents || Harry Stylez & One Direction

alvast bedankt! (H)

Don't tchange for other people, just stay youre self

Moonshine. • Horan.
    Niall J. Horan. / onbekend. Lopend.

Imagine a world in which your problems fade away. In which you can forget them with your soulmate to live happily. That world exists. Elbe. A land where you go to when your problems seem too hard to solve, but where you hope it will be better.
    Until Morgana - a young witch who was put into oblivion in the hope she would never return - came. She out a curse on the land. No one in that land could ever be happy and the winter remained forever.
    But when the cycle of the mooncircle was full, two children were born. A boy and a girl. They have been given a special power when they were born. They have the life in them for Elbe and to supress the curse. But, can they safe Elbe in time or is the land forever lost?

Hij klemde de amulet stevig tegen zijn borst. Het gaf hem een gevoel dat het goed kwam. Ook al waren hij en de soldaten van die vrouw een meter van elkaar verwijderd. Misschien moest hij zich indenken dat ze op eens waren verdwenen of zo, tenslotte kwam hij ook zo hier in dit vreemde oord. Zo sloot hij zijn ogen, en dacht aandachtig aan hoe die soldaten met een enorme lucht kracht omver werden geblazen.

"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

De Huichelaar

Yulio Clavis is een fabriekskind die samen met zijn beste vriend Blake in fabriek 10 woont tot zijn 16e verjaardag. Als fabriekskind zal hij nooit echt deel uitmaken van de maatschappij. Hij heeft vreemde herinneringen aan zijn vader die op het punt stond iets te ontdekken over het geheim van tijd, maar hij kan zich niet herinneren wat het was. De drang om weg te lopen wordt met de dag sterker. En dan krijgt hij de kans om te ontsnappen naar de buitenwereld.....
    Intussen is Andrea Krispijn 100 jaar eerder een geadopteerde scholier die zich niet thuisvoelt in de wereld. Ze heeft vreemde dromen over een jongen die sterk op haar lijkt en de wereld waar hij in leeft.....
    ......Wat hebben Yulio en Andrea met elkaar te maken? En wat was Yulio's vader op het spoor?

dream on

In your heart I found mine. Fill me with your life. Boy, you make it hot on your red planet. Turn it up on your red planet. In your eyes I see truth. I'm so connected to you. Can I make a stop on your red planet? Turn it up on your red planet.

Mama told me not to waste my life. She said: “Spread your wings, my little butterfly. Don’t let what they say keep you up at night. And they can’t detain you, ‘cause wings are made to fly.” And we don’t let nobody bring us down. No matter what you say, it won’t hurt me. Don’t matter if I fall from the sky. These wings are made to fly.

•© Harmon & Clonmel

•Little Mix bestaat (nog) niet•
    •One Direction bestaat•
    Soundtrack
    Trailer
    •Neem een abo; wij waarschuwen niet•
    •Kudo’s en reacties motiveren ons•
    •Nederlands geschreven & gesproken•
    •We posten deze story alleen hier,
    dus als je hem ergens anders ziet,
    waarschuw ons even please•
    •Begint biij 15 abo’s•

It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.