• Nog 21 dagen tot Justin's Believe tour hier in Nederland.! Ja, ik ben echt aan het aftellen haha. Ik heb filmpjes gezien op youtube, EN IK KAN NIET LANGER MEER WACHTEN! Ik zit op de derde rij, in de golden circle en ik ben daar zo happy mee :'D Wie is er nog meer zo excited als ik? Please, zeg dat je net zo excited bent als ik anders voel ik me weird, lol.
    Sorry voor dit zinloze topic, maar ik moest het even kwijt. XD


    They were never in fact homeless

    ja omg heel erg, 6 dagen asdfgfhjlgldfhgfh


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ga hem op 11 april zien in België, en ik ben ook helemaal azjkhdjkshsdfu!
    Ik heb expresssss nog geen filmpjes opgezocht, maar de verleiding is al groot geweest D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Nope, niet echt. Zeker niet nu ik een wedstrijd op de radio heb gehoord, waarbij je tickets en een meet and greet kon winnen. Het enige wat eruit kwam was iemand die eigenlijk door een ander de tickets gewonnen heeft, één teleurgestelde en één hysterische omdat ze eigenlijk had moeten winnen. Daarna ook nog ruzie op Twitter...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Here, have another NOPE.

    Veel plezier hoor. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Nu maar hopen dat die eens op tijd komt he. (cat)


    Tell me about it, stud.

    I'm not excited, maar heel veel plezier! ~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nope, but enjoy.


    Take me to wonderland

    in Duitsland was ie niet eens op komen dagen voor een concert, niks laten weten. was vandaag op het nieuws. al die fans zijn na 2,5 uur naar huis gegaan, huilend. de meeste dan. Hoop dat hij wel op komt dagen voor dat concert. :) niet dat ik ga, maar zou het wel vervelend vinden voor al die fans.


    Love don´t break me.

    SUPPORTxBILL schreef:
    in Duitsland was ie niet eens op komen dagen voor een concert, niks laten weten. was vandaag op het nieuws. al die fans zijn na 2,5 uur naar huis gegaan, huilend. de meeste dan. Hoop dat hij wel op komt dagen voor dat concert. :) niet dat ik ga, maar zou het wel vervelend vinden voor al die fans.

    Wat een geweldige jongen! Praise the lord!


    Take me to wonderland

    Morgen :9~


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Itami schreef:
    Nope, but enjoy.


    Some people are art and do art at the same time

    Veel plezier morgen met het luisteren naar een vreselijk arrogante, zelfzuchtige idioot met een vreselijke stem :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nope


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DarkSavior schreef:
    Veel plezier morgen met het luisteren naar een vreselijk arrogante, zelfzuchtige idioot met een vreselijke stem :Y)



    hahah, Goed gezegd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Was er vanavond in Antwerpen. Stond vrij ver vooraan (zonder super vroeg te komen ofzo) en het was echt heel nice! Beetje jammer dat ie pas rond kwart voor 10 ergens kwam, maar goed verder was het echt top!