• Nog 21 dagen tot Justin's Believe tour hier in Nederland.! Ja, ik ben echt aan het aftellen haha. Ik heb filmpjes gezien op youtube, EN IK KAN NIET LANGER MEER WACHTEN! Ik zit op de derde rij, in de golden circle en ik ben daar zo happy mee :'D Wie is er nog meer zo excited als ik? Please, zeg dat je net zo excited bent als ik anders voel ik me weird, lol.
    Sorry voor dit zinloze topic, maar ik moest het even kwijt. XD


    They were never in fact homeless

    Vagebond schreef:
    Jammer dat hij zo aso was dat hij laat kwam. Je zou maar moeten wachten, pf. (cat)

    Die jongen zou een kitten de nek om kunnen draaien op het podium en nog zouden die Beliebers van hem hem op handen dragen. Dat gastje kan nou eenmaal niks fout doen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 16:00 ]


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    (...)
    Die jongen zou een kitten de nek om kunnen draaien op het podium en nog zouden die Beliebers van hem hem op handen dragen. Dat gastje kan nou eenmaal niks fout doen.



    I agree with you.


    Pretty is just a pretty word.

    Bayern schreef:
    (...)
    Die jongen zou een kitten de nek om kunnen draaien op het podium en nog zouden die Beliebers van hem hem op handen dragen. Dat gastje kan nou eenmaal niks fout doen.


    Agreed. Al zou ik dan denk ik wel neigingen krijgen zijn nek om te draaien, want ik ben nou eenmaal dol op kittens.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    (...)

    Agreed. Al zou ik dan denk ik wel neigingen krijgen zijn nek om te draaien, want ik ben nou eenmaal dol op kittens.

    Voor die neiging hoef je geloof ik niet eens van kittens te houden. :'3


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    (...)
    Voor die neiging hoef je geloof ik niet eens van kittens te houden. :'3


    Als je hem niet leuk vind negeer hem dan en spendeer er geen tijd aan, we zijn fans geen leeg hoofden. Hartelijk dank.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Als je hem niet leuk vind negeer hem dan en spendeer er geen tijd aan, we zijn fans geen leeg hoofden. Hartelijk dank.

    Ja dat merken we :Y) Jullie hoeven hem ook nooit te verdedigen, want hij doet ook nooit iets verkeerd. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SPECS schreef:
    (...)

    Als je hem niet leuk vind negeer hem dan en spendeer er geen tijd aan, we zijn fans geen leeg hoofden. Hartelijk dank.


    Oh i love you already (cool)

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja dat merken we :Y) Jullie hoeven hem ook nooit te verdedigen, want hij doet ook nooit iets verkeerd. (cat)


    Dat zeg ik niet, je moet niet doen alsof wij niet zien dat hij dingen fout doet. Elke artiest doet wel iets fout, Rihanna en Beyoncé en al die andere zijn ook wel eens te laat gekomen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat zeg ik niet, je moet niet doen alsof wij niet zien dat hij dingen fout doet. Elke artiest doet wel iets fout, Rihanna en Beyoncé en al die andere zijn ook wel eens te laat gekomen.[/pink]

    Eens. (cat)


    Take me to wonderland

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja dat merken we :Y) Jullie hoeven hem ook nooit te verdedigen, want hij doet ook nooit iets verkeerd. (cat)


    Volgens jullie doet ie alles verkeerd.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 13:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."