• Briarcliff Asylum


    Een groep vrienden is van plan een weekend te kamperen, alleen voordat ze nog maar de kans hebben gekregen om hun tenten op te zetten, breekt er een onweersbui los en begint het te stort regenen. De vrienden gaan halsoverkop weg om een schuilplaats te vinden en uiteindelijk vinden ze een oud, verlaten huis. Als ze daar een tijdje in zitten merken ze dat ze dat misschien beter buiten hadden kunnen blijven...

    Het huis
    Wat de vrienden echter niet weten is dat het huis vroeger een alysum, een gekkenhuis, was. De praktijken in het asylum waren niet zo fris. Zo werd er zelden een patiënt beter en dikwijls vergrepen de medewerkers zich aan de patiënten, om zo hun eigen behoeften te vervullen. Vele patiënten zijn in het Briarcliff Asylum gestorven, sommige gewoon door een natuurlijke doodsoorzaak, maar het merendeel is door de medewerkers of door andere patiënten om het leven gebracht. De geesten van enkele van die patiënten dwalen nog steeds door het huis, vaak op zoek naar wraak.
    De geesten zien er gewoon uit als mensen en kunnen ook gewoon aangeraakt worden.


    Rollen

    Ik wil er graag eerst nog minimaal twee mannen bij voordat er weer vrouwen kunnen.
    Vriendengroepje (max 6)
    - Aurore "Rory" Hazel LangleyAlyssum
    – Elisabeth Rosie Fletcher - Gipsy
    -weg van 31.03 tot 14.04-
    – Levi Andrew Emerson - Michonne
    – Caleb Alexander Morgenstern. Farmiga
    – Wade Tyler Callaghan - Colfer


    Geesten (oneindig, maar M/V móét in verhouding zijn)
    – Angie Eleanor Hart - Tarsus
    – Mary Elizabeth Howard Farmiga

    – Jeremiah Aaron Winchester Raziel
    - Innencio Augusta Fransiscus Eduard Agnelli - BloodyFace


    Invullijstje
    Rol: (mens of geest)
    Geslacht:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (minimaal 18 jaar)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Doodsoorzaak: (alleen voor geesten)
    Waarom zat je personage in Briarcliff Alysum: (alleen voor geesten)
    Extra:

    Regels
    – Minimaal 300 woorden. Een paar woorden minder is natuurlijk niet erg, maar ik ga er streng op letten of je genoeg schrijft, doe je dat niet: dan lig er gewoon uit.
    – Ga niet in sneltreinvaart rpg'en, veel mensen hebben naast Q ook nog een leven. Je gaat niet met twee mensen in een dag één of meerdere pagina's vol spammen.
    – 16+ is toegestaan.
    – Eerst één vrouwelijk personage per user.
    – Niet de personages van anderen besturen
    – Wanneer iemand om een samenvatting vraagt, of vraagt waar hij/zij in kan springen dan wordt daar antwoord opgegeven.
    – Als ik, Alyssum, online ben, dan open ik het nieuwe topic. Wanneer ik niet online ben mag iemand anders dat doen. Het nieuwe topic dat geopend wordt, wordt óf in de laatste reactie gezet, óf in het rollentopic.
    – Wees realistisch! Als je personage een geest is, en je weet niet zeker of hij/zij iets wel of niet kan, dan vraag je dat eerst aan mij en dan verzin je dat niet zelf.
    – Spam het speeltopic niet vol met zinloze berichten, dat kan ook gewoon in iemands GB/PB. Als er behoefte aan is, dan zal er een praattopic geopend worden.
    – Géén perfecte personages. Reserveren mag, maar ik plaats je personage pas in de lijst wanneer die helemaal klaar en goedgekeurd is.


    Deels gebaseerd op American Horror Story


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 20:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wade wil wel ;3
    Morgen heb ik meer tijd om hem helemaal af te maken, ik word nu steeds afgeleid :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Okay, dan zal ik dat erbij zetten wanneer ik Aurore verder afmaak.
    En neem je tijd ^^
    Ik ben toch van plan vrijdag of zaterdagavond pas te beginnen, dus je hebt nog alle tijd ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dan zal ik dat er ook bij vermelden, morgen ofzo ^^
    Hoe precies weet hij het dan?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eh, daar GB ik je wel over, anders wordt het hier zo volgespamd :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    No problemoskis ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ai, zaterdag is wel vrij laat...Ik vertrek namelijk de nacht van zaterdag op zondag op reis (cat)
    En het ergste is dat ik pas over twee weken terug ben.
    Waarschijnlijk kan ik zo wel eens voor een uurtje online komen, maar ik beloof niets.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 20:56 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    He ja, nu je het zegt :')
    Ik vertrek zondag ook tot donderdag, en dan de tweede week van de vakantie ben ik ook weg..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    Nee, Keegan :Y)


    Typisch. -.-

    Maar als je hem Toby-like maakt, vind ik hem cool. :x


    help

    N'ah. Dan kan ik het begin niet meer meedoen. ><

    Misschien ook beter, mij kennende. :'D


    help

    Raziel schreef:
    (...)

    Typisch. -.-

    Maar als je hem Toby-like maakt, vind ik hem cool. :x


    Ik wilde hem broederlijk en enorm beschermend en lief maken ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom is iedereen weg D:
    Het probleem is dat als jullie terug komen ik kort daarna weg ga >.<
    Anders kan ik hem morgenavond of woensdagavond wel openen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ... And somewhat badass too, I hope?

    Aaron is ook beschermend en lief.

    Alleen doet hij dat door mensen te vermoorden. :3


    help

    Wade vermoordt niet :')
    Ik zal hem ook wel beetje badass maken, of toch proberen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alyssum schreef:
    Waarom is iedereen weg D:
    Het probleem is dat als jullie terug komen ik kort daarna weg ga >.<
    Anders kan ik hem morgenavond of woensdagavond wel openen.


    Voor mij moet je je niet per se rushen, Cheryl, Aaron was sowieso al een inspringpersona. :') Ik ga hem zo'n beetje iemand maken die overal opduikt... Zo heel plots. :')

    Het is paasvakantie voor ons. xd

    En zijn die geesten als in AHS, dat ze plotseling kunnen -poef- ergens verschijnen?


    help

    Lol. Heeft iedereen zo lieve persoontjes. Heb ik zo'n bitch met stemmingswisselingen. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov