• Een real life rpg, over een groep mensen, die samen wonen in een appartement/flat. Ze kennen elkaar op het begin nog niet en verhuizen net, maar later word dat zowiezo anders.. ze kunnen verliefd worden of beste vrienden of gewoon vrienden of goede vrienden, vijanden, ruzie hebben, en al dat soort dingen. Weer mag je 2 personages (: Wees snel met aanmelden, ik laat er maar 10 mensjes in.

    Plaatsen in het huis zijn (zet wel achter de naam van je personage als je gaat rpgen waar je bent)
    Woonkamer - Knus met een groot raam, een televiesie openhaard, klein houten tafeltje en grote bruine bank.
    Keuken - Dichtbij de woonkamer zonder deur, maar je kunt niet goed horen wat er gezegt word. Hier is gewoon aanrecht en koelkast enzo, en een houten tafel met stoelen als eettafel.
    Slaapkamer - Aan het eind van de gang links is een slaapkamer met heel veel bedden. Ieder heeft zijn eigen bed en spullen zitten vaak in dozen onder het bed.
    Badkamer - Naast de slaapkamer zijn 2 deuren te vinden, dat zijn normale badkamers met douche, bad, wc, en alles in het blauw/roze.
    Bijhokje - Hier staat de wasmachine, spullen voor de dieren, opslag, enzovoort.

    Plaatsen in de stad
    - Supermarkt, park, bioscoop, zwembad, hotel, restaurand, snackbar, dierenwinkel, kledingwinkel.(en wat je nog meer kan bedenken ^^)

    Regels
    - Maar 2 personages.
    - Ze mogen een huisdier hebben, maar 1tje anders word het te druk. besef dat er als 5 al een huisdier hebben, het een beestenboel word als er meer komen.
    - Ze mogen doof, of wat dan ook zijn.
    - Een mens kan niet perfect zijn, dus doe niet of hij zij super sterk is en iedereen verslaat in gevechten en ruzies, enzo.
    - geen 16+ ze mogen best zoenen ofzo maar niet al te erg ^^

    Aangemelde mensen:
    - Ember Green.
    - Cindy Bow
    - Scarlett Jasmin Morgan
    - Samantha Ree
    - Lilly Cavler
    - Joe Jackson
    - Jason Matthews


    lijstje
    Naam:
    Boy/girl:
    Leeftijd(12-18 daar tussen in)
    Uiterlijk:
    innerlijk(mag ook kort):
    Huisdier:
    extra:

    My list
    Naam: Ember Green
    Boy/girl: Girl
    Uiterlijk: Groene ogen, ongeveer 1meter47, draagt vaak rode of oranje kleren en cappicon op.
    Innerlijk: Lief en aardig, soms eigenwijs en mysterieus, vaak vrolijk en wil iedereen helpen. Slecht in ruzie maken, of gemeen zijn.
    Huisdier: Ze heeft een labrador die Smikkel heet.
    extra: ehh, ze eh,.................. houd van kaas?

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 0:14 ]


    May StarClan light your path.

    Nog 1tje voor mij:

    Naam: Cindy Bow
    Boy/girl: Girl
    Uiterlijk: ongeveer ietsje kleiner dan ember.
    innerlijk: stoer maar kan lief zijn en wil nooit hulpeloos zijn want ze is blind.
    Leeftijd: 14
    Huisdier: geen
    extra: ze is blind


    May StarClan light your path.

    niemand?


    May StarClan light your path.

    Ik wil wel ^^ maak morgen wel 1 aan alleen 1 vraag.. kunnen ze niet beter allemaal een eigen slaapkamer hebben? Of met 2 op 1 kamer ofzo?? (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.




    Naam: Scarlett Jasmin Morgan bijnaam: Scar en mensen die haar echt goed kennen noemen haar Jasmin
    Leeftijd: 17
    Boy/girl: girl
    Uiterlijk: Scarlett heeft een licht gebruinde huid, ze is slank gebouwd en heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze is niet heel groot, 1.67. ze heeft lang blond haar dat tot haar middel reikt en ze heeft licht blauwe ogen.
    Innerlijk: Scarlett is een erg spontaan meisje, ze doet meestal voordat ze denkt en dat kan haar nog wel eens in de problemen brengen. Scarlett is overal wel voor in en is nergens bang voor, altijd opzoek naar een nieuw avontuur. Verder houd ze erg van sporten, ze danst en kan ook goed zingen. Verder is ze ook heel zorgzaam voor de mensen waar ze om geeft. Ze is heel zeker van zichzelf, ze kan heel pittig zijn en ze vindt het erg leuk mensen, vooral van het andere geslacht uit te dagen en te plagen. doordat ze eerst doet\zegt voordat ze denkt kan ze nog wel eens mensen kwetsen ook al bedoeld ze dit niet zo, daar heeft ze dan later ook erg veel spijt van. Het liefst gaat ze met jongens om omdat die minder drama met zich mee brengen dan meisjes.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 19:50 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mag ik een mannelijk persoontje? En kan je er niet beter een minimum van regels bijdoen? Anders loopt het zo snel dood.


    Spoiler alert: you will save yourself

    @ziam ok, jij hebt gereseveerd.
    @lilangel ik zet je er bij en maak het rpg topic (:

    Thanks voor aanmelden.


    May StarClan light your path.

    er zijn maar weinig mensen die hier aan mee doen ja ):
    is er eigenlijk al een topic gemaakt nu?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ehh ik denk het o_O ik zal wel ff kijken....


    May StarClan light your path.

    ja is er al


    May StarClan light your path.

    Ik wil ook eentje reserveren (een meisje).
    Ik zet zo mijn gegevens neer.


    -

    Naam: Samantha Ree
    Boy/girl: Girl
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    innerlijk : Ze is bitchy en verwacht dat iedereen voor haar kruip omdat ze nu eenmaal het looks heeft. Verder is ze erg bezitterig en dus absoluut geen prettig gezelschap.
    Huisdier: Een Mannelijke Pappilion die ze "Dot" noemt.
    extra: -


    -

    naam: Lilly Cavler
    boy/girl: girl
    leeftijd:16
    uiterlijk:


    innerlijk: lilly is een rustig en verlegen meisje ze is ook nogal gesloten en maakt niet snel nieuwe vrienden
    huisdier:geen
    extra:-


    Do what you love, love what you do

    Accepteerd.

    w8 ik plaats wel even een link naar het rpg topic


    May StarClan light your path.

    dankje!


    Do what you love, love what you do

    Mag ik nog meedoen? Ik wil wel een jongen spelen!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."