• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {mijn topics}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Candler
    Waar ben ik mee bezig?! Ik sla af om meteen wat ijs te halen zodat ik zo terug kan. Ik haal vijf bakken met 2 liter ijs. Verschillende smaken natuurlijk. Met nog drie bussen slagroom loop ik weer terug naar huis. Ik open de deur. "Home!" Roep ik. Ik leg het ijs in de keuken. "Kailleigh, ik heb ijs." Ze springt van Harry's schoot af en rent naar me toe. Ik schenk hem een dodende blik en loop met Kailleigh naar de keuken. Ik til haar op het aanrecht. "Welke smaken wil mijn schat?" Meteen worden allemaal smaken opgesomt. "Wacht!" Ik pak een ijscoupe en doe er alle smaken die ik heb op. Ik geef haar een lepeltje en ze huppelt naar de woonkamer. Voor de rest maak ik ook een ijscoupe met verschilende smaken, behalve voor Harry. Ik loop naar de woonkamer. "Go." Ik wijs naar de deur. "Nee, niet gaan!" Roept Kailleigh. "Waarom zou hij moeten blijven?" Ik kijk haar aan. "Omdat hij verliefd op je is!" Ik sta daar maar, hij is wat?! Ik kijk even om me heen. "I-Ik denk dat ik even moet gaan..." Ik sprint de trap op en loop naar de danszaal boven. Ik zet de muziek keihard en maak wat pasjes. Ze zijn scherp en vol haat. Bij het laatste pasje zak ik door mijn enkel. Ik val op de grond en blijf even zitten. Ik grijp naar mijn enkel maar weiger op te geven. Moeizaam sta ik op en dans verder. Ik maak het dansje af en loop/strompel dan naar het bankje van de piano. Ik bekijk mijn enkel en zie dat hij al aardig dik is. Ik verzet me tegen de pijn en sta op. Ik loop naar binnen en herhaal het dansje. Deze ga ik aan de jongens leren. Ze gaan allemaal deze choreografie dansen, ze gaan allemaal mijn haat dansen. Zelfs Harry! Ik herhaal het dansje nog een paar keer en zet de muziek dan uit. Ik loop naar mijn eigen kamer en trek een skinny jeans aan. Ik loop naar beneden en vergeet dat Harry daarzit. Ik begon hem net aardig te vinden, was dichtbij verliefdheid... Toen kwamen zijn woorden, ze kwamen harder aan dan bedoeld. Ik voel me gebruikt, hij testte gewoon of hij eens normaal kon zijn. Of hij is een keer geen player kon zijn. Morgen zal je zeker in de bladen zien dat hij terug bij Taylor is. Nee, hij gebruikt me alleen! Hij zegt tegen Kailleigh dat hij verliefd op me is, zodat ik er in zal trappen. Ik pak ijs en keg het op mijn enkel. Dit is niet wat ik verwacht had en ook niet wildde! Het moest gewoon...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    Ongelovig kijk ik Ness aaan wou ze me er uiy zetten! ineens hoor ik wat Kayleigh zegt en zie hoe Ness naar boven rent. Eerst wil ik haar achteraan maar laat haa met rust. Ik zucht even en pak mijn mobiel.
    ' Ness,ik ben veranderd. Wat zij mij aan deed, de pijn zal ik nooit iemand geven. Ik hou van je kan ik daar wat aan doen? Ik snap het als je het niet geloof maar please geef me een kans. De breuk deed pijn. Maar dit doet pijner. Sorry voor alles wat ik ooit fout heb gedaan maar jou en Kayleih zal ik nooit pijn doen. Nooit.

    Ik verzend het naar haar en sta op ' ik ben tguis' zeg uk zacht tegen de boys. Ik geef Kayleigh een kus en loop over de koude straten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    Ik open het raam en zie dat ik een sms-je heb. Meteen lees ik hem en kijk dan maar naar buiten, waar Harry loopt. "Hazz! Wacht!" Ik sprint de trap af en loop naar buiten. "Auw..." Uiteindelijk bereik ik hem. "Ik... Jij... Ach laat maar, ik geef je een kans! Kom je meer naar binnen?" Ik kijk hem aan, iedereen verdiend een tweede kans... Toch? Hij zei het zelf, hij kan mij en Kailleigh geen pijn doen... Vooral Kailleigh mag hij geen pijn doen! Dan is hij dood, helemaal d-o-o-d. Ik trek hem mee naar binnen. "Ik pas de choreo wel aan..." Ik glimlach en doe de deur open. "Euh... De laatste twintig minuten zijn niet gebeurt! Jullie waren aan het dromen." Lach ik. Ik druk een kus op Harry's wang. "Ik hoop dat je je aan je beloftes houd, Styles." Ik loop naar Kailleigh en til haar op. "Wat Harry tegen je zei, was een geheimpje. Dat mocht je niet zomaar vertellen." Glimlach ik. "Toch goed dat je dat heb gedaan!" Ik knuffel haar en geef haar dan aan Harry. "Ga maar sorry zeggen tegen je papa."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry

    Ik kijk op als ik iemand me hoor roepen ik zie Ness en glimlach zwak.
    ' dankje' we lopen terug en ik zie hoe ze Kayleigh kntfelt. Ik glimlach door de woorden en omhels Kayleigh tterug. ' jij gaay een drukke dag krijgen dus ga naar wel optijd naar bed toe' zeg ik tegen haar. Ik kijk dankbaa naar Mess. ' ik ga hrt proberen' beloof ik en kijk bezorgd naar haar enkel. ' komop' glinlachnd til ik haar op en loop naar haar kamer en leg haar neer. Met een koude compres loop ik erug en leg yet opxhaar enkel. ' je moet het laten rusten het is verzwikt'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Zal Kailleigh leuk vinden..." Zucht ik. "Zullen we haar anders zo naar bed brengen?" Ik wil bijna overeind springen maar bedenk me. "Wat zijn we nu? Vrienden? Of een stel?" Die vraag brand al de hele tijd op mijn lies. "Ik bedoel, als jij het te snel vind gaan is het niet zo! Ik ben gewoon nieuwschierig..." Ik kijk naar de grond. Shame on me!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luister eens, mensen. Het gaat dan snel, wat ik goed vind, alleen de rest heeft niks meer te reageren. Het draait nu niet meer om de choreografie, maar puur om relaties. Dat vind ik wel erg. Ik heb deze RPG gemaakt om te kijken hoe mensen reageren als ik iets met choreografie doe. Bij mij gaat het puur om dansen. Als we nou onderhand in het 5e topic waren, vond ik het niet erg. Mag ik jullie erop wijzen dat nu niemand een relatie zou hebben? Dank je.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:22 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    (ik snap wat je bedoeld maar de rest reageert simpelweg ook niet. Ik reageer niet meer omdat k ga pitten en morgen wss ook niet omdat k naar Antwerpen ga met achool. Ben btw dit weekend op kamp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cionegreen schreef:
    Luister eens, mensen. Het gaat dan snel, wat ik goed vind, alleen de rest heeft niks meer te reageren. Het draait nu niet meer om de choreografie, maar puur om relaties. Dat vind ik wel erg. Ik heb deze RPG gemaakt om te kijken hoe mensen reageren als ik iets met choreografie doe. Bij mij gaat het puur om dansen. Als we nou onderhand in het 5e topic waren, vond ik het niet erg. Mag ik jullie erop wijzen dat nu niemand een relatie zou hebben? Dank je.


    {Ik begrijp je wel, maar dit is de enige kans op dit topic niet dood te krijgen... De rest kan gewoon reageren -moeten ze het ook doen- met dat ze weg moeten, terugmoeten en dat soort shit... Alleen doen ze dan gewoon niet. Ik ga niet wachten tot het hier helemaal is uitgestorven en dat er dan iemand achterkomt dat dit verhaal ook nog bestaat. Sorry, maar ik doe gewoon mijn best dit levend te houden!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    MissStoran schreef:
    (ik snap wat je bedoeld maar de rest reageert simpelweg ook niet. Ik reageer niet meer omdat k ga pitten en morgen wss ook niet omdat k naar Antwerpen ga met achool. Ben btw dit weekend op kamp


    {1D kerstkamp?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Lieve, lieve mensen. Ik ben streng toegetakelt via w'app (ahum) en ik en Hayden hebben een idee. We vertellen het morgen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Lieve, lieve mensen. Ik ben streng toegetakelt via w'app (ahum) en ik en Hayden hebben een idee. We vertellen het morgen]


    {Kunnen we geen voorproefje krijgen? Ben nieuwschierig ^.^}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Het begint met een "N" en eindigd op een "EE".]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Het begint met een "N" en eindigd op een "EE".]


    {Nu ga ik het meteen zegen, hee?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'