• Ik kan niet met mijn mobiel op quizlet, dan krijg ik alleen de achtergrond en reclame te zien.
    Hoe vaak ik het probeer, het blijft gewoon zo.

    Dat had ik ook eens, maar nu is het opeens wel weer goed. Maar zover ik weet word er nog gewerkt aan de mobile versie, dus daar zul je even geduld voor moeten hebben.


    You are beautiful, you are love.

    Gewoon wat water overheen gooien, komt vanzelf wel goed!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Blijven refreshen, hij fixt m vanzelf. De mobiele versie is nog steeds buggy dus het zal op die manier moeten.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    dat heb ik ook gehad heeeel veel f5'en dat helpt, soms doet ie het maar wanneer ik ga slapen heb ik het meestal ook weer. het is irri maar Rutger is vast zijn best aan het doen om het op te lossen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heb ik ook supervaak, constant refreshen en op een gegeven moment doet die het bij mij.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Heb ik ook supervaak, constant refreshen en op een gegeven moment doet die het bij mij.


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet wat voor'n telefoon je hebt. Zoals al werd gezegd heel vaak refreshen ofzo? En anders heel erg geduld hebben tot het wordt gefixt (:


    I still think of the guitar bible.

    Everdeen schreef:
    Heb ik ook supervaak, constant refreshen en op een gegeven moment doet die het bij mij.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb het ook met de standaard Android Browser. Maar als ik bijvoorbeeld Opera Mobile gebruik heb ik nergens last van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alayna schreef:
    Ik weet niet wat voor'n telefoon je hebt. Zoals al werd gezegd heel vaak refreshen ofzo? En anders heel erg geduld hebben tot het wordt gefixt (:



    ik heb een samsung galaxy mini 2, Maar ik heb opera mobile er al op gezet en nu doet de site het wel :D alleen dan nog hopen dat hij het blijft doen.

    okwe das lastig, heb je die app killer al gedaan??
    misschien dat er kleine storing is...
    ikke straks ook nieuwe telefoon welke is beter de samsung s2 of de advance...
    hij meot makkelijk zijn en aangezien ik blond ben,, ook niet in engels...
    maar ik denk dat er een kleine bug in zit als je neit op Q kan met telefoon..
    of ze zijn aan werken aan de app ervoor zeg maar dat die beter woordt voor je telly zeg maar dat kan ook..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Girl89 schreef:
    okwe das lastig, heb je die app killer al gedaan??
    misschien dat er kleine storing is...
    ikke straks ook nieuwe telefoon welke is beter de samsung s2 of de advance...
    hij meot makkelijk zijn en aangezien ik blond ben,, ook niet in engels...
    maar ik denk dat er een kleine bug in zit als je neit op Q kan met telefoon..
    of ze zijn aan werken aan de app ervoor zeg maar dat die beter woordt voor je telly zeg maar dat kan ook..

    Dit probleem ligt puur aan de opbouw van Quizlet en niet aan haar of iemand anders telefoon. Daarbij komt er geen app voor Quizlet, dat is nu al 1000 keer verteld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dat bedoel ik niet, je kan via je tel online tog op internet, daar heb je verschillende browsers voor, maar sommige browsers kunnen ook apps zijn.. dat bedoel, ik,


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Girl89 schreef:
    dat bedoel ik niet, je kan via je tel online tog op internet, daar heb je verschillende browsers voor, maar sommige browsers kunnen ook apps zijn.. dat bedoel, ik,

    Alle browsers zijn apps, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is ook zo bij een mobiel!
    Bij een tablat niet


    I'm a girl in the world