• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. MyGlasses Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e


    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender MyGlasses Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker
    4e


    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes
    - Als je verder nog vragen hebt mijn gastenboek staat altijd open. Net als het chattopic.

    We beginnen op perron 9¾ aan het begin van het jaar. Iedereen komt langzaam de trein in.
    De trein komt niet aan voor iedereen minstens een keer gepost heeft.


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:19 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    {mijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [mon topiics.]

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn Topics]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Aislyn Yael Longbottom

    Voor het vijfde jaar op rij stond ik veel te vroeg op het perron. Mijn vader was al vier dagen geleden weer vertrokken om redenen die ik om eerlijk te zijn niet echt wilde weten. Waarschijnlijk om de planten bij te houden of voor hoe ze het dit jaar gaan aanpakken als leraren. En gezien mijn moeder een ontzettende controlefreak was stond ik hier altijd drie kwartier voor de trein werkelijk zou vertrekken. 'Je weet zeker dat je alles hebt hé?' 'Ja mam ik weet het echt heel zeker.' 'Ik ga jullie echt ontzettend missen. Waarom kon je vader niet gewoon komen helpen in de pub?' 'Omdat dit zijn droombaan is. En wat maakt het uit mam hij komt elke avond terug en dan zie je hem weer.' mijn vader deed altijd moeilijk. Hij kwam elke avond naar huis om daar te blijven slapen en vertrok de volgende dag vroeg weer naar Hogwarts. 'Dat is waar. Beloof je dat je me elke week zult schrijven? Neville neemt de brieven wel voor je mee dan hoef je Mercury niet te sturen.' 'Natuurlijk mam.Ik heb je tot nu toch altijd al een brief geschreven. Maar Mercury moet ook eens vliegen weet je hij wordt lui.' 'Dan moet je misschien meer brieven gaan schrijven.' 'Oké oké ik snap het al. Ik zal opa en oma een brief schrijven om de zoveel tijd.' dat werd nog leuk. Naar mijn ene oma en opa was natuurlijk niet moeilijk, maar de andere lagen al zolang ik wist in St. Mungo's. Maar ik had het al vaker gedaan en de verplegers daar waren altijd zo aardig om zelfs een antwoord terug te schrijven. 'Ik ga maar binnen zitten. Misschien moet je maar weer teruggaan mam ik weet zeker dat het heel druk is en ze kunnen het niet zonder je aan.' 'Weet je zeker dat je het redt?' ik knikte en gaf haar een knuffel. 'Ik zal je missen.' 'Ik jou ook lieverd.' ik liet haar weer los en glimlachte nog even. 'Tot de vakantie mam.'

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:06 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hugo Weasley
    Ik werd door mama en papa samen met Rose naar de trein gebracht. Het eerste jaar dat Rose was gegaan was ik heel jaloers geweest, net als Lily jaloers was geweest op James en Albus. Het jaar erna hadden we allebei zenuwachtig de trein genomen naar de school. Ik hield echt van die school. Het bleef natuurlijk school, maar er was veel meer te beleven dan thuis. Ook waren hier mijn vrienden en mensen die ik voor de gek kon houden. Ik duwde zo dus mijn trolley met hutkoffer, bezemsteel en uiltje richting de trein. Mijn uiltje had ik voor mijn 7e verjaardag gekregen en hij had nooit in een kooi gezeten. Ik had hem wel goed afgericht, voor mij dan. Rose vond het wat minder leuk, maar goed. Met een korte fluittoon van mij zat hij op mijn schouder voor ik mijn koffer afgaf aan de man die alle koffers inruimde. Ik liep toen door en gaf mijn beide ouders een knuffel. "Wel schrijven, hé Hugo. En we verwachten je met kerst thuis." Ik zuchtte. "Ja mam" zei ik voor ze me een kus op mijn voorhoofd gaf. "Geen die Slytherin er vanlangs, jongen." zei mijn vader voor hij me een schouderklopje gaf. Ik knikte en stapte met een glimlach op mijn gezicht de trein in. Ik ging in een leeg compartiment zitten en hing nog even uit het raam. "Nog een ding. We willen geen brieven meer van Proffessor Waters, begrepen." Ik grinnikte en grijnsde. "Ja mam. Ik hou van je." Ik zwaaide nog even voor ik ging zitten en Owen op schoot nam op zijn veertjes te poetsen.

    [Eira komt]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Damia Malinda Wolf
    Voor de zesde keer liep ik het Perron op. Ik moest eerlijk bekennen dat ik het nog altijd even leuk vond als de eerste keer om door de muur te rennen. Het bleef een speciaal iets, al wist ik al lang dat het gewoon mogelijk was. Holly miauwde, klein en bang als ze was. Ik rechtte mijn rug en keek achterom, zoeken naar mijn broertje. Hij zat in het tweede jaar, hij had graag gewild dat onze ouders dit keer wel ons uit kwamen zwaaien, maar helaas. Ze hadden het zoals altijd te druk. Ik zuchtte zacht en met een glimlach keek ik naar de trein. Weer een jaar op Hogwarts, Ik hoopte dat het minder saai zou zijn als alle andere jaren, niet dat het niet leuk was. Ik deed een plukje haar achter mijn oor voordat ik om me heen keek. "Ga maar, pas wel op." Zei ik tegen mijn broertje op het moment dat hij zijn vrienden zag. Ik was dan misschien niet zijn moeder, maar zo had ik me wel sinds zijn geboorte moeten gedragen. Ik glimlachte nog kort naar hem voordat ik even rond keek, of er al iemand was. Ik ging wel vast in de trein zitten, zodat ik zeker wist dat ik een goed plekje had in één van de Coupes. Ik haatte het als ik mezelf nog ergens tussen moest proppen. Ik ging rustig zitten en keek naar een aantal eerste jaars die voorbij liepen. Daarna wilde er bijna een groepje Gryffindors in de coupe gaan zitten, maar bedachten zich. Ik schudde mijn hoofd licht voordat ik weer vooruit staarde. Dit jaar zou alles beter worden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Caleigh Ohndreya McBryar || Gryffindor || Chaser

    Ik liep behendig zigzaggend tussen alle mensen door het perron over. King Cross had gelukkig een goede metro verbinding met de rest van Londen en dus was op tijd komen nooit een probleem. Ik had dus ook geen haast, maar ik liep wel door. Ik liep eigenlijk nooit echt langzaam. Dat paste gewoonweg niet bij mij. Net zoals het feit dat ik bij Quidditch waarschijnlijk weer gecommandeerd zou worden door Longbottem. Ik hield nooit echt van het feit dat er persé een aanvoerder bij het spel moest zijn, aangezien ik dus nooit die functie zou gaan krijgen van het schoolhoofd. Ik veroorzaakte teveel problemen, geloof ik en dus waren er genoeg "betere kandidaten". Een zucht ontsnapte mijn mond, terwijl ik om mij heen keek en onopvallend tegen het dranghek tussen perron negen en tien aanleunde. Voor ik het wist, was ik op 9 3/4. Er verscheen een kleine glimlach rond mijn lippen, terwijl ik de geur opsnoof van de stoomlocomotief. Ik zou thuis zeker missen, maar toch was ik ontzettend blij dat ik weer naar Hogwarts ging. Het toveren was toch deel van mij en ik was er dol op. Ook al had ik het dan van de minder leuke kant geërfd.
    Ik vervolgde mijn weg, richting de deuren met trappetjes van de trein. Het leek mij zinloos om ergens op het perron te gaan staan wachten op bekenden. Dat duurde immers drie jaar en wie weet zat de helft al in de trein. Dan stond ik daar ook maar een beetje voor niks.

    (Iemand voor Calls?)


    Happy Birthday my Potter!

    (James wil wel met Caleigh praten?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    (James wil wel met Caleigh praten?)


    (Jeeej c: Ze loopt de trein in. Zit James al in een coupé, of zoeken ze er saampjes eentje uit? Of blijven ze op het perron staan, kan natuurlijk ook :p )

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:09 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {Allison staat er niet bij, ik snap niet van Mijn topics betekend? Waarom staat dat er}


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Rider schreef:
    (...)

    (Jeeej c: Ze loopt de trein in. Zit James al in een coupé, of zoeken ze er saampjes eentje uit? :p )


    (Ik schrijf wel een stukje waarin hij de trein ingaat en haar ziet, dan kunnen ze er samen eentje uitzoeken. Kennen ze elkaar al? Lijkt me van wel, ze zitten nogal in hetzelfde jaar, zelfde house.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Candira schreef:
    {Allison staat er niet bij, ik snap niet van Mijn topics betekend? Waarom staat dat er}

    [Als je reageert op een topic dan komt het bij je historie te staan. Maar Allison had ik hierbij inderdaad nog niet bijgezet dat zal ik nu gelijk doen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mabel Djonna Carter ll Slytherin

    Met vrij snelle passen lopen mijn ouders voor me uit. Zelf probeer ik juist zo langzaam mogelijk lopen. Chica zit ook geïrriteerd in haar kooi te kwetteren. Zij wilt natuurlijk ook vrij zijn, in plaats van de hele weg in haar kooi te moeten zitten. 'Mabel, schiet eens op,' hoor ik mijn moeder dan zeggen. Ik kijk op en zie dat mijn ouders zo'n tien meter voor me uit staan te wachten. Ik zucht even. Ik ben niet snel bang, maar je wilt écht niet mijn ouders meemaken als ze boos zijn.
    'Jaja,' mompel ik terwijl ik snel naar ze toe ga. Het is nog vrij rustig op het station. Normaal zijn we nooit zo vroeg. Maar ik weet waarom we zo vroeg zijn. Mijn ouders willen natuurlijk eerst met mij bespreken wat ik allemaal moet doen.
    Zonder achter te raken, volg ik mijn ouders naar perron 9 3/4.
    Eenmaal daar trekt mijn moeder me mee naar een plek waar weinig mensen staan. Mijn vader volgt ons maar blijft op een afstandje staan, waarschijnlijk om afluisteraars te voorkomen. Typisch, het is altijd mijn moeder die zulke dingen met me bespreekt terwijl mijn vader er een beetje bijstaat. 'Je weet wat je moet doen hè,' sist ze. Ik zucht. 'Dit hebben we nu al tig keer besproken,' zeg ik. Ze kijkt me aan. 'Mabel. Dit is belangrijk. Zorg dat je wordt vertrouwd. En als je informatie krijgt, stuur Chica dan meteen met een brief op ons af.' Ik knik. 'Ik zal alles doen wat me wordt gezegd.' Zonder iets te zeggen loopt mijn moeder terug naar mijn vader, die alle anderen staat te bestuderen. 'Het is toch schandalig. Dat onze dochter op een school moet zitten met modderbloedjes,' klaagt hij als we er aan komen. Ik glimlach naar hem. Daar heeft hij gelijk in. Gelukkig houdt mijn moeder erover op, maar je kan nog wel de kille sfeer voelen hangen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:19 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream