• In de Ferryl kliniek voor alcohol problemen worden dagelijks tientallen mensen binnengebracht met onder andere alcohol verslavingen. Zo ook deze vijftien mensen. Zij vinden echter niet dat ze problemen hebben. Ze hebben immers kinderen grootgebracht en een baan gehad. Ze zien echter hun aandeel van de situatie niet. Ze weten niet hoe erg de alcohol hun kapot heeft gemaakt. Met het idee dat ze de hele wereld aankunnen bedenken ze plannen om te ontsnappen, beginnend met het observeren wat er zoal gebeurd en of er andere gevangenen zijn die hun misschien gaan verlinken. Zal het de mensen lukken te ontsnappen aan het, voor hen, verschrikkelijke oord? Of zal het uitlopen op een grote flop die gênant wordt zodra ze hun roes hebben uitgeslapen?

    De kliniek:



    De woonkamers:



    De slaapkamers:



    Meedoen mag als je bereid bent je te houden aan de volgende regels:
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd.
    Als je je niet aan dit minimum houdt is er een kans dat ik je eruit schop, tenzij je een goede reden hebt.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    Heb respect voor de ander en laat hem/haar in zijn/haar waarde.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn.
    Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven. Anders volgen er maatregelen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    Daarna haal ik ze weg en hebben andere mensen kans om mee te doen.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    Ik zou het niet leuk vinden als je er gelijk mee op zou houden na een paar dagen.
    • Max. 2 Personages per persoon (Man en vrouw)
    Maar ik verwacht, als je meerdere personages neemt, dat je ze niet verwaarloost.
    • Alleen Mavis maakt de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd: (Het liefst vanaf de 20 jaar)
    Geslacht:
    Beroep: (Wat voor beroep oefent jouw personage uit of oefende uit)
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Niet alleen maar bitchy mensen met bijv. ook een lieve kant. Doe ook mensen als boekenwurmen en nerds, slonzige mensen etc.)
    Geschiedenis: (Is jouw personage in aanraking geweest met de politie, hoe kwam hij/zij in contact met alcohol, etc.)
    Extra:


    Rollen [ongeveer 15 dus op is op] :
    • Wilhelmina Genesis Sloan - Michonne
    • Bailey Miller - Pantheon
    • Brittany ''Bitchanny'' Jones - Paranormaal
    • Isabelle Alana van Voggers - Lalalia
    • Daniël McMillen - Amell
    • Reservatie voor Paranormaal
    • Luke William Alan - Memoria
    • Josh Matthew Sky - ZiamStorason
    • Aiden Levi Murray - Sourire
    •
    •
    •
    •
    •
    •

    Kletstopic: link
    Speeltopic: link

    Omdat het aantal mannen en vrouwen redelijk gelijk is nu, mogen man en vrouw nu aangemaakt worden. Maar houd het gelijk s.v.p

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:24 ]


    26 - 02 - '16

    Naam: Isabelle Alana van Voggers
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouw
    Beroep: Scheikunde studente, ze is van de universiteit afgetrapt wegens meerdere keren dronken bij de colleges verschijnen.
    Uiterlijk: Zwart lang stijl haar, groene ogen. 1.71, ze was altijd vrij slank maar door haar verslaving is ze ook minder gaan eten dus nu is ze vrij mager. Ze kleed zich vrij sletterig, vaak te korte rokjes en te lage hemdjes.


    Innerlijk: Rustig, niet heel meegaand, maar een echt typisch voorbeeld van ‘stille wateren hebben diepe gronden’. Ze is gevoelig, trekt zich snel dingen aan, en zal niet snel laten merken dat ze iemand niet mag. Ze vertrouwt eigenlijk niemand en verteld al helemaal niet eerlijk hoe ze zich voelt. Mensen vinden haar snel aardig, ze kan met alle soorten mensen omgaan en kan goed lichaamstaal lezen dus ze heeft snel door hoe anderen zich voelen. Ze is stiekem bang in het donker, en ze kan niet tegen mensen die altijd alle aandacht op willen eisen.

    Geschiedenis: Ze is geboren in een klein stadje vlak bij Utrecht. Haar ouders zijn op jonge leeftijd gescheiden, en haar zusje woont bij haar moeder, zij woonde bij haar vader tot haar 18de. Direct toen ze achttien werd is ze uit huis gegaan. Ze heeft een paar keer een vriendje gehad, haar laatste vriendje heeft haar misbruikt dus daarom heeft ze het uitgemaakt. Ze is 3 keer opgepakt wegens dronkenschap, geen ernstige consequenties ze moest alleen een nachtje in de cel haar roes uitslapen. Ze is begonnen met drinken als vervanging van het snijden. Al op de basisschool lieten haar vrienden haar stikken, en moest ze telkens nieuwe vrienden zoeken. Op de middelbare school waren haar vrienden telkens vreemdere mensen, het begon met de populaire sletjes van de school, toen de buitenlandse groep die haar overhaalde om dingen te stelen. Gelukkig is ze nooit betrapt op stelen, en op een gegeven moment durfde ze niet meer dus lieten die vrienden haar ook weer stikken. Toen raakte ze bevriend met een groep meiden en jongens die behoorlijk aan de alcohol zaten en zo is haar verslaving ook begonnen. Op de universiteit werd ze ook direct vrienden met de studenten die het meeste dronken, en daardoor is ze uiteindelijk in de kliniek beland.

    Extra: Als ze dronken is wordt ze heel aanhankelijk, hangt aan iedereen en wilt constant alles en iedereen knuffelen. In een slechte dronken bui wordt ze extreem depressief en begint ze al te huilen zodra iemand alleen maar naar haar kijkt, en daardoor wordt ze ook aggressief.

    Naam: Daniël McMillen
    Leeftijd: 27
    Geslacht: Mannelijk
    Beroep: Hij was een leraar
    Uiterlijk mét foto:


    Daniel is ongeveer tussen de 1.85 en de 1.90 lang. Een lange jongeman dus. Hij heeft een vrij gespierd lichaam. Dit hielt hij altijd stipt bij, maar de laatste paar jaar niet meer. Hij heeft een mannelijk gezicht met hoekige kaken waar hij altijd stoppeltjes op laat staan. Daniël heeft lichtblauwe ogen, volle wimpers en donkere wenkbrauwen. Daniël zijn kleding stijl verschilt nogal. Naar de school war hij les gaf, ging hij vaak nongelant gekleed. Een spijkerbroek, een simpel overhemd dat niet in zijn broek gestopt was en met zijn boord open. Thuis was hij vaak juist makkelijk gekleed, spijkerbroeken, t-shirts, joggingsbroeken als het maar makkelijk zit. Pakken droeg hij ook wel vaak maar niet al te vaak.
    Innerlijk: Daniël is een behulpzame en lieve man. Hij geeft alles voor de mensen waarvan hij houd. Hij heeft een passie voor lezen en literatuur, of het nou erotisch is of leerzaam. Daarom gaf hij ook engels en literatuur op een middelbare school. Hij was gek op lesgeven en was ook een zeer gewaardeerde en een van de favoriete leraren omdat hij tijd en aandacht schonk aan zijn leerlingen zodat ze het beste uit hunzelf konden halen en daardoor goede cijfers. Verder is Daniël een jongeman die vaak stopte om een praatje te maken met zijn buren, collega's of kennisen. Hij is nooit moeilijk geweest in omgang. Daarnaast heeft hij veel plezier in het opvoeden van zijn drie jarig dochtertje. Zij brengt altijd een lach op zijn gezicht. Daniël kan aggresief zijn als hij alcohol op heeft, maar dat is nooit zo bij zijn dochtertje, hij zou nooit wat doen waardoor zij in gevaar zou komen. Des te meer opstandig, en aggresief is hij wanneer zij niet in de buurt is. Maar wanneer ze er is, is hij meneer perfect, de vriendelijke man die hij ooit was, en hij ooit weer moet worden.
    Geschiedenis: Daniël heeft eigenlijk een goed leven gehad, voor het grootste gedeelte. Hij is opgevoed en opgegroeid in een rustig stadje. Zijn ouders verdiende genoeg geld waardoor Daniël en zijn broers en zussen niks te kort kwamen, maar toch liefdevol werden opgevoed door beide ouders. Hij haalde goede cijfers op zowel de lagere school, middelbare school, en uiteindelijk ook bij de universiteit zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen. Hij trouwde met zijn jeugd liefde. Lijkt op een perfect leven. Dat had hij ook. Dat werd alleen maar beter toen zijn vrouw in verwachting raakte. Maar toen ze een miskraam kreeg stortte ze in. Ze viel in een depressie en Daniël deed er alles aan om haar weer gelukkig te maken, wat veel van zijn tijd en energie koste. Maar ze werd eigenlijk pas weer echt gelukkig toen ze weer zwanger raakte. Een prachtige dochter werd geboren. Vlak na de geboorte van hun dochter Phoebe, overleed Daniëls vrouw. Daniël had niet echt tijd om, om zijn vrouw te rouwen, Omdat hij het druk had met de opvoeding van zijn dochtertje. Dat was toen hij begon met 's avonds een glaasje te drinken. Toen er medische complicaties bij zijn dochter en daardoor complicaties met het opvoeden van zijn dochter begon Daniël steeds meer te drinken, wat hij probeerde alleen 's avonds te doen, wat natuurlijk niet werkte.
    Extra: Zijn dochtertje woont bij zijn ouders, hij probeert zoveel mogelijk contact met haar te behouden.

    Zijn dochtertje Phoebe McMillen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat zijn goede rollen! Jullie staan er nu bij in de lijst.


    26 - 02 - '16

    Haal je me van de lijst, alsjeblieft? Ik heb het druk momenteel. Sorry!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Maakt niet uit. Ik zal je er even afhalen


    26 - 02 - '16

    Ik wil vast even melden dat ik van 5 april tot en met 12 april toetsweek heb dus dat ik dan minder reageer helaas. Ik zal mijn best doen om wel af en toe te reageren zodat jullie wel gewoon verder kunnen.

    lalalia schreef:
    Ik wil vast even melden dat ik van 5 april tot en met 12 april toetsweek heb dus dat ik dan minder reageer helaas. Ik zal mijn best doen om wel af en toe te reageren zodat jullie wel gewoon verder kunnen.


    Ik wil eerst alle rollen hebben en dat duurt nog wel een week. Dus ik denk dat je niet veel zal missen. (;


    26 - 02 - '16

    Even voor het overzicht voor iedereen: Mavis -> Pantheon


    26 - 02 - '16

    Naam: Josh Matthew Sky
    Leeftijd: 30
    Geslacht: man
    Beroep: werkeloos aangezien hij meestal al snel werd ontslagen. Zijn vrouw is directeur van een goed lopend fabriek.
    Uiterlijk mét foto:



    Meestal trekt Josh kleding aan die hij in zijn klas vindt. Hij is zo'n 1.80 lang en heeft bruine ogen.
    Innerlijk: Josh is eht verslaafd aan alcohol. Hij kan niet zonder, en als hij het niet krijgt, begint hij mensen in elkaar te slaan. Hobby's heeft hij niet en eigenlijk is hij gewoon een heel saai mens. Hij is getrouwd, alhoewel zijn vrouw op het punt staat weg te lopen. De rest komt in de rpg omdat ik me er anders niet aan hou.
    Geschiedenis: Al zijn hele leven is Josh al wel een probleemkind. Hij vocht graag en raakte altijd in de problemen. Op zijn achttiende ontmoette hij een meisje, Jade, waar hij hopeloos verliefd op werd. Ze trouwden al snel, en op zijn twintigste kwamen ze er achter dat ze kanker had. Ze ging al snel dood en Josh wist niet meer waar hij heen moest met zijn leven. Hij kwam in aanraking met drank en trouwde met een vrouw die hij midden op straat tegen kwam. Hij wist niet wat hij deed en raakte verstrikt in een wereld van jatten en moorden. Hij was redelijk vaak bij rellen te vinden.
    Extra:Josh is bi, en hij heeft een zoontje, Jayden, van vier.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 15:58 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zal je straks even bij je naam in de lijst zetten. Leuk dat je je personage bi hebt gemaakt, dat kan zorgen voor een leuke wending (;


    26 - 02 - '16

    Ik zal, waarschijnlijk, eind komende week het speel topic openen (;


    26 - 02 - '16

    Jeej!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb problemen met het internet, dus mijn personage komt iets later.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Geen probleem ^^


    26 - 02 - '16

    Als jullie zin hebben om te RPG'en zal ik het speeltopic online zetten, ik verveel me kapot namelijk.


    26 - 02 - '16