• Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet, ik snap er helemaal niks meer van. Helemaal niks meer. Ik ben zo bang ik ben zo verdrietig, ik wil niet meer maar ik weet niet meer wat ik weet niet hoe ik weet niet waarom ik weet het niet ik weet het niet ik weet het niet! Ik wil gewoon gelukkig zijn, ik wil niet bang zijn, ik wil dat ze het bgrijpen ik wil dat ze me met rust laten, wereld, stop met draaien, alsjeblieft! Hoe, in hemelsnaam hoe ga ik hier uitkomen? Hou? Alstjebliefd, iemand, vertel het me! Ik wil niet meer, ik kan niet meer, ik kan gewoon niet meer. Ik kan gewoon niks. Ik wil niks, ik wil wel, maar ik weet het niet. Wist ik het maar, oh god, wist ik het maar, alstjebliefd, iemand, help me, help me nou, help me nou, begrijp me! Ik snap het niet meer, ik snap er helemaal niks meer van…laat het ophouden, laat het ophouden, laat het ophouden! Ik wil gewoon, ik weet het niet, ik wil gewoon gelukkig zijn, ik wil niet bang zijn, ik wil niet verdrietig zijn, alstjebliefd,, ga weg! Ga gewoon weg, laat me met rust, ik wil gewoon in een hoekje kruipen en nooit meer terugkomen, ik wil gewoon, ik wil gewoon dat jij er bent, ik wil je knuffelen nu, ik hou zoveel van je, maar ik weet niet wat ik moet doen, zelfs met jou naast me ben ik doodsang, ik snap het, niet, wereld, ik snap de wereld niet meer, ik snap mijn leven niet meer ik snap niks meer, ik wil verdwijnen, ik wil rust, alstjebliefd, begrijp me, begrijp me nou,, begrijp me, ik kan niet, ik wil niet, ik weet niet! Ik weet het gewoon niet! Wat is er aan de hand, ik weet het niet, ik wil het zo graag weten maar ik weet het niet…ik zit gevangen maar weet niet waar, alsjebliefd, ga gewoon weg verdriet, ik wil dit niet, ik wil normaal zijn, ik wil dit niet! Alsjebliefd, begrijp me, zie me. Zie me gewoon! Zie het alstjebliefd, ik kan niet niet. Ik kan het niet meer…ik weet het niet meer…ik ben zo bang en wanhopig en ik wil gewoon bij je zijn, maar ik weet het niet en ik kan niet zomaar stoppen, maar ik kan niet meer, en ik ben alleen maar banger. Waarom? Waarom voel ik dit, waarom waar komt het vandaan waarom gaat het niet weg wat gebeurd er met me? Laat het gaan alsjebliefd, wegwezen ik hoef dit niet, ik kan dit niet ik wil dit niet en ik snap het niet en alsjebliefd begrijp me! Ik heb je nodig, ik kan dit niet en al helemaal niet alleen wat is er aan de hand ik wil weten wat er aan de hand is ik wil weg weg weg weg en nooit meer terugkomen ik wil gewoon rust, overal rust, alsjebliefd, snap het dan toch! Wereld, hou op, alsjebliefd, stop het! Stop het, ik kan niet meer, ik weet het niet meer, ik wil schreeuwen, huilen, janken, slaan ik wil….ik weet het niet…ik weet het niet, en ik weet het niet, en ik snap het niet en ik wil bij je zijn en begrijp me en hou op en ga weg en ik wil gewoon…gewoon…ik wil het gewoon snappen! Ik wil het snappen en het verjagen, ik wil niet gevangen zitten ik wil weg, ik wil rust ik wil dat het ophoud, waarom houd het nou niet op, ik weet niet wat ik er mee aanmoet ik kan niet meer maar ik moet maar door en ik word gek ik wil niet ik wil niet ik wil niet en ik snap het niet…alsjebliefd….begrijp me…ik kan er niet meer tegen..ik kan er niet meer tegen, ik wil zo graag ik wil zo graag maar het gaat niet en ik ben bang, doodsbang en zo verdrietig en boos en ik weet niet waarom. Waarom? Waarom gebeurd dit, alsjeblieft, iemand, vertel het me, alsjeblieft ik voel me zo alleen. Zelf al is dit niet zo ik ben zo eenzaam en ik weet niet hoe ik dit moet stoppen ik kan hnet niet stoppen. Ik kan het niet stoppen, help, alsjeblieft, wat moet ik doen? Ik wil gewoon niet meer…

    Wel, aangezien ik de helft er van niet snapte denk ik dat je misschien beter iemand zoekt waarmee je kan praten en die naar je kan luisteren? Iemand die je écht goed kent. Al kunnen denk ik niet dat veel mensen je hiermee verder helpen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:34 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Alsjeblieft is met een t.

    En eh...

    Sterkte. Denk ik.


    i put the fun in funeral

    Ik denk dat je professionele hulp moet zoeken. Zij begrijpen vast wel waar jij mee vastzit op dit moment en zij kunnen je beter advies geven dan de meeste van ons.


    26 - 02 - '16

    Praat met iemand die je begrijpt en echt vertrouwd. Je kan altijd een afspraak maken met de psycholoog, die is altijd bereid je te helpen. Ik kan je niet helpen, en wat ik van je tekst begrijp is dat je in de knoop bent met jezelf. Iedereen heeft dat op een bepaalde leefdtijd. Veel geluk en succes!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik begreep er niets van en heb even snel erdoor heen gelezen. Het leest namelijk verschrikkelijk irritant :/
    Misschien met iemand praten? Ik weet niet hoe oud bent, maar pubertijd soms ook een factor.
    Sterkte c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Calm down! Als je zo denkt maak je jezelf inderdaad helemaal gek. Denk liever aan wat je wel kan. Ik vind het wel vervelend dat je je zo voelt, maar als je zo door gaat helpt het je niet om zo te denken. Als je rustig bent en je probleem bij me kwijt wilt in PB, mag dat wel. Of als er iemand is in je omgeving die je het toevertrouwd kan dat ook. Sterkte.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:54 ]


    You are beautiful, you are love.

    Nou, hier heeft iemand wel tien psychologen nodig. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als je uitleg wat er is of wat er gebeurt is dan kunnen we misschien onze eigen ervaringen delen. Maar je bent hoe oud? Rond de 12? Praat alsjeblieft met je ouders.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Heb je niet gewoon heel veel last van de puberteit op het moment? Gewoon even rustig op adem komen, leuke dingen gaan doen met vriendinnen of familie en iets zoeken waardoor je je goed kan ontspannen zoals een hobby of een sport.


    From these ashes, I will rise

    Hm........ Klinkt erg , klinkt alsof je bang bent iemand te verliezen , bang bent om pijn gedaan te worden ? Meid ik weet het niet ik wil je dolgraag helpen , omdat ik me ook zo voelde , zo verwaarloosd en leeg vooral leeg . Je moet je altijd de vraag stellen : ' Wil ik gelukkig zijn ?' Het antwoord is sowieso "ja" . Je moet sterk blijven , en mensen die je echt vertrouwd , met hun moet je praten , en als je dat niet kunt/ durft . Alsjeblieft , alsjeblieft blijf niet alles opkroppen , want daardoor kunnen erge dingen gebeuren . Schrijf erover , luister muziek ik deed het en hel hielp . doe iets maar doe dingen die niet erg zijn , om het duidelijker te maken : drink niet , SNIJD niet ! rook niet . Doe iets wat jou niet kwaad doet . enja ik schrijf ook soms zo "raar " maar trek je er niet teveel aan van wat andere zeggen : zoals ze heeft 10 psychologen nodig . Mensen hou die kut opmerkingen voor jezelf ja ? HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel sterkte XXX


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Wow, ik kreeg hoofdpijn van je bericht.
    Misschien een beetje cliché, maar al gedacht aan de puberteit? Ga praten met je ouders. Als dan blijkt dat het ernstig is, ga professionele hulp zoeken.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 0:21 ]


    Take me to wonderland

    Waar sloeg dat op? Zoals de meeste Q'ers boven mij zeggen ik snap er niks van. Ik kan je helaas ook niet helpen met een stukje bericht waar in staat: Ik wil weg van het verdriet o help me o help me.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Audacity schreef:
    Alsjeblieft is met een t.

    En eh...

    Sterkte. Denk ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Als je je er beter door zou voelen kun je altijd met mij mailen of pm-en , daar sta ik wel open voor en ik wil best proberen om je te helpen, maar zoals de meesten hier al zeggen het is niet heel makkelijk. Maar ik wil het best proberen ;)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.



    Even rustig aan. Wat is er in godsnaam mis? Met een bericht waarin duidelijk staat wat het probleem is kunnen we wat meer, misschien even als je wat gekalmeerd bent nog eens typen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."