• Onrespectvol als je het mij vraagt, wat is jullie mening?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 19:54 ]

    IrishNialler schreef:
    Ik vind het echt zielig, zo voor Greg en zijn vrouw als voor Niall. Gunnen ze Niall nou niet gewoon een leuke fijne dag met een gelukkige broer, nee blijkbaar niet. Ik ben ook gek op One Direction maar zoiets is te zielig voor woorden. Ik snap ook als Niall bos zou zijn. Beroemd is vast en zeker leuk voor hem maarja. Dat ze dit doen vind ik onrespectvol. Ik vind het ook zielig voor Greg dat zijn bruiloft nu zo is gelopen maarja.

    Oh, nog even en Niall vindt het niet meer zo leuk om beroemd te zijn. ^^


    Take me to wonderland

    IrishNialler schreef:
    Ik vind het echt zielig, zo voor Greg en zijn vrouw als voor Niall. Gunnen ze Niall nou niet gewoon een leuke fijne dag met een gelukkige broer, nee blijkbaar niet. Ik ben ook gek op One Direction maar zoiets is te zielig voor woorden. Ik snap ook als Niall bos zou zijn. Beroemd is vast en zeker leuk voor hem maarja. Dat ze dit doen vind ik onrespectvol. Ik vind het ook zielig voor Greg dat zijn bruiloft nu zo is gelopen maarja.


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Gewoon geen woorden voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'