• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Horan
    Een glimlach vormt zich op mijn gezicht, Harry gaat niet terug naar zijn zusje. Als hij weer zijn oude grijns op zijn gezicht heeft geef ik een klein kneepje in zijn hand. Hij begint een bericht op zijn mobiel te typen. Ik vind het onbeleefd om mee te kijken, zelf vind ik dat ook vervelend, dus kijk ik maar een beetje om me heen. Als hij klaar is zie ik hoe hij alle mensen bekijkt, ik ben niet achterlijk, hij zoekt Chayenne. 'Je doet geen domme dingen hé?' vraag ik hem, meer om hem te behoeden. Ik ga er niet verder op in, wat Harry gaat doen met zijn zusje, mag hij zelf uitzoeken. Ik ga mijn relatie niet op het spel zetten voor zoiets onzinnig. 'Je kunt je fans niet langer laten wachten,' zeg ik. 'Zie je nog wel,' zeg ik Louis vriendelijk gedag. Hand in hand lopen we richting de uitgang. Hoe dichter we bij alle fans komen, hoe harder het gegil wordt. 'Zal ik op je wachten in de taxi?' vraag ik hem voorzichtig. Het is een keer voorgekomen dat ik met Niall in de stad was en er allemaal fans op ons af kwamen. Niall was op een gegeven moment in gesprek met een fan dus ging ik ook maar met iemand een gesprek aan. Ik ben nog steeds niet vergeten hoe het meisje me uitschold waarna ze snel wegliep. Op dat moment liet ik niet merken dat het pijn deed, maar het zelfbeeld dat ik van mezelf heb, wordt van dat soort reacties alleen maar slechter. Vanaf dat moment heb ik niet vaak meer in een groep met directioners gestaan. 'Dan kun je rustig de tijd nemen.'

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 9:52 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liam James Payne
    Ik pakte mijn koffer open en liep het huis binnen. even stopte ik op de mat. Wat rook het toch heerlijk naar thuis. Daarna liep ik door naar mijn kamer, waar ik mijn koffer neergooide, en de badkamer. Ik zette de douche aan en haalde uit mijn koffer mijn douche spulletjes en de laatste schone boxer die ik na deze tour nog bezat. We waren echt heel lang van huis geweest... Te lang. Ik kleedde me uit en stapte onder de heerlijke warme stralen. De rust spoelde met deze stralen mee over me heen. Ik waste mijn haren, die nu echt veel te lang aan het worden waren, en schoor me. Ik waste daarna ook de rest van mijn lijf en spoelde alles af. Ik zette de douche weer uit en wikkelde me in een lekkere warme handdoek. Ik hoorde van de andere kant van de muur Marie-Anne zongen en ik zong zacht mee onder het afdrogen en het aantrekken van mijn boxer. Tja, wat nu. Misschien lagen hier nog wel kleren. Ik ging namelijk zoizo niet in mijn blote bast eten. laat staan dat mijn ouders het goed zouden vinden. Op mijn bed vond ik een stapeltje as die ik de vorige keer hier was vergeten. Ik trok er een simpel t-shirt en een joggingbroek uit en trok die aan. even borstelde ik mijn haar uit mijn gezicht en liep toen naar marie-Anne. "Moest je lang wachten, schoonheid?" vroeg ik terwijl ik van achter mijn armen om haar middel sloeg.


    Marie-Anne Malik

    Ik sloot mijn laatste zin af en sloot mijn ogen, toen ik opeens twee armen om me middel voelde. ''Ik heb je wel gemist, dat wel.'' grinnikte ik. Ik draaide mezelf om en liet mijn armen in zijn nek hangen. Mijn mondhoeken krulden omhoog en grinnikte. ''Ik neem aan dat je me heb horen zingen?'' Ik sloeg mijn ogen neer en keek naar mijn schoenen, die opeens heel interessant waren. Mijn stem was niet bepaald de mooiste ooit, maar onze hele familie kon wel zingen, dus ja. Zayn was er goed in, ik wel een beetje. Ik hoorde Liam's telefoon, een sms van iemand. ''Je hebt een sms.'' mompelde ik. ''Weet je, je bent mijn eerste vriend en je bent twee jaar ouder, maar toch houd ik zielsveel van je.'' glimlachte ik en drukte mijn lippen kort op die van Liam. Het was altijd een fijn gevoel als mijn lippen Liam raakte, of het nou op zijn lippen waren, of op zijn wang, of juist de nek. Het maakte me allemaal gelukkiger dan ooit. Toch was ik altijd bang als hij weg was op tour, dat hij leukere en mooiere meiden tegenkwam. Fans, modellen of rijkere meisjes. Het leek me wel logisch. Ik zuchtte en keek Liam aan. ''Vind je een ander meisje nog leuk of niet? Bijvoorbeeld.. Danielle.'' vroeg ik met een zwak glimlachje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (mijn topics)


    El Diablo.

    [Ik heb ook nog t/m woensdag vrij ;D ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malino schreef:
    (mijn topics)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    Na een tijdje stopt hij de zoen en ik glimlach gelukkig. 'Ik heb je zo gemist.. En dat met Harry komt wel goed, daar hoef je je echt niet druk om te maken.' verzekert hij me en ik knik lichtjes. 'Het boeit me niet wat hij zegt, ik weet hoe je echt bent.' glimlach ik lief en ik druk een kus op zijn lippen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en sluit mijn ogen even maar open ze al snel. 'Wat heb jij eigenlijk gedaan toen ik weg was?' vraagt hij en ik voel hoe hij over mijn haar streelt. 'Ehm.. Ik werk bij een schoonheidssalon met Jamie, werken en tegelijk leren weetje.' glimlach ik, hij wist dat ik later een eigen beautysalon wou. Dus dan was dit wel handig..


    Zayn Malik
    'Het boeit me niet wat hij zegt, ik weet hoe je echt bent.' glimlacht ze liefjes en ze drukt een kus op mijn lippen. Ze legt haar hoofd op mijn borst en even schieten de vlinders weer door mijn buik heen. Een van de gelukkigste momenten was als ik zo met Chayenne lag. Ik zie hoe ze haar ogen sluit maar ze al snel weer opent na mijn vraag. 'Ehm.. Ik werk bij een schoonheidssalon met Jamie, werken en tegelijk leren weetje..' glimlacht ze. Ik knik instemmend, ze wou al jaren lang een eigen schoonheidssalon, en dit was een goede stap daar naartoe. Ik zuchtte even toen ik mijn armen om haar heen sloeg en dacht na over wat er op het vliegveld gebeurt was. Harry was er zowat achter gekomen, en had me daar bijna aangevallen.. Ik kon het niet laten gebeuren dat hij Chayenne van me afnam. Het maakte me wel onzeker dat Harry niet achter onze relatie stond, en het liet me twijfelen over of ik wel echt goed was voor Chay. 'En niet stiekem met andere jongens geweest?' vroeg ik grijnzend. Ik zag Chayenne er niet voor aan om vreemd te gaan, maar ik was zo lang weg geweest..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    Ik voel hoe hij zijn armen om me heen sluit en een gelukkige glimlach ontstaat op mijn lippen. Ik denk even na, over wat er op het vliegveld gebeurde. Harry gunt me gewoon niks, wat wil hij doen? Straks doet hij nog zo als ik dertig ofzo ben, daar zie ik hem momenteel wel voor aan.. 'En niet stiekem met andere jongens geweest?' vraagt Zayn opeens en ik kijk hem aan. Ik zie hem grijnzen. 'Nope, ik moet er niet aan denken.' grijns ik. Waar zag hij me voor aan? 'En jij?' vraag ik, het was een grap maargoed. Ik wist bijna zeker dat hij dat nooit zou doen, maar toch. Je weet maar nooit, er zijn altijd leukere meisjes die hij kan tegenkomen op tour....


    El Diablo.

    Lavigna schreef:
    [Ik heb ook nog t/m woensdag vrij ;D ]

    [ Echt?! Ik ben echt jaloers! ik maar tot maandag... -.- ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn Malik
    Ze komt een beetje omhoog en kijkt me aan. 'Nope, ik moet er niet aan denken.' zegt ze grijnzend. 'En jij?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd abrupt en tik haar met mijn wijsvinger op haar neus. 'Wat denk je nou zelf? Dat ik echt een leuker meisje dan jij zou vinden?' vraag ik lachend. 'Nee nee, ik moet er niet aan denken.' zuchtte ik toen ik haar los liet en rechtop ging zitten en opstond om naar de koelkast te lopen, die leeg was, wat ik had kunnen weten als ik even nadacht.
    'Ik heb geen eten of drinken meer in huis, zullen we pizza bestellen?' vroeg ik. 'Daarna kunnen we wel een filmpje kijken en dan gaan we daarna vroeg naar bed, want ik ben kapot van de reis.' stelde ik voor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Yay, ik ga straks met mijn bff naar The Host ^^]

    Chayenne Rose Styles

    Hij schud bijna meteen zijn hoofd, en tikt dan met zijn wijsvinger op mijn neus waardoor ik even moet lachen. 'Wat denk je nou zelf? Dat ik echt een leuker meisje dan jij zou vinden?' vraagt hij lachend en ik grinnik even. 'Nee nee, ik moet er niet aan denken.' zuchtte hij en hij liet me los. Ik volg met mijn ogen hoe hij naar de koelkast loopt en ik blijf grijnzen. 'Ik heb geen eten of drinken meer in huis, zullen we pizza bestellen?' vraagt hij. Ik knik, 'je weet wat ik lekker vind.' zeg ik. Ik was dol op pizza tropicale, die koos ik ook altijd als we een pizza gingen bestellen. 'Daarna kunnen we wel een filmpje kijken en dan gaan we daarna vroeg naar bed, want ik ben kapot van de reis.' stelde hij voor en ik knik. 'Ja, is goed. Ik ben ook kapot hoor, ik werd vandaag om half zeven wakker omdat Jamie even belde dat hij over een uur op de stoep zou staan voor seriedag.' grinnik ik. Tja, het begon altijd heel vroeg. Waarom ik dat ooit afgesproken had was me ook een raadsel...


    El Diablo.

    Zayn Malik
    Ze knikt. 'Je weet wat ik lekker vind.' zegt ze en meteen dacht ik aan haar favoriete pizza, pizza tropicale. 'Ja, is goed. Ik ben ook kapot hoor, ik werd vandaag om half zeven wakker omdat Jamie even belde dat hij over een uur op de stoep zou staan voor seriedag.' grinnikt ze als ze instemt met mijn voorstel. Ik schudde zuchtend mijn hoofd toen ik mijn iPhone uit mijn zak pakte om het nummer van de pizzakoerier in te typen. Jamie, Chayenne's homo-vriend. Rare gast vond ik hem altijd, ik vertrouwde hem niet echt. Ik zag hem er soms wel voor aan zich alleen voor te doen als homo, zodat hij vaak bij Chay kon zijn, en stiekem vreemd ging met haar. De pizzakoerier nam op en ik bestelde twee pizza's en twee flessen frisdrank voor mij en Chayenne. Ik liep weer naar de woonkamer om de tv aan te zetten en zocht tussen de zenders naar een leuke film. Er was weinig op, dus liet ik de televisie staan op een flauwe komedie waar ik me niet op kon concentreren.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [mijn topics]

    Lavigna schreef:
    Marie-Anne Malik

    Ik sloot mijn laatste zin af en sloot mijn ogen, toen ik opeens twee armen om me middel voelde. ''Ik heb je wel gemist, dat wel.'' grinnikte ik. Ik draaide mezelf om en liet mijn armen in zijn nek hangen. Mijn mondhoeken krulden omhoog en grinnikte. ''Ik neem aan dat je me heb horen zingen?'' Ik sloeg mijn ogen neer en keek naar mijn schoenen, die opeens heel interessant waren. Mijn stem was niet bepaald de mooiste ooit, maar onze hele familie kon wel zingen, dus ja. Zayn was er goed in, ik wel een beetje. Ik hoorde Liam's telefoon, een sms van iemand. ''Je hebt een sms.'' mompelde ik. ''Weet je, je bent mijn eerste vriend en je bent twee jaar ouder, maar toch houd ik zielsveel van je.'' glimlachte ik en drukte mijn lippen kort op die van Liam. Het was altijd een fijn gevoel als mijn lippen Liam raakte, of het nou op zijn lippen waren, of op zijn wang, of juist de nek. Het maakte me allemaal gelukkiger dan ooit. Toch was ik altijd bang als hij weg was op tour, dat hij leukere en mooiere meiden tegenkwam. Fans, modellen of rijkere meisjes. Het leek me wel logisch. Ik zuchtte en keek Liam aan. ''Vind je een ander meisje nog leuk of niet? Bijvoorbeeld.. Danielle.'' vroeg ik met een zwak glimlachje.


    Liam James Payne
    Ik glimlachte. "Ik jou ook. Heel erg, meiske." Ik wreef zacht over haar rug. Haar ogen sloeg ze neer toen ze het over haar gezang had. Ik haalde een hand van haar rug en tilde met een vinger haar kin op. "Wees niet zo onzeker. Het was echt heel mooi." Ik drukte een kusje op haar voorhoofd. Op dat moment ging mijn telefoon. Ik fronste wat. Eigenlijk wilde ik het niet beantwoorden, maar door haar reactie voel ik me verplicht. Waarom, Harry? Ik ga je niet helpen Zayn en Chay uit elkaar te halen en ik weet zeker dat zij ook haar broers hart niet zal breken. Ik zuchtte even en drukte op verzend. Harry wist toch dat Zayn een goede gast was. Waarom deed hij zo moeilijk? Ik keek naar Marie-Anne. "En ik hou zielsveel van jou." Kort kuste ik haar terug. Ze was misschien niet mijn eerste. Ik zou graag willen dat ze mijn laatste zou zijn. Mijn hart sloeg zelfs na alle tijd dat we samen waren bij elke kus, of die nou op mijn wang, nek of lippen was, een slag over. Ik zag de blik in haar ogen na de kus en wist alweer hoe laat het was. Ik wist niet waarom, maar ze twijfelde aan onze relatie. Ik was dan wel lang weg, maar ik zou nooit ontrouw zijn. En ook bracht ze mijn ex weer op. Ik tilde haar op met een klein glimlachje op mijn gezicht en zette haar op het aanrecht. "Marie-Anne Malik. Luister eens goed naar me. Je bent misschien niet mijn eerste vriendinnetje, maar ik wil niemand anders meer dan jij. Nooit meer.Zelfs Danielle kan daar geen verandering in brengen." Ik grabbelde wat in de zak van mijn joggingsbroek en haalde er een klein doosje uit. "Voor jou." Ik gaf haar een kus en drukte het doosje, met erin een zilveren kettinkje met een ring eraan. De ring zou haar moeten passen, maar ik zou hem nog niet om haar vinger schuiven. Daar waren we nog veels te jong voor.

    [Misschien kunnen we de roddel doen ontstaan dat Liam dronken met Danielle heeft gezoent en Liam blijft zeggen dat hij er niks van weet? Of misschien wat later als het accefietje met Harry en Zayn is uitgedooft]


    Bowties were never Cooler

    (Die eerste is goed^^ haha)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    "Dat is maar goed ook." Glimlachte ik. Liam tilde me op de aanrecht en sprak me toe. "Maar.. Ik ben altijd bang. Dat je gewoon per ongeluk iemand kust terwijl je het niet weet. Ik weet dat het niet zo is, maar ik ben gewoon bang ja." Liam drukte een doosje in mijn handen en ik keek hem nieuwsgierig aan. "Wat is het?" Grinnikte ik en deed het doosje open. Er zat een zilveren ketting en een ring in. De ring deed ik zelf om, ik wist dat Liam dat nooit zou doen, ik was immers zeventien en hij negentien. En hij was wereldberoemd, dus dat ging moeilijk. "Het is prachtig, Liam. Kan je me helpen?" Ik gebaarde naar de ketting en glimlachte breed. Het was meer dan lief wat hij allemaal gaf. Liam deed ook al zo aardig, soms te, wat ik niet verdiende. "Soms ben je ook veels te goed voor me." Lachte ik en drukte een kus op zijn wang. "Maar toch wil ik je niet kwijt." Ik ging met mijn hoofd op zijn borst en mijn armen had ik om hem gewikkeld. Het voelde gewoon veilig. Ik liep naar de televisie en deed die aan om zo vervolgens op de bank te ploffen. "Leeyum!" Riep ik en strekte mijn armen uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.