• 20.000 post! Hell yeah. En dat in nog geen 2 jaar. Ik ben echt verslaafd geraakt aan Quizlet en ik vervloek Rutger ervoor.

Dankjewel Quizletters voor de leuke tijd hier op Q.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

You're welcome sniff
    ik zit hier al sinds 2008 op maar ik reageerde nauwelijks in het begin op het forum
    gefelicteerd

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Mooi wark jonge :D.

No growth of the heart is ever a waste

Spammerd xd.
    Maar gefeliciteerd ^^

I am an idiot, I move.

Unvernunft schreef:
    Spammerd xd.
    Maar gefeliciteerd ^^

Nee, dat heet actief meedoen in de communtiy van Quizlet. Dat is juist goed :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Hmm. Cool. Ik heb er iets meer dan 2500. x3

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Ik let eigenlijk niet op hoeveel posts ik heb x'D

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Dat doe je goed. :Y)

You are beautiful, you are love.

Ik heb in 3 jaar maar 14000 posts, maar ik ben pas 2,5 jaar actief op het forum.
    het duurt nog wel even voordat ik 20.000 heb :Y)

[ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 12:45 ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Haha, nice Mitch! Zeer herkenbaar ook, dat stukje over je Q-verslaving.. :Y)

ars moriendi

Gefeliciteerd! :p

Take me to wonderland

Goed bezig! Gefeliciteerd.

Bad decisions make good stories.

Ik zit hier bijna 3 jaar. Maar ben in totaal iets van een jaar actief op het forum geweest. De eerste half jaar heb ik niet op het forum gezeten. Na een jaar op Q ben ik meer dan een jaar afwezig geweest en sinds een half jaartje waan ik mij weer op Q en op het forum.
    En een paar dagen terug had ik mijn 5000ste post.

Maar gefeliciteerd :')

[ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 13:33 ]

#WWED - What Would Emma Do?

Oké, volgens mij heb ik toch íets minder posts in iets meer jaren, haha.
    Gefeliciteerd anyway!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Apocalyptic schreef:
    Haha, nice Mitch! Zeer herkenbaar ook, dat stukje over je Q-verslaving.. :Y)

Gefeliciteerd ermee (=

Some people are so poor, that the only thing they have is money.