• 5 jongens en 5 meisjes gaan samen in een huis wonen omdat ze het leven bij hun ouders zat zijn. Langzaam zullen er vriendschappen en relaties ontstaan. Er is alleen 1 iemand die hun dwarsboomt.

    De spelmaker bestuurt alles in het huis, zelfs de mensen. Als de spelmaker de boel eens lekker op wil schudden zorgt hij bijvoorbeeld voor een ruzie, of zorgt hij dat je plots wakker word met iemand anders naast je.

    De identiteit van de spelmaker blijft om welke reden dan ook geheim.

    slaapkamers:



    badkamers:



    Woonkamer:





    Spelmaker: BluePassion

    Jongens
    -Liam Payne-Semper
    -Louis Tomlinson-xMerlex
    -Zayn Malik-Blog
    -Niall Horan-Panday
    -Harry Styles-Mufinn

    Meisjes
    -Chantal Nelsonamy66
    -Katherine HowardSakura1994
    -Tiffany CareyMoringa
    -Angel Jasmine MoonDamnBieber
    -Clarisse Infelia BondLavigna

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:
    -alleen ik maak nieuwe topics
    -16+ mag
    -geen geruzie OOC
    -minimaal 4 regels
    -Geen Mary Sue

    Kamerindelingen:
    Liam-Katherine
    Louis-Angel
    Zayn-Clarisse
    Niall-Chantal
    Harry-Tiffany

    Dit is puur willekeurig ingedeeld. Het kan zijn dat je de volgende dag gewoon naast iemand anders slaapt...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:28 ]

    Ik wacht even geduldig, dan kan ik zo waarschijnlijk mijn rol maken :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @HurtedHeart helaas er zijn al genoeg meisjes, maar Liam is nog over. Wil je die?

    Naam: Clarisse Infelia Bond
    Leeftijd: 17, geboren op 12-3-1996
    Uiterlijk:



    Clarisse heeft middellang donkerbruin haar, ze is zelf best klein rond de 1.64, maar draagt nooit hakken. Haar kledingstijl is casual en houdt niet van dingen die te veel laten zien.
    Innerlijk: Clarisse of gewoon Claire genoemd, is een intelligent meisje en wilt het dan ook zo ver mogelijk in haar leven schoppen. Door haar agressieproblemen heeft ze thuis veel problemen en op school is ze dan ook niet de braafste ooit. Het irritantste van haar karakter is dat ze meestal de ruzie's opzoekt en dan mensen boos maakt daarmee. Claire doet het niet altijd expres en negen van de tien keer wilt ze het dan ook niet.
    Thuis is ze streng katholiek opgevoed door haar ouders, ze is zelf wel een katholieke, maar houdt zich niet strikt aan de regels die ze moet houden, meestal doet ze dan ook dingen zonder erbij na te denken. Ze heeft wel altijd een Rosario om haar nek hangen, ze is en blijft een katholieke.
    Extra: Ze wordt vaak geplaagd door haar achternaam, Bond, terwijl ze het zelf best wel leuk vindt. Ze heeft een tattoo op haar linkerpols met een Infinity teken en de tekst 'Infinity and Beyond'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 12:33 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga verder met mijn rol maar het karaktar laat ik even zo. Daar moet ik veel tijd in besteden en dat gaat dus pas rond maandag avond gebeuren.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber als het RPG al eerder open is mag je het ook wel in het RPG doen van mij...

    Ik heb mijn rol een beetje klaar, waarschijnlijk ga ik er nog verder aan werken. Ben niet honderd procent tevreden ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alle rollen die ik gelezen heb zijn oké. Ik zal nog even zeggen dat de identiteit van de spelmaker geheim blijft.
    Als de spelmaker wil dat er iets veranderd doet hij/zij dat meestal in een post.

    (Ik weet het nu nog niet zeker maar als ik het leuk vindt dat een verandering geheim blijft voor de anderen doe
    Ik het wel ik een pb.)

    EN IK HEB ER GEEN MOEITE MEE ALS ROLLEN NIET HELEMAAL AF ZIJN. Het kan ook nog in het topic

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 12:35 ]

    ALLEEN NOG LIAAAAAMM.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DamnBieber schreef:
    Naam:Angel Jasmine Moon
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Extra:

    Derest vul ik later in.
    Alvast de foto's. Niet dat zo iemand het zelfde meisje als ik heb...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lol, ik gebruik Michelle Trachtenberg en niemand gebruikt haar, grote voordeel :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb echt geen idee wie ik vaak gebruik. ;D


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben niet goed in liam (noch de andere jongens) dus helaas zou ik het me voorbij moeten laten gaan:(


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lol ;D BROOKIE. Jij ook hier? (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alleen nog Liam. Zodra alle rollen er zijn( niet per we helemaal ingevuld) maar ik het topic...

    HurtedHeart schreef:
    Ik ben niet goed in liam (noch de andere jongens) dus helaas zou ik het me voorbij moeten laten gaan:(


    Oké helaas. ( ik zou juist zeggen van proberen kun je leren :) , maar misschien vindt je het ook niet leuk dus helaas)