• Eeuwenlang leven drie stammen in vrede met elkaar. Hun gebied wordt gekenmerkt door bossen, vlakte en grotten. Samen staan ze sterk.. Totdat de wolven hun grip verloren en de aanval hadden ingezet. De stammen werden uit elkaar verdreven en vonden hun eigen weg. De wolven in de bossen, de herten in het oppervlakte en de adelaars in de bergen. Sindsdien heerst er een oorlog.

    Elke stam wordt vertegenwoordigd door deze drie dieren. Je speelt dus een personage met het karakter die past bij het dier. Je kan wellicht zelf inschatten dat wolven van de harde tand zijn, herten slim en adelaars tactisch en snel. Je speelt geen van deze dieren, al leven ze wel in de buurt van de stammen! Elk dier heeft zijn eigen grondgebied, al is het grote meer een gemeenschappelijke plek waar deze drie stammen soms samen komen. De oorlog is begonnen toen de Navajo in conflict kwam met de stam van de Kolchan. Mocht er verdere vragen zijn, mag je me gerust contacteren!

    Je speelt een personage vanaf 20 jaar. Zorg ervoor dat de groepen gelijk verdeeld zijn en dat er niemand wordt buiten gesloten (ze leven echter in een groep, waarin iedereen elkaar kent!). Het zijn een soort van indianen stammen, waardoor ze primitief leven! Geen gsm's, computers ed. Contact met andere stammen is niet verboden, maar zorg ervoor dat niemand anders dit te weten komt. Ze liggen echter in een oorlog met elkaar (onder oorlog verstaan we ook geen aanhoudende oorlog met wapens, maar een oorlog die onregelmatig en kortstondig plaatsvind vaak zonder wapens of natuurlijke wapens, denk maar aan stokken) Zorg er ook voor dat je een indiaanse naam neemt, om een beetje in de sfeer te blijven!

    Regels als je wilt meeoden
    ¬ Blijf bij het verhaal en ga niet oftopic.
    -Wel oftopic; doe tussen |[{}]|
    ¬ Niemand is hier de beste , belangrijkste of mooiste.
    ¬ Geen + 18 taalgebruik, dit doe je desnoods maar verder in Pb.
    ¬ Gelieve 5 regels te typen, dit houd het spel boeiend.
    ¬ Spreek Algemeen Beschaafd Nederlands, geen msn taal of dergelijke.
    - Naamverandering of afwezigheid doorgeven aub.
    ¬ Sluit niemand uit het spel , er is geen reden om iemand niet in het spel te betrekken.
    ¬ Je speelt steeds in de eerste vorm ( ik - vorm ) of de derde persoon ( hij / zij - vorm )

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd: (20+)
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk: (mét foto)
    Stam:
    Extra's:


    Stam van de Wolven: Navajo
    Resevering Silas


    Stam van de Adelaars: Kolchan




    Stam van de Herten: Dineh

    Dyani _ xBenno

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 15:48 ]


    When people see good, they expect good. I don't want to live up to anyone's expectations.

    Volledige naam: Dyanison
    Roepnaam: Dyani
    Leeftijd: (20+) 23 jaar
    Persoonlijkheid: Dyani lijkt een heel stoer meisje, maar is vanbinnen heel onzeker. Ze heeft veel meegemaakt, waardoor ze vrij stil is en de rust opzoekt. Het liefst trekt ze zich terug in het bos of bij het meer. Ze is heel erg op zichzelf en zal niet snel iemand als een vriend(in) beschouwen. De enige die ze echt kan vertrouwen is haar stam. Als het zou moeten zou ze door het vuur gaan voor haar stam. Dyani zal niet snel kwaad worden en is al helemaal geen vecht type, tenzij je haar vrienden, familie of stam pijn wilt doen.
    Uiterlijk: (mét foto)


    Stam: Dineh.
    Extra's: Ze heeft haar ouders zien overleiden tijdens een bosbrand en slaapt hierdoor slecht.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 13:23 ]


    When people see good, they expect good. I don't want to live up to anyone's expectations.

    Sorry dat ik dit zeg maar je schrijft: Spreek algemeen beschaafd nederlands, terwijl je dat niet eens zelf doet. Je schrijft Nederlands met een hoofdletter, je bent punten vergeten bij je personage.


    Say you love me, as much as i love you.

    Opgelost.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 13:23 ]


    When people see good, they expect good. I don't want to live up to anyone's expectations.

    Oh dit klinkt echt heel leuk. Alleen ben ik bang dat ik er door NaNo niet erg veel tijd voor ga hebben.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik twijfel nog of ik er tijd voor ga hebben


    Remember to be ridiculous.

    Oke, laat maar weten (lol)


    When people see good, they expect good. I don't want to live up to anyone's expectations.

    Ik vul een meisje bij de Navajo in


    Remember to be ridiculous.

    Oh ik wil wel meedoen ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Volledige naam:
    Samuel
    Roepnaam:
    Sam
    Leeftijd: (20+)
    24
    Persoonlijkheid:
    -
    Uiterlijk: (mét foto)
    -
    Stam:
    Navajo

    Extra's:

    Volledige naam:
    Maylee
    Roepnaam:
    May
    Leeftijd: (20+)
    20
    Persoonlijkheid:
    -
    Uiterlijk: (mét foto)
    -
    Stam:
    Kolchan
    Extra's:
    -


    Rest vul ik in de loop vd tijd in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik wil graag een meisje van Navaja.
    Vul hem straks in.(:


    Fantasy is in you.

    Volledige naam: Ayasha
    Roepnaam: Aya
    Leeftijd: 20
    Persoonlijkheid: Aya heeft een heel wisselend karakter. Meestal is ze wel vrolijk. Maar soms kan ze ook opeens heel depressief of chagrijnig worden. Hoe ze zich voelt hangt soms ook van het weer af. Ze houdt van mooi weer, maar het moet niet elke dag zo zijn. Haar lievelingsseizoen is de herfst. Ze vindt de geuren die van de gevallen bladeren, en de geuren in de ochtend heel lekker, daarom houdt ze van de herfst.
    Ze houdt niet van zwemmen, dat is iets wat ze niet super kan. Rennen kan ze wel als een van de snelste.
    Jagen is ze ook goed in. Als ze gaat jagen luistert ze altijd eerst goed, en kijkt dan om haar heen. Ze kan erg goed met een pijl een boog overweg, en die is dan ook vaak bij haar.
    Ze jaagt nooit voor de plezier, want ze vindt het sowieso niet geweldig om dieren pijn te doen. Ze houdt van dieren en is het liefst de hele dag bij ze.
    Ze huilt niet snel, want ze houdt er niet van om er zwak uit te zien. Dus als ze huilt probeert ze ervoor te zorgen dat niemand haar ziet.
    Haar lievelingsdier is een wolf, dat is het altijd al geweest. Ze vindt wolven hele mooie en intelligente dieren. Als ze er eentje ziet probeert ze altijd met die wolf in contact te komen.
    Haar lievelingskleur is donkerblauw. Ze houdt niet zo van lichte felle kleuren.
    Ze kijkt het liefst elke dag naar de zonsopgang, en de zonsondergang. Ze vindt ze gewoon prachtig. Maar het lukt niet altijd om ernaar te kijken.
    Ze houdt van de natuur, en maakt elke dag sowieso wel een wandeling. Vaak doet ze dat in haar eentje, omdat dat haar rust geeft.
    Voor de rest heeft ze zowat respect voor iedereen, en beschermt ze met liefde. Degene die ze niet kan uitstaan, daar doet ze niet heel aardig tegen, maar als het erop aan komt zal ze hun wel beschermen.
    Ze kan wel eens sarcastisch en scherp uit de hoek komen.
    Nou ja, zoals iedereen houdt ze van haar vrienden, en doet ze aardig tegen de mensen die aardig tegen haar doen.
    Vaak voelt ze meteen aan of ze het met iemand goed kan vinden, of als iemand liegt. Ze voelt het vaak ook aan als iemand achter haar rug om praat.
    Uiterlijk: Komt.
    Stam: Navajo
    Extra's:


    Fantasy is in you.

    Mag ik ook reserveren? meisje Navajo graag (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mag ik een Kolchan meisje reserveren?


    Tijd voor koffie.

    Mag ikeen Kolchan meisje reserveren?? Ik maak haar vanavond


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Volledige naam: Chista(=eerlijk) Jacy(=maan) Lupum (=wolf) vertaald: de eerlijke wolf van de maan.
    Roepnaam: Chitsa.
    Leeftijd: 22.
    Persoonlijkheid: Zoals haar naam al vermeld: ze is eerlijk. Maar ook opgetogen en zal alles doen om haar familie en geliefden te beschermen. Andere karaktereigenschappen zijn: snel, stil maar zeker niet verlegen, verder staat ze bekend om haar moed en haar doorzettingsvermogen.
    Uiterlijk: Ze heeft lang donker haar en donkere ogen. Uiterlijk=2e foto maar ik wilde een indianenmeisje op een paard :p


    Stam: Navajo.
    Extra's: Chitsa heeft een speciale band met dieren en dan vooral met paarden.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 21:29 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.