• Het is zover, MTV heeft exclusief de eerste trailer vrijgegeven..

    Klik hier om naar de trailer te gaan op de MTV site

    Wat vinden jullie ervan ? Ziet het eruit zoals jullie gedacht hadden ?


    Credendo Vides

    Als het zoals de vorige film gaat zijn, ga ik hem niet zo goed vinden.


    Take me to wonderland

    De trailer zit er al beter uit als de hele vorige film :Y)
    Alleen merk ik nu al verschil met het boek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vond de eerste film gewoon écht vreselijk. Dus ik doe niet eens de moeite.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    ik ben wel nieuwsgierig!


    Hell is empty..al the devils are here

    Het is anders... Zo is de actrice die Annabeth speelt een geheel ander persoon (alhoewel deze actrice qua uiterlijk beter bij de beschrijving uit het boek past.)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik lees de boeken niet maar ik weet wel dat ik deze film graag wil zien in de bios.


    Physics is awesome

    Ik ben zo blij dat de actrice die annabeth speelt haar haar blond heeft geverfd^^ En ik vind dat Hermes geweldig gecast is. Ik denk alleen niet dat ik de film goed ga vinden als verfilming.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 16:17 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh hij ziet er echt geweldig uit! Natuurlijk wel anders als het boek maar dat was te verwachten. En Tyson vind ik nu al leuk.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ColouredWind schreef:
    Het is anders... Zo is de actrice die Annabeth speelt een geheel ander persoon (alhoewel deze actrice qua uiterlijk beter bij de beschrijving uit het boek past.)

    Euhm het is gewoon dezelfde actrice alleen ze heeft nu haar haar blond geverfd...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Euhm het is gewoon dezelfde actrice alleen ze heeft nu haar haar blond geverfd...

    Ik merkte het :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zelf heb ik Clarisse iets anders in mijn hoofd zitten... iets dikker, vuilblond haar... maar dat valt dan nog maar te bewijzen...


    Credendo Vides

    Vond de vorige film niet heel speciaal, hopelijk wordt deze wel goed. :)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.