• En alleen ben, kiest mijn kat deze dag om de keuken onder te kotsen(cat)

    Toen ik het opruimde zat ze er nog bij te kijken ook. Ach nou ja, ze is wel lief hoor:Y)

    Heerlijk, ik werd er bijna onpasselijk van. Hebben jullie nog wat 'spannends' meegemaakt vandaag?


    Tijd voor koffie.

    Dat heb ik altijd als ik mijn bed verschoont heb naar een bepaald dekbed, het is mijn lievelings. Mijn kat vind het leuk om er dan op te kotsen, gelijk de eerste dag.


    Your make-up is terrible

    Ach, daarom ben ik ook wel blij dat ik alleen maar vissen heb, haha.
    Euh, niets meegemaakt vandaag. Ik zit alleen thuis niks te doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daarom hebben wij ook geen huisdieren. :') Nee, grapje.
    Uhm, nog niets, haha. Ben gewoon lekker vrij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mhehe, sorry, maar hier moest ik even om lachen.
    Ik heb nog niks meegemaakt vandaag en dat hoop ik zo te houden, maar mijn leven kennende gebeurt er nog wel iets.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 13:02 ]


    Take me to wonderland

    Hahaha, dat herken ik. Mijn kat vindt dat ook superleuk om te doen. Ik iets minder, maar oké. (':
    Wat heb ik vandaag meegemaakt? Mehh, ik heb Engels mondeling gehad, maar het ging niet zo fantastisch. Ik spreek best goed Engels hoor, daar niet van. Maar het moest een discussie zijn en ik ben niet zo'n discussie type dat gaat schreeuwen enzo en overal een mening over heeft. Dus ik heb het idee dat ik veel te weinig heb gezegd. :C


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Deed mijn kat ook altijd. :'D En nee nog niks spannends meegemaakt , maar ik moet zo werken dus wie weet gebeurd er daar wel wat.


    -

    Mijn kat loopt door haar eigen kots heen, ook heel fijn, kan ik d'r gelijk in bad doen >.<


    i put the fun in funeral

    Spannend positief: weer bijles gehad van mijn onwijs hotte en lekkere natuurkunde bijlesleraar (dance)
    Spannend negatief: problemen, problemen....altijd weer die stomme problemen die opduiken als je het niet gebruiken kunt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vandaag vroeger vrij omdat een leraar ziek was en juist die leraar moest mij beoordelen en ik moest mijn portfolio met hem bespreken.


    Physics is awesome

    Mijn kat heeft vanochtend alles ondergekotst onder aan de trap en niet zo'n beetje ook (cat).

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 15:59 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Senzafine schreef:
    Mijn kast heeft vanochtend alles ondergekotst onder aan de trap en niet zo'n beetje ook (cat).

    Well, that's something you don't see every day. :')


    Take me to wonderland

    Dat is inderdaad niet zo heel fijn. Nee, vandaag heb ik niets spannends gedaan.


    I still think of the guitar bible.

    Dat is wel stom ja ;o
    Mijn kat doet vaak dingen zoals dit:


    26 - 02 - '16

    Itami schreef:
    (...)
    Well, that's something you don't see every day. :')

    Ik ben vandaag echt niet wakker :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik was ziek. Woehoe. >__>"