• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Gereserveerd||SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -||
    -Alexis Jane Howard||Libera

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -||
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -||
    -||

    District 9 [Industrie] :
    -||
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Gereserveerd||Kwijt

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -||
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    In te vullen:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter(mag ook in RPG, maar om zeker te weten dat een ander niet hetzelfde karakter als jou heeft, zou ik het invullen):
    Uiterlijk:
    Pluspunten in de arena:
    Minpunten in de arena:
    Wapen:
    Extra(hoeft niet persé ):


    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Max. 2 personen, als je een 2e personage aanmaakt, let er dan wel op dat jongens en meisjes een beetje gelijk verdeeld zijn.
    ~Reserveringen blijven staan.
    ~Liefst geen personages aanmaken die lijken op andere personages die al meedoen aan The Switch Games.
    ~Ook jongere tributen, niet altijd boven de 16.
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    TOPIC 1

    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 17:34 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (mt, ik reserveer het meisje van 1 ;))

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 18:12 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    mag ik de jongen van 7 en het meisje van 9 reserveren? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    District: 4
    Naam: Jody Morgan Roberts
    Leeftijd: 15
    Karakter: Jody traint al haar hele leven voor de spelen en doet bijna niks anders. Ze is stoer, doet waar ze zin in heeft en zegt wat ze denkt, ook al is dat kwetsend voor anderen. Tegenover andere tributen doet Jody best wel uit de hoogte, behalve tegen de personen die ze echt mag. Ze is bijna nergens bang voor, maar ze haat insecten en van die anderen kleine kruiperige beestjes. Jody haat het Capitool, maar zal zich tegenover het Capitool heel erg schijnheilig gedragen om toch nog sponsors te krijgen. Ze is erg zelfverzekerd, misschien wel te, want ze denkt dat de andere tributen echt geen kans tegen haar maken.
    Uiterlijk:


    Pluspunten in de arena: Jody kan goed zwemmen, en snel lopen. Ook kan ze goed dingen ontwijken. Ze kan goed overweg met de drietand.
    Minpunten in de arena: Jody weet niets van eetbare planten en strikken. Ook gaat ze tijdens gevechten altidj voor de makkelijkste aanval. Tactieken zijn niks voor haar en ze raakt in de stress als ze het overzicht verliest.
    Wapen: Drietand
    Extra: Jody heeft een bloem, gemaakt van zeewier, als districtaandenken. De bloem kan in haar haar.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Nyan schreef:
    mag ik de jongen van 7 en het meisje van 9 reserveren? :3

    ik zet je erbij^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    District: 2
    Naam: Bree Amalia Rovers
    Leeftijd:16
    Karakter: Bree is heel strijdlustig. Dit komt voor het grootste gedeelte omdat ze dagelijks oefent met haar messen en het heel gewoon vind om te doden. Bree lijkt van de buitenkant weinig gevoel te hebben, maar vanbinnen is dat anders. Soms is ze verdrietig of furieus, maar het is niet af te lezen van haar gezicht.
    Uiterlijk:


    Pluspunten in de arena:
    -Snel( rennen en reageren en ontwijken)
    -goed met messen
    -kan goed boomklimmen
    Minpunten in de arena:
    -Niet heel sterk
    -geen kennis van planten
    -Moeite met doden?!
    Wapen:messen
    Extra(hoeft niet persé ):

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:34 ]


    imperfection is beauty

    ik neem nog boy D10. (Ja 10, en niet 9 :) )


    imperfection is beauty

    Amas schreef:
    ik neem nog boy D10. (Ja 10, en niet 9 :) )

    woww 10xD


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    xVitae schreef:
    (...)
    woww 10xD


    ja, ik vond het ook een hele stap van mij.
    (jij: oww, dus niet van 9 naar D2?
    Ik: dat is iets heel anders *geniepig
    lachje)


    imperfection is beauty

    Naam: Carmela Lorenza rossini
    District: 1
    Leeftijd: 15
    Karakter: Carmela is ontzettend ijdel en kan totaal niet liegen. (rest in RPG)
    Uiterlijk:


    pluspunten in de arena: de kan goed met een zwaard om gaan.
    minpunten in de arena: Camela weet niets van planten en van dieren, ze kan maar met één wapen omgaan, ze is onhandig, ze is nogal luidruchtig (dus ze praat en zingt veel te veel) ze vertrouwd veel te snel mensen.
    wapen: zwaard
    Extra: haar district aandenken is een ketting met een italiaans ijsje

    (ik heb haar een niet al te goed personage gemaakt ;))

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:46 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    sorry moet ik even zeggen:
    check mijn ober in de laatste post van mij


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    omgg Taylor Lautner^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Mag ik jongen district 3? Oeh... SUPRISE!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    District: 7,hout
    Naam: Matthew Elliot Turner
    Leeftijd: Hij is net 18 geworden
    Karakter(mag ook in RPG, maar om zeker te weten dat een ander niet hetzelfde karakter als jou heeft, zou ik het invullen):
    Matth zeit er misschien ,wel stoer en sterk uit,maar eigenlijk is daar niet veel van waar. Matthew is erg bang en stil. Hij is vooral bang om onder te doen en hij is erg bang ,van grote oppervlaktes met water.Ooit is hij bijna verdronken en hij jan niet zwemmen.
    Matth is niet echt verlegen,maar houd vooral wijselijk zijn mond omdat hij anders een echte flapuit kan zijn ,die vaak zijn mening geeft,en meestal zijn die negatief.
    Hij is best wel aardig als je hem leert kennen en ook wel zorgzaam, als je echt zijn vertrouwen hebt gewonnen zal hij door het vuur gaan voor je.
    (rest in rpg :3 )
    Uiterlijk:


    Matthew heeft blonde haren die hij vaak in model zet en grijs/groene ogen
    Pluspunten in de arena: Hij is goed met pijl en boog,hij heeft een goed zicht en kan doordoor makkelijk mikken. Matth is ook nog redelijk goed in klimmen.
    Minpunten in de arena: Matthew ,is niet goed in rennen aangezien hij ooit zijn been gebroken heeft en die nog altijd niet goed hersteld is,ook kan hij niet zwemmen.
    Wapen: Pijl en boog
    Extra(hoeft niet persé ): komt misschien later


    District: 9 ,Graan
    Naam: Louise Kirla Offkins ,bijnaam: 'Lou'
    Leeftijd: 15 jaar
    Karakter(mag ook in RPG, maar om zeker te weten dat een ander niet hetzelfde karakter als jou heeft, zou ik het invullen):
    Louise is een sociaal en luidrugtig meisje ,ze kan zich wel rap terugtrekken en haar mond openzetten zal ze niet meteen doen.
    Ze is vooral iemand die eerst iets doet ,voordat ze denkt en dat kan vaak in haar nadeel werken.
    Ze is totaal niet geschikt voor de hongerspelen en zeker niet voor deze. Ze is erg bang voor het donker en kan heel onhandig zijn,maar ze is wel erg lenig.(rest komt later heb nu even geen inspiratie)
    Uiterlijk:


    Lou heeft golvende bruine lokken die tot aan haar borts komen en chocolade bruine bambi ogen ,waarin je wel kunt verdrinken.
    Ze is redelijk klein zo'n 1m 65 en valt dus niet erg veel op.(ze heeft geen tatoes)
    Pluspunten in de arena: Louise is erg lenig en kan rap vrienden maken,ze weet erg veel over planten ,en kan heel erg veel planten onderscheiden in eetbaar of giftig. Ze is rap en is ook goed in vertoppen.
    Minpunten in de arena: Ze is totaal niet sterk en kan niet omgaan met wapens. Ze kan niet zwemmen en is voor de dood van het donker,waardoor ze vaak de slaap niet zal kunnen vatten.Ze is erg onhandig en kan erg luidruchtig zijn.
    Wapen: Misschien gifpijltjes.
    Extra(hoeft niet persé ): haar districs aandenken is een oud veroest kettinkje met een bedeltje van een vos erop.


    Zo goed ? :3

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 19:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    District: 10
    Naam: Brandon Levis
    Leeftijd:17
    Karakter: Brandon heeft een aardige persoonlijkheid, maar kan soms nog wel eens vreemd uit de hoek komen. Dan doet hij dingen die je zo snel niet van hem verwacht. Hij heeft een hechte band met z'n vader omdat ze samen voor het vee zorgen. Daar heeft hij zijn kracht aan te danken. Zijn kennis van planten heeft hij van zijn moeder. Een van zijn hobby's is muziek.
    Uiterlijk:


    Pluspunten in de arena:
    -Kracht
    -Weet veel over planten
    Minpunten in de arena:
    -snelheid
    -zwemmen
    -Klimmen
    Wapen: zwaard
    Extra(hoeft niet persé ):


    imperfection is beauty

    ... (verwijderd)

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 19:45 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried