• Hello people! (A)

    Ik deed een quizlet bij iemand en toen ALWEER werd ALLLES DEPSRESIEF WOU ZE ZELFMOORD PLEGEN GING ZE SNIJDEN BLABLABLA
    MISCHIEN WILLEN SOMIGE MENSEN HIER WEL GEWOON EEN NORMALE BLIJE QUIZLET DOEN HEH :D



    Wie geeft mij gelijk ?? :O

    Want ik word er beetje Para van dat ik overal die dingen tegen kom :O


    xxx Sjuulie (H) iloveyouall!
    ( Die mij gelijk geven dan :$)

    ja da vidn ik ook. maar soms is da wel leuk om te lesen. maar ook leuk als weer iets unieks komt, waar je happy van wordt


    So Wrong, It's Right <3

    die van mijn vriendin is een en al meligheid :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    you know , als er niets van zoiets in komt blijft het altijd over hetzelfde gaan.
    er moet wel eens iets minder inzitten om het wat boeiender te maken , tog?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Go sjuul Go _O_


    don't Worry...Be gay.

    ja da vidn ik ook. maar soms is da wel leuk om te lesen. maar ook leuk als weer iets unieks komt, waar je happy van wordt


    Ja dat wel daar heb je ook gelijk in :O
    maar het hoeft niet de hele tijd door te gaan en steeds weer opnieuw en Vooral hoeft niet alles SO ECTREEM te overdreven :O toch ??

    En soms is het gewoon echt nep ;p

    xx

    you know , als er niets van zoiets in komt blijft het altijd over hetzelfde gaan.
    er moet wel eens iets minder inzitten om het wat boeiender te maken , tog?




    Yep, Maar de meeste dingen sijn gewoon vaak meteen zo extreem ofso en dan lijkt het zowieso nep of het word gewoon nep verteld en dat is gewoon Niet boeiend om te lezen.. Dat is gewoon zielig ;)


    xx

    Bij mij is alles Happy! ik Ben happy xD
    ALTIJD

    > titel veranderd, allemaal hoofdletters mag niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    > titel veranderd, allemaal hoofdletters mag niet.




    Jaa dat merk ik :(

    Weet je,sommige mensen moeten al hun frustraties er wel eens uitgooien. Of wat ze dwars zit. Dat doen ze dan door middel van verschrikkelijke verhalen te schrijven. Ik kan er ook wat van. Zoals een Stand Alone. Het i sgewoon omdat je er dan niet met iemand over kan praten. Dan ga je het opschrijven. En soms komen er goede verhalen uit. En soms ook niet. Maar als je van die dingen geen verstand hebt vind ik persoonlijk dat ej er niet over mag schrijven. Dan krijg je zoals jij zel fal zegt,van die vet fake verhalen.
    Dikke preek^^


    Music is the new sex

    Ik geef je gelijk !! Ik vind het veel leuker als een er in een quiz leuke dingen worden geschreven ^-^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Weet je,sommige mensen moeten al hun frustraties er wel eens uitgooien. Of wat ze dwars zit. Dat doen ze dan door middel van verschrikkelijke verhalen te schrijven. Ik kan er ook wat van. Zoals een Stand Alone. Het i sgewoon omdat je er dan niet met iemand over kan praten. Dan ga je het opschrijven. En soms komen er goede verhalen uit. En soms ook niet. Maar als je van die dingen geen verstand hebt vind ik persoonlijk dat ej er niet over mag schrijven. Dan krijg je zoals jij zel fal zegt,van die vet fake verhalen.
    Dikke preek^^

    AMEN_O_


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Weet je,sommige mensen moeten al hun frustraties er wel eens uitgooien. Of wat ze dwars zit. Dat doen ze dan door middel van verschrikkelijke verhalen te schrijven. Ik kan er ook wat van. Zoals een Stand Alone. Het i sgewoon omdat je er dan niet met iemand over kan praten. Dan ga je het opschrijven. En soms komen er goede verhalen uit. En soms ook niet. Maar als je van die dingen geen verstand hebt vind ik persoonlijk dat ej er niet over mag schrijven. Dan krijg je zoals jij zel fal zegt,van die vet fake verhalen.
    Dikke preek^^


    Echt heh xD Maar daar ging het me dus ook vooral om, Dat er van die extreem zielige verhalen geschreven worden die gewoon nergens op slaan en dan worden der ook nog dingen bij gezet als ; Wel reacties bij mij Quizjes neerzetten :$ ?

    En als die People sijn so Trots op hun Fuckt up Slechte Quizlet En daar kan ik me echt heel erg aan irriteten (A)
    Daarom dan ik ook deze topic maakte :P
    Maar wel zoals jij zei, Als er een goed verhaal van word gemaakt waar allemaal dingen in zitten, Dan is het juist leuk als er wat naars tussendoor komt want dan zit er verschil in =)
    maar anders =.= Is het echt Fuckt up irritant (A)


    Zo, Ik geef ook effe Preek ^^

    ik heb ook liever een happy end, als er dan iemand dood gaat of zo moet ik bijna huilen


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    moet ook niet al te extreem zijn


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.