• Ik heb op DeviantArt een stel OC's gemaakt, over twee verschillende verhalen. Nu vind ik schrijven op DeviantArt niet fijn, dus zit ik erover te denken om het op Q te doen.
    Nou, ik had laatst een ander topic over een heel ander onderwerp, maar ik kreeg geen reacties, dus ik begon te twijfelen en heb het idee gedropt, ook omdat ik een keer geen fanfic over een of ander vage anime/lied wilde schrijven. :Y)
    Ik zal beide stories even in het kort hier neerpleuren. Als ik er iets van weet te maken.

    Stitches
    Seiichi wordt wakker op een vreemde plek en komt mensen tegen met één oog. Over het andere zit een gekleurde lap genaaid. Hij vind het er maar vreemd uitzien, tot hij erachter komt dat hij maar door één oog kan zien, en hij ook hetzelfde heeft.
    Het blijkt dat hij om de een of andere manier in een mysterieus lab is beland met mensen die in dezelfde situatie zitten als hij, waar ze regelmatig als proefkonijnen worden gebruikt voor nieuwe medicijnen en dergelijke voor de buitenwereld. De meeste mensen hebben dan ook meer dan alleen het litteken aan hun oog.
    Hij ontmoet Kichi, een meisje wat sinds haar geboorte in het lab gevangen zit, Hotaru, een koppige meid met kort haar en Haru, een jongen die om niets lijkt te geven. Desondanks hun wat vreemde persoonlijkheid worden ze vrienden en probeert Seiichi ze te overtuigen om te helpen ontsnappen, waar de rest niets van lijkt te snappen. Langzaamaan verliest hij zijn hoop...


    Robotic Hearts
    Elk kind fantaseert wel eens over robots. Zou het niet gaaf zijn als robots bestonden, misschien wel van een heel andere wereld?
    Kikuo, een nog-te-ontdekken maan van Jupiter heeft dat. Leven heeft zich ontwikkelt en heeft robots gebouwd. Na een gigantische komeetinslag is al het leven vernietigd, behalve de robots. Zij, met hun eigen wil en hersenen, bouwen een nieuwe samenleving op. Na jaren van vreemde evolutie hebben de robots horens en een staart gekregen, met elk een eigen vorm en kleur. Ze zetten strepen op hun horens; één streep is heel laag in de maatschappij, twee is gewoon volk en vaak handelaars, drie is zéér belangrijk of van adel, en er is maar één persoon met vier strepen, de koning van Kikuo.
    De robots zijn alleen niet gewoon robots; ze kunnen hun uiterlijk veranderen van elk levend wezen in hun formaat. Als er een paar robots door middel van een dimensie-poort op aarde terecht komen, bleekt de hel los. Gelukkig kunnen ze zich een menselijk uiterlijk geven, maar kunnen ze zich schuilhouden als ze gevoelens voor de mensen ontwikkelen?


    Ik heb totaal geen idee waarom ik die namen heb gekozen voor het eerste verhaal, en ook de titels zijn tijdelijk, maar blijven als ik niets beters kan verzinnen.

    Welk verhaal vinden jullie het beste? Moet ik er een story van maken? Zo ja, in het Nederlands of Engels?

    Moses schreef:
    Stitches, absoluut.
    Waarschuw me, als je hem online zet? ^^

    Ik ga er nu aan beginnen, ik stuur iedereen een berichtje in hun gastenboek en zet het in het topic als het geactiveerd is. c:

    Story Stitches: Klik.

    De "meet' stukjes zijn in het Nederlands voor het gemak, maar de rest is Engels.
    eigenlijk was het meet in het Nederlands omdat ik vergeten was dat ik in Engels ging schrijven but fuck it