• Heyy, ik heb drie ideeën voor een Story. Alleen,
    ten eerste weet ik niet of ik ze op Quizlet moet plaatsen en
    ten tweede als ik dat wel zou doen welke moet ik dan kiezen?

    Mijn 1e idee is:
    Een verhaal over een meisje die in een opslagruimte boven een klok woont (niemand weet dat ze daar woont). Een keer in de week komt er een oude man de klok controleren. Maar de man wordt te oud en gaat met pensioen, in zijn plaats komt er een jongen nu de klok controleren. Dan valt je jongen bijna van de klokkentoren af. Maar het meisje kan hem redden. Doet ze dat en neemt ze het risico om ontdekt te worden? Of laat ze de jongen vallen?

    Mijn 2e idee, dit idee moet ik nog wat uitwerken:
    Er is een soort opleiding voor “speciale” kinderen. Kinderen die zijn gepest, een wees zijn, lastpakken, paranormaal, hoogbegaafd, oorlogsslachtoffers, of gewoon naar de opleiding willen of moeten. Ze krijgen een kamer, en een pakje waar hun level op komt te staan. Ze moeten opdrachten doen voor een hoger level. Bij een hoger level krijg je een klein bedrag waarmee je op een gegeven moment iets kunt kopen voor je kamer. Ook kun je bij een hoog level een baan krijgen.

    Mijn 3e idee, hier ben ik al mee bezig:
    Een jongen, Michel, ontdekt een geheime gang die naar verschillende werelden lijd. Dit blijkt gemaakt te zijn door zijn ouders. Op een gegeven moment krijgt hij via dit systeem contact met zijn ouders. Dit lijkt niet zo vreemd, maar, zijn ouders zijn al lang dood. Michel gaat samen met zijn tweelingzus Roos op onderzoek uit. Tot hun broer Arnaut de gang ontdekt en word ontvoerd...

    Wat vinden jullie? Moet ik een van de verhalen op Quizlet zetten? En zo ja. Welke?

    Alvast bedankt voor de hulp :)

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 15:38 ]


    Zien zonder gezien te worden.

    Ik vind één nogal op de film Hugo lijken, maar goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    Ik vind één nogal op de film Hugo lijken, maar goed.

    Owh oke maar wat vind jij wat ik moet doen?


    Zien zonder gezien te worden.

    HateAndLove schreef:
    (...)
    Owh oke maar wat vind jij wat ik moet doen?

    Wat je zelf wilt.
    Dat is tenminste mijn mening, ik vind dat verhalen schrijven een manier is om je eigen ideeën op te schrijven en te verwoorden zodat het jouw kunstwerk wordt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik denk dat de keuze wat je wel of niet maakt en op Q. zet, bij jou ligt. Wij kunnen jou niet verplichten iets wel of niet te doen. Uiteindelijk ben jij de auteur en maak jij de keuzes.


    We need a bigger boat.

    LunarFlower schreef:
    (...)
    Wat je zelf wilt.
    Dat is tenminste mijn mening, ik vind dat verhalen schrijven een manier is om je eigen ideeën op te schrijven en te verwoorden zodat het jouw kunstwerk wordt.


    Haha oke, daar heb je wel gelijk in. Ik heb ook wel zin om een verhaal te plaatsen alleen ik heb niet zoveel tijd en ik wil eigenlijk alle verhalen wel uitwerken (klinkt stom :P) maar ja dat vind ik ook een beetje veel worden..
    Dus dan zit ik nog steeds met de vraag. Welke moet ik uitwerken?


    Zien zonder gezien te worden.

    HateAndLove schreef:
    (...)

    Haha oke, daar heb je wel gelijk in. Ik heb ook wel zin om een verhaal te plaatsen alleen ik heb niet zoveel tijd en ik wil eigenlijk alle verhalen wel uitwerken (klinkt stom :P) maar ja dat vind ik ook een beetje veel worden..
    Dus dan zit ik nog steeds met de vraag. Welke moet ik uitwerken?


    Ik denk dus dat dat je eigen keuze is.. En als je ze alle drie wil doen, waarom niet, toch? Wat maakt het uit dat het dan misschien wat langer duurt?


    We need a bigger boat.

    2e spreekt mij wel aan, de andere twee niet zo waaschijnlijk omdat de verhaallijnen nog een beetje te grof zijn. Maar wie weet, als je ze uitwerkt.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eerlijk gezegd vind ik ze allemaal nogal standaard en allemaal iets van een ander boek weg hebben.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik ze allemaal nogal standaard en allemaal iets van een ander boek weg hebben.


    26 - 02 - '16

    Praelectio schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik ze allemaal nogal standaard en allemaal iets van een ander boek weg hebben.


    comfort in c h a o s

    Zelf zou ik de derde kiezen, die spreekt me nogal aan, maar eigenlijk is het jouw keus. Het kan niemand boeien wat anderen willen, jij moet zelf weten wat je kiest. :Y) Maar oké, ik vind de derde wel de leukste.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou zelf voor de derde of de tweede keizen.


    Tijd voor koffie.