• For some serious Ralph action 1:50

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh, lang geleden dat ik die film nog gezien heb. :p Ik vond die plagen vroeger altijd awesome om de één of andere reden.
    Zijn stem heeft wel iets.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Oh, lang geleden dat ik die film nog gezien heb. :p Ik vond die plagen vroeger altijd awesome om de één of andere reden.
    Zijn stem heeft wel iets.


    Ik hou zo veel van die film, een van de betere animatie films.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik hou zo veel van die film, een van de betere animatie films.

    Ik vind hem ook goed. Normaal hou ik niet zo van animatie films, maar deze kan ik altijd wel kijken. :')


    Take me to wonderland

    omg, die kijken we altijd bij levensbeschouwingxD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Lunar schreef:
    omg, die kijken we altijd bij levensbeschouwingxD


    Ik heb m ook bij levensbeschouwing gezien hahaha


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Deze zag ik een aantal maanden geleden nog :'D Echt prachtig


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ik keek die ieder jaar met bijbelstudie... ik vindt die animatie film mooi


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oké, toevallig. Ik ben de laatste paar maanden weer heel veel Prince of Egypt muziek aan het luisteren :']
    Dit was vroeger (ja, héél vroeger) mijn lievelingsfilm, maar toen ik hem vorig jaar eindelijk weer een keer zag verbaasde ik me echt over Ralph Fiennes' stem (ook die van Val Kilmer trouwens) :']


    Caution first, always.

    Loki schreef:
    Oké, toevallig. Ik ben de laatste paar maanden weer heel veel Prince of Egypt muziek aan het luisteren :']
    Dit was vroeger (ja, héél vroeger) mijn lievelingsfilm, maar toen ik hem vorig jaar eindelijk weer een keer zag verbaasde ik me echt over Ralph Fiennes' stem (ook die van Val Kilmer trouwens) :']


    Ik heb hem als kind nooit gezien, maar ik heb een rare obsessie met animatie films en dit is een van de beste animatie naar mijn mening, vooral qua uiterlijk, het animatiewerk is echt beeldschoon.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb hem in groep acht deels gezien. Ik had geen idee dat het Ralph was.
    Ik was al een enorme fan van die man, maar nu...:9~


    Miep