• Lieve mensjes, Mell weet het niet meer met Tokio Hotel. Ik vond ze echt helemaal geweldig Kdoh, like zowat iedereen hier denk ik xd.
    Maar ik vind ze echt nep worden. En de belofte van ze : "dat ze nooit zouden veranderen hoe populair ze ook zouden worden"
    zijn ze sowiezo Niet nagekomen.
    Niet dat ik dat ook ooit van ze had verwacht, maar toch. En ik vind dat als je naar hen kijkt in vergelijking met BV. Fall out boy.
    Dat TH veel arroganter is geworden.
    En ja jullie kunnen wel zeggen dat dat logisch is en dat dat komt door hun populariteit. maar als je kijkt naar fob zal je zien dat het bij hen toch niet zo naar het hoofd is gestegen.
    Ook vind ik het raar dat ze in een interview zeiden dat ze het bij de volgende CD helemaal anders willen gaan doen. Alsof ze willen veranderen om nog commercieler te worden, en meer mensen te trekken.
    Ik vraag me soms ook af of jullie het niet zien, of het misschien niet willen zien.
    ik vind het prima als jullie dit niet vinden, maar ik zie het toch zeker wel;-).
    Ook hebben ze al een lange tijd geen muziek meer gemaakt.. En lijkt het zowat alsof ze allemaal een TV/interview karakter te hebben gekregen die fake is.
    Eerlijk gezegd walg ik hier allemaal een beetje van. En valt het me erg van ze tegen. Ik heb ze een tijdje hiervoor verdedigt tegenover mijn vriendinnen. Die geen TH fan zijn. Maar ik snap eigenlijk niet waarom ik ze heb verdedigt, want eigenlijk ligt het er dik bovenop.
    Ik weet niet meer wat ik van ze moet denken.
    Tom was altijd een soort groot voorbeeld voor me. Maar nu snap ik niet waarom hij dat nog voor me zou zijn.

    en met al die quizlet verhalen enzo, haalt iedereen het beste in ze naar voren. Zoals bij de meeste verhalen. daardoor gaan veel mensen denken dat ze ook zo in het echt zouden zijn, en daar gaan ze de mist in ;)

    er is nog een hoop dat ik erover kan zeggen maargoed, ik laat het hierbij.

    Misschien is de tijd voor mij aangebroken om het te laten voor wat het is beste mensjes.
    Dat was Mell,
    over en uit(K)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Oeps.. 3x x'D

    Ik vind dat we nu eindelijk eens moeten kappen met dit soort topics want dit is al de 10000000000ste x'D Okay dat was overdreven mjha...
    TH is en blijft gewoon TH. Ze worden ouder dus dat betekent ook veranderingen dus daar meoten we neit om zeuren. En we meoten ze ook neit vergelijken met al die Amerikaanse bands want die zijn begonnen in een land waar ze neit fatsoenlijk over straat kunnen, als hun in europa zijn hebben ze eindelijk rust. Als jullie zeggen da TH commercieel is geef ik jullie gelijk, maar heay! Denk je echt dat Bill, Tom, Gustav en Georg erom vragen bij het managmant of hun kop op een tampon mag of op een condoom!? (Het was een grapje ik weet het ;)) Het enige dat de jongens willen id muziek maken, en dat doen ze nog steeds ggeweldig! Ookal meoten we een tijdje wachten op het nieuwe album. Weetjhe dat TH nu 3,5 maanden in Amerika zit en dat wij eerst 5 maanden moesten wachten voor een volgend concert na 8 oktober!? Hoorde je ons toen klagen? NEEJ! Maar alleen omdat ze nu in de USA zitten wel -.- Mensjes ze willen hun droom werekelijkheid laten worden dus vind je het gek... Maar ik geloof ook dat de jungs nu vol stres zitten en heel graag terug willen naar Duitsland. En ik weet bijna wel zeker dat ze weer te poppelen staan om bij ons voor hun TROUWE OUDE fans te spelen. De fans die ze zo beroemd hebben gemaakt! En Bill is idd veranderd in zijn doen en laten maar heay, hij is nu 19 en hij veranderd. Hij word volwassener en zal zich daarom miss ook anders kleden. Like schijt dat we niet altijd meer zijn kond zien als hij bukt! x'D En schijt dat hij zijn broeks pijpen niet meer kapot knipt. Misschein vind hij dat wel zonden van zijn broeken nu! :P
    Soo mensjes please geef ze nog gewoon een kans. En dat die stomme manager maar opflikkert met zijn 'wonen in Amerika' want dat gaan de juns echt neit doen! want ze houden van..... EUROPAA
    (hoera)


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind dat we nu eindelijk eens moeten kappen met dit soort topics want dit is al de 10000000000ste x'D Okay dat was overdreven mjha...
    TH is en blijft gewoon TH. Ze worden ouder dus dat betekent ook veranderingen dus daar meoten we neit om zeuren. En we meoten ze ook neit vergelijken met al die Amerikaanse bands want die zijn begonnen in een land waar ze neit fatsoenlijk over straat kunnen, als hun in europa zijn hebben ze eindelijk rust. Als jullie zeggen da TH commercieel is geef ik jullie gelijk, maar heay! Denk je echt dat Bill, Tom, Gustav en Georg erom vragen bij het managmant of hun kop op een tampon mag of op een condoom!? (Het was een grapje ik weet het ;)) Het enige dat de jongens willen id muziek maken, en dat doen ze nog steeds ggeweldig! Ookal meoten we een tijdje wachten op het nieuwe album. Weetjhe dat TH nu 3,5 maanden in Amerika zit en dat wij eerst 5 maanden moesten wachten voor een volgend concert na 8 oktober!? Hoorde je ons toen klagen? NEEJ! Maar alleen omdat ze nu in de USA zitten wel -.- Mensjes ze willen hun droom werekelijkheid laten worden dus vind je het gek... Maar ik geloof ook dat de jungs nu vol stres zitten en heel graag terug willen naar Duitsland. En ik weet bijna wel zeker dat ze weer te poppelen staan om bij ons voor hun TROUWE OUDE fans te spelen. De fans die ze zo beroemd hebben gemaakt! En Bill is idd veranderd in zijn doen en laten maar heay, hij is nu 19 en hij veranderd. Hij word volwassener en zal zich daarom miss ook anders kleden. Like schijt dat we niet altijd meer zijn kond zien als hij bukt! x'D En schijt dat hij zijn broeks pijpen niet meer kapot knipt. Misschein vind hij dat wel zonden van zijn broeken nu! :P
    Soo mensjes please geef ze nog gewoon een kans. En dat die stomme manager maar opflikkert met zijn 'wonen in Amerika' want dat gaan de juns echt neit doen! want ze houden van..... EUROPAA
    (hoera)


    AMEN!


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik vind dat we nu eindelijk eens moeten kappen met dit soort topics want dit is al de 10000000000ste x'D Okay dat was overdreven mjha...
    TH is en blijft gewoon TH. Ze worden ouder dus dat betekent ook veranderingen dus daar meoten we neit om zeuren. En we meoten ze ook neit vergelijken met al die Amerikaanse bands want die zijn begonnen in een land waar ze neit fatsoenlijk over straat kunnen, als hun in europa zijn hebben ze eindelijk rust. Als jullie zeggen da TH commercieel is geef ik jullie gelijk, maar heay! Denk je echt dat Bill, Tom, Gustav en Georg erom vragen bij het managmant of hun kop op een tampon mag of op een condoom!? (Het was een grapje ik weet het ;)) Het enige dat de jongens willen id muziek maken, en dat doen ze nog steeds ggeweldig! Ookal meoten we een tijdje wachten op het nieuwe album. Weetjhe dat TH nu 3,5 maanden in Amerika zit en dat wij eerst 5 maanden moesten wachten voor een volgend concert na 8 oktober!? Hoorde je ons toen klagen? NEEJ! Maar alleen omdat ze nu in de USA zitten wel -.- Mensjes ze willen hun droom werekelijkheid laten worden dus vind je het gek... Maar ik geloof ook dat de jungs nu vol stres zitten en heel graag terug willen naar Duitsland. En ik weet bijna wel zeker dat ze weer te poppelen staan om bij ons voor hun TROUWE OUDE fans te spelen. De fans die ze zo beroemd hebben gemaakt! En Bill is idd veranderd in zijn doen en laten maar heay, hij is nu 19 en hij veranderd. Hij word volwassener en zal zich daarom miss ook anders kleden. Like schijt dat we niet altijd meer zijn kond zien als hij bukt! x'D En schijt dat hij zijn broeks pijpen niet meer kapot knipt. Misschein vind hij dat wel zonden van zijn broeken nu! :P
    Soo mensjes please geef ze nog gewoon een kans. En dat die stomme manager maar opflikkert met zijn 'wonen in Amerika' want dat gaan de juns echt neit doen! want ze houden van..... EUROPAA
    (hoera)


    Amen!!! Maar weet je wast ik gehoord heb! Ze hebben een huis gekocht in Amerika! [/schokkend] Maar dat zal vast wel weer zo'n domme roddel zijn [/hoop ik]

    Voor de helft mee eens.
    Af en toe vind ik ze arrogant over komen, maar lang niet altijd, enook niet allevier.
    Hun kunnen er niets aan doen dat ze steeds op tour worden gestuurd en daarom nog geen nieuw album hebben kunnen uitbrengen, dat ligt aan de platenmaatschappij.
    Ik heb het helemaal gehad met Universal, ze laten ons maar wachten terwijl ze TH naar Amerika sturen in de hoop dat ze daar doorbreken [zodat de platenmaatschappij wss nog meer aan ze verdiend]


    Sweet dreams will come true.

    Dankuu,
    Bn blij dat er teminste een paar het met em eens zijn! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    Amen!!! Maar weet je wast ik gehoord heb! Ze hebben een huis gekocht in Amerika! [/schokkend] Maar dat zal vast wel weer zo'n domme roddel zijn [/hoop ik]


    Ö Waar heb je dat gehoord dan? ;S


    Shakin' their ass like they just don't care.

    I'm sorry voor al mijn typfouten :$


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    Amen!!! Maar weet je wast ik gehoord heb! Ze hebben een huis gekocht in Amerika! [/schokkend] Maar dat zal vast wel weer zo'n domme roddel zijn [/hoop ik]


    Ja, dat heb ik ook al een paar keer gehoord. Persoonlijk denk ik niet dat het een roddel is. Ze zijn best vaak in Amerika, en het lijkt me dat ze niet alleen maar in hotels willen zitten. Een eigen plekje is veel beter, ook voor hun.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een woord; money
    Volgens mij gaat het hun alleen maar om geld. Ik vertrouw Bill ook niet meer met zijn woorden, en Tom stemd altijd met Bill in dus ja, dan weet ik het ook niet meer..

    Btw, Amen! ^^


    a figment of your imagination

    Misschien is het een vakantie huisje! x'D
    Of ze gaan ons verlaten en we zien ze niet meer terug... (huil)


    Tears are crashing out of my eyes

    tokio hotel arroganter dan fob ?
    kzal maar zwijge x)

    Misschien is het een vakantie huisje! x'D
    Of ze gaan ons verlaten en we zien ze niet meer terug... (huil)

    Nou niet zo beginnen denken! Ze verlaten ons heus nooit voor die amerikanen! Ik vind het dom dat ze daar een huisje kopen, je hebt toch hotels? Maar langs de andere kant is het ook handiger. En het is geen vakantiehuisje, ze gaan daar namelijk niet met vakantie, ze gaan daar om te 'werken'. En in hun vrije tijd gaan ze niet daar eventjes op vakantie, maar naar een eiland.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Nou niet zo beginnen denken! Ze verlaten ons heus nooit voor die amerikanen! Ik vind het dom dat ze daar een huisje kopen, je hebt toch hotels? Maar langs de andere kant is het ook handiger. En het is geen vakantiehuisje, ze gaan daar namelijk niet met vakantie, ze gaan daar om te 'werken'. En in hun vrije tijd gaan ze niet daar eventjes op vakantie, maar naar een eiland.

    Een soort van 2e optrekje eigenlijk.. :P


    Tears are crashing out of my eyes

    tokio hotel arroganter dan fob ?
    kzal maar zwijge x)

    Idd FOB is veel arroganter x'D


    Tears are crashing out of my eyes