• Lieve mensjes, Mell weet het niet meer met Tokio Hotel. Ik vond ze echt helemaal geweldig Kdoh, like zowat iedereen hier denk ik xd.
    Maar ik vind ze echt nep worden. En de belofte van ze : "dat ze nooit zouden veranderen hoe populair ze ook zouden worden"
    zijn ze sowiezo Niet nagekomen.
    Niet dat ik dat ook ooit van ze had verwacht, maar toch. En ik vind dat als je naar hen kijkt in vergelijking met BV. Fall out boy.
    Dat TH veel arroganter is geworden.
    En ja jullie kunnen wel zeggen dat dat logisch is en dat dat komt door hun populariteit. maar als je kijkt naar fob zal je zien dat het bij hen toch niet zo naar het hoofd is gestegen.
    Ook vind ik het raar dat ze in een interview zeiden dat ze het bij de volgende CD helemaal anders willen gaan doen. Alsof ze willen veranderen om nog commercieler te worden, en meer mensen te trekken.
    Ik vraag me soms ook af of jullie het niet zien, of het misschien niet willen zien.
    ik vind het prima als jullie dit niet vinden, maar ik zie het toch zeker wel;-).
    Ook hebben ze al een lange tijd geen muziek meer gemaakt.. En lijkt het zowat alsof ze allemaal een TV/interview karakter te hebben gekregen die fake is.
    Eerlijk gezegd walg ik hier allemaal een beetje van. En valt het me erg van ze tegen. Ik heb ze een tijdje hiervoor verdedigt tegenover mijn vriendinnen. Die geen TH fan zijn. Maar ik snap eigenlijk niet waarom ik ze heb verdedigt, want eigenlijk ligt het er dik bovenop.
    Ik weet niet meer wat ik van ze moet denken.
    Tom was altijd een soort groot voorbeeld voor me. Maar nu snap ik niet waarom hij dat nog voor me zou zijn.

    en met al die quizlet verhalen enzo, haalt iedereen het beste in ze naar voren. Zoals bij de meeste verhalen. daardoor gaan veel mensen denken dat ze ook zo in het echt zouden zijn, en daar gaan ze de mist in ;)

    er is nog een hoop dat ik erover kan zeggen maargoed, ik laat het hierbij.

    Misschien is de tijd voor mij aangebroken om het te laten voor wat het is beste mensjes.
    Dat was Mell,
    over en uit(K)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    (...)
    Een soort van 2e optrekje eigenlijk.. :P

    Zo kan je het bekijken (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Je hebt gelijk, alles doen ze voor het geld.
    Maar toch blijft iets in ze mij aantrekken, elke keer als ik een liedje hoor krijg ik weer een glimlach op mijn gezicht en dat vind ik gewoon heel fijn dus ik denk niet dat ik zo snel zou afkicken eigenlijk..
    Maar ik vind wel dat ze arrogant zijn [geworden], niet iedereen maar toch. En ze zijn inderdaad de belofte van 'wij zullen nooit veranderen hoe populair we ook zijn' niet nagekomen. ;l Ik hoop gewoon dat ze niet vergeten hoe belangrijk europese fans voor hun beroemdheid zijn geweest?


    Ìk ben mss nog een van de enige die ze nog verdedigt.
    Maar al misschien opgevallen dat zanger/Gitarist/Bassist/Drummer, allang geen hobby meer is maar echt hun werk?!

    Geen wonder dat het ze het voor het geld doen, ze beschouwen het niet meer als hobby. Is het te verbazen? Als je elke dag wel 5 concerten moet geven?
    En door al dat commercieel is door het contract. Als ze willen kappen hebben ze problemen met hun manager. Ze zijn degelijk nog al slaaf. En Amerika is hun droom, laat hun daar toch eens zitten?! Hun succes wordt daar op de proef gezet door ons, omdat wij zo huilerig zijn omdat ze niet meer naar Europa komen.
    Wat dachten de Duitsen van ons dan? Die vuile Belgen/Nederlanders nemen onze Tokio Hotel af.
    Doe toch effe normaal!

    Sorry hoor, maar ik wordt echt gek van jullie. Tokio Hotel is commercieel dat weten we allemaal nu wel al.
    Ze worden arrogant. Goed hun probleem moeten ze maar zelf ondervinden. Het zijn en blijven nog altijd Tieners die onderdruk gezet worden waardoor ze zich zo gaan gedragen. Ze worden al hun hele carriere opgehemelt.
    Ik ben nog altijd fan, maar ik ben niet hysterisch dat mijn kamer vol hangt, want als je zo bezig bent ben je over een jaartje of paar maanden geen fan meer.

    Dus ik heb weer eens mijn gedacht gezegt.

    x.


    death to the one at the end of the serenade.



    en met al die quizlet verhalen enzo, haalt iedereen het beste in ze naar voren. Zoals bij de meeste verhalen. daardoor gaan veel mensen denken dat ze ook zo in het echt zouden zijn, en daar gaan ze de mist in ;)



    Dat zijn dromen lieverd.
    Iedereen mag over ze dromen. Denk jij nu echt dat ik Bill neerschrijf als een lief preuts jongetje? Hell No!
    Hij is ondertussen al 19, ik denk niet dat hij zo preuts is.
    Komt ook omdat ze allemaal een houding aan moesten nemen. Tom de 'player', Bill de 'romantische', Georg de 'rocker' en Gustav de 'stille'
    Ik geloof er zelf niks nada noppes van.
    Maar op dromen en verhalen staan geen limiet. Willen de mensen geloven dat ze zo zijn? Dan zijn ze zo.


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Ìk ben mss nog een van de enige die ze nog verdedigt.
    Maar al misschien opgevallen dat zanger/Gitarist/Bassist/Drummer, allang geen hobby meer is maar echt hun werk?!

    Geen wonder dat het ze het voor het geld doen, ze beschouwen het niet meer als hobby. Is het te verbazen? Als je elke dag wel 5 concerten moet geven?
    En door al dat commercieel is door het contract. Als ze willen kappen hebben ze problemen met hun manager. Ze zijn degelijk nog al slaaf. En Amerika is hun droom, laat hun daar toch eens zitten?! Hun succes wordt daar op de proef gezet door ons, omdat wij zo huilerig zijn omdat ze niet meer naar Europa komen.
    Wat dachten de Duitsen van ons dan? Die vuile Belgen/Nederlanders nemen onze Tokio Hotel af.
    Doe toch effe normaal!

    Sorry hoor, maar ik wordt echt gek van jullie. Tokio Hotel is commercieel dat weten we allemaal nu wel al.
    Ze worden arrogant. Goed hun probleem moeten ze maar zelf ondervinden. Het zijn en blijven nog altijd Tieners die onderdruk gezet worden waardoor ze zich zo gaan gedragen. Ze worden al hun hele carriere opgehemelt.
    Ik ben nog altijd fan, maar ik ben niet hysterisch dat mijn kamer vol hangt, want als je zo bezig bent ben je over een jaartje of paar maanden geen fan meer.

    Dus ik heb weer eens mijn gedacht gezegt.

    x.

    Oo lieve Phebe! Je hebt zo gelijk!
    AMEEEN!


    Tears are crashing out of my eyes

    BTW;
    Op de vorige pagina kun je ook zien dat ik ze óók nog verdedig! Je staat neit alleen meis! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    Wat ik wél zo goed vind van TH is dat je toch wel ziet dat ze het wel leuk vinden wat ze doen... En die managers houden ze te lang is de VS -_- en ze doen dan nu miss meer sterralures maar vanbinne zijn het nog steeds 4 gestoorde melige schatten.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Natuurlijk zie ik het ook.
    Maar als je hun arrogante kopjes niet meer moet, kap dan met 'fan' te zijn.
    Mij kunnen die arrogantekopjes me helemaal niets schelen.
    Zolang hun muziek goed blijft, want daar draait het toch om denk ik, luister ik ernaar.

    (...)

    Ìk ben mss nog een van de enige die ze nog verdedigt.
    Maar al misschien opgevallen dat zanger/Gitarist/Bassist/Drummer, allang geen hobby meer is maar echt hun werk?!

    Geen wonder dat het ze het voor het geld doen, ze beschouwen het niet meer als hobby. Is het te verbazen? Als je elke dag wel 5 concerten moet geven?
    En door al dat commercieel is door het contract. Als ze willen kappen hebben ze problemen met hun manager. Ze zijn degelijk nog al slaaf. En Amerika is hun droom, laat hun daar toch eens zitten?! Hun succes wordt daar op de proef gezet door ons, omdat wij zo huilerig zijn omdat ze niet meer naar Europa komen.
    Wat dachten de Duitsen van ons dan? Die vuile Belgen/Nederlanders nemen onze Tokio Hotel af.
    Doe toch effe normaal!

    Sorry hoor, maar ik wordt echt gek van jullie. Tokio Hotel is commercieel dat weten we allemaal nu wel al.
    Ze worden arrogant. Goed hun probleem moeten ze maar zelf ondervinden. Het zijn en blijven nog altijd Tieners die onderdruk gezet worden waardoor ze zich zo gaan gedragen. Ze worden al hun hele carriere opgehemelt.
    Ik ben nog altijd fan, maar ik ben niet hysterisch dat mijn kamer vol hangt, want als je zo bezig bent ben je over een jaartje of paar maanden geen fan meer.

    Dus ik heb weer eens mijn gedacht gezegt.

    x.


    Weer eens: Amen! Ik ben nooit een hysterische fan geweest, mijn kamer hangt helemaal niet vol met posters, noem me maar een fakefan, ik weet dat ik het niet ben (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Wat ik wél zo goed vind van TH is dat je toch wel ziet dat ze het wel leuk vinden wat ze doen... En die managers houden ze te lang is de VS -_- en ze doen dan nu miss meer sterralures maar vanbinne zijn het nog steeds 4 gestoorde melige schatten.

    Toch logisch dat ze het leuk vinden? Ze houden van hun 'job', dan is het voor mij logisch dat ze er plezier mee hebben. En dat van die 4gestoorde schatten, misschien heb je wel gelijk (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Natuurlijk zie ik het ook.
    Maar als je hun arrogante kopjes niet meer moet, kap dan met 'fan' te zijn.
    Mij kunnen die arrogantekopjes me helemaal niets schelen.
    Zolang hun muziek goed blijft, want daar draait het toch om denk ik, luister ik ernaar.


    Voor de derde keer vind ik dat deze een AMEN waard is (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik ben nu fan geworden van de muziek. De fan-van-de-jongen hype is bij mij afgelopen : ).


    I recycle my thoughts.

    Natuurlijk zie ik het ook.
    Maar als je hun arrogante kopjes niet meer moet, kap dan met 'fan' te zijn.
    Mij kunnen die arrogantekopjes me helemaal niets schelen.
    Zolang hun muziek goed blijft, want daar draait het toch om denk ik, luister ik ernaar.


    Ik ben ook fan van de muziek, altijd geweest...
    Maar ik vind het wel een beetje lang duren voor de volgende CD.;)

    En dan kunnen jullie wel zeggen heb geduld xd
    maar zoveel geduld heb ik nou eenmaal niet :P
    X


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;

    (...)

    Ik ben ook fan van de muziek, altijd geweest...
    Maar ik vind het wel een beetje lang duren voor de volgende CD.;)

    En dan kunnen jullie wel zeggen heb geduld xd
    maar zoveel geduld heb ik nou eenmaal niet :P
    X


    hha er zijn nou eenmaal mensen zonder veel geduld, zo ken ik er ook een paar (:
    Maar die CD komt er heus wel! Ik snap dat je het lang duren vind.. Ik heb zoiets van; hoe langer wachten, hoe beter het zal zijn.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    En BTW wat vallen jullie mij allemaal aan over amerika? Ik heb met geen een woord gerept over amerika als je mijn topic ook echt hebt gelezen xD

    TSCHUSS>


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;

    (...)

    Dat zijn dromen lieverd.
    Iedereen mag over ze dromen. Denk jij nu echt dat ik Bill neerschrijf als een lief preuts jongetje? Hell No!
    Hij is ondertussen al 19, ik denk niet dat hij zo preuts is.
    Komt ook omdat ze allemaal een houding aan moesten nemen. Tom de 'player', Bill de 'romantische', Georg de 'rocker' en Gustav de 'stille'
    Ik geloof er zelf niks nada noppes van.
    Maar op dromen en verhalen staan geen limiet. Willen de mensen geloven dat ze zo zijn? Dan zijn ze zo.



    Hee meiss,
    ik snap wel wat je bedoelt heuwr..
    Ik heb dat ook nooit zo gezien.
    Maar Geloof me nou maar als ik je zeg dat er mensen zijn die dat wel doen!

    TSCHUSS <


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;