• Heey, ik zou heel erg graag een boek willen kopen met lege bladzijdes. Een boek zoals een dummie eigenlijk, maar dan (iets groter dan) A4 formaat. Weten jullie toevallig waar ik zo'n boek kan kopen (in een winkel, niet via internet)? Het is om in te tekenen, plaatjes plakken etc. Het boek het liefst in het zwart. Hier is een foto van wat ik bedoel (maar dan niet met zoveel bladzijdes, het liefst iets minder) :


    The sun will rise and we will try again.

    Laatst zag ik ze bij de Ako. Maar die zijn geloof ik alweer weg.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Laatst zag ik ze bij de Ako. Maar die zijn geloof ik alweer weg.


    Ooh, hmm. Misschien is het er nog bij deze Ako hier. (: Zouden ze het ook bij de Bruno hebben?


    The sun will rise and we will try again.

    Bij de Slegte kan je die kopen, daar heb ik die van mij vandaan, in het zwart en donkerblauw.


    As travars

    Haunt schreef:
    Bij de Slegte kan je die kopen, daar heb ik die van mij vandaan, in het zwart en donkerblauw.


    Die winkel ken ik niet en die hebben we dus ook niet. :c


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    (...)

    Die winkel ken ik niet en die hebben we dus ook niet. :c


    ooh, dan weet ik het ook niet, sorry :(


    As travars

    Haunt schreef:
    (...)

    ooh, dan weet ik het ook niet, sorry :(


    Maakt niet uit, toch bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Bij de Blokker zag ik ze volgens mij liggen laatst.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KellyBelly schreef:
    Bij de Blokker zag ik ze volgens mij liggen laatst.


    Ooh, echt? Ik zal daar eens een kijkje nemen. Dankje! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Bij de Readshop heb je ze liggen.


    ars moriendi

    Hemaah, ik heb daar laatst nog een gekocht.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ze hebben ze nu toch weer bij de Ako, blijkbaar hadden ze ze een voor een tijdje weggehaald. Maar ik heb er nu een voor mijn tekeningen en gedichten (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Boekenvoordeel
    Maten: A4, A5, A6


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja bij boekenvoordeel hebben ze wel goeie naar mijn idee. Best dik, met een linnen kaft in het blauw, rood, groen of zwart. Op a4 formaat zijn ze volgens mij €4,95


    Music is life :)

    Boekenvoordeel!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.