• Hi, Ik ben gisteren door mijn vriendje mee gevraagd naar het Gala bij ons op school! Echt te schattig! Dit is de eerste keer dat ik naar zo iets ga en ik ben nu al nerveus! Ook al duurt het nog 2 maanden! Ik heb alleen 1 probleem ik weet niet wat voor een jurk ik aan moet! Misschien hebben jullie een idee! Please help me! Het moet echt de beste avond worden die ik ooit heb gehad!
    XX Dionne aka letmeknow

    aawh dat is idd schattig. Maak je maar geen zorgen, het hoeft niet al te veel glamour zijn. Iets simpels maar toch super aantrekkelijk ^^

    Misschien dit?



    Ik vind dit wel super leuk :')

    Speciaal voor jou gezocht..

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 15:31 ]

    Veel plezier :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Super leuk dat je bent gevraagd!
    Ik heb aankomende donderdag gala, maar ga gewoon met wat vriendinnen. Ik heb mijn jurk hier gekocht: http://www.suitsyouwell.nl/


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Alvast veel plezier!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Leuk dat je gevraagt ben :)

    Maybe moet je de advies van @SunnySpring volgen (:
    en @BoyBelieber dat is een leuke jurk :')

    Leuk jah!!

    Ik weet niet eens óf wij dit jaar wel eindgala hebben. De docenten zitten er namelijk een beetje ruzie over te maken want niet alle docenten hebben er zin in ;S
    Vet stom want doordat een paar docenten er geen zin in hebben, hebben wij misschien geen gala.

    Maarja, veel plezier, ookal zal dat vast wel lukken!! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk!
    Ik heb mijn jurk gewoon op Zalando gekocht, kan je ook makkelijk terugsturen als je de jurk niet past.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Awh wat leuk. Wat had je in gedachte van jurk en wat is je prijskaartje. Ik heb in de tijd een jongen gevraagd omdat het me net iets te lang duurde. Misschien ook goed dat ik hem vroeg, want een aantal andere meisjes hadden hem toen ook op het oog.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat leuk! Alvast veel plezier! (:
    Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, dus ik kan je niet helpen met het 'zoeken naar de perfecte jurk'. Sorry!


    We need a bigger boat.

    Memoria schreef:
    Alvast veel plezier!(:


    26 - 02 - '16

    Alvast veel plezier! En Nelly.com is ideaal voor jurkjes, clutches en high heels!


    live the life you love

    Memoria schreef:
    Alvast veel plezier!(:

    + Gewoon naar een paar winkels gaan en een jurk nemen die leuk is :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ahw, heel veel plezier!
    Ik zou wat rondsnuffelen in de winkels, ik heb hier niet echt verstand van. :')

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 16:33 ]


    Take me to wonderland

    BoyBelieber schreef:
    aawh dat is idd schattig. Maak je maar geen zorgen, het hoeft niet al te veel glamour zijn. Iets simpels maar toch super aantrekkelijk ^^

    Misschien dit?



    Ik vind dit wel super leuk :')

    Speciaal voor jou gezocht..


    Die had ik zelf ook al gevonden! Ik vindt hem echt leuk thanks! <3 xx

    Thank voor alle lieve reacties! Echt heel leuk! <33