• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Coockies
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 15:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ik wil Zayn! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vul zo Harry wel in, anders vanavond

    Danosaur schreef:
    ik wil Zayn! =D


    Maar natuurlijk (:


    quin98 schreef:
    Vul zo Harry wel in, anders vanavond


    Is goed (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga voor een bijrol (: Mag ik het zusje van Liam? Of zijn het meer de zussen/broers van de vrienden?

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 15:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    Ik ga voor een bijrol (: Mag ik het zusje van Liam? Of zijn het meer de zussen/broers van de vrienden?


    Nee, het zijn echt meer de zussen/broers van de jongens. Maar ik zet je erbij (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oké, fijn om te horen, haha! Dankjewel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Euhm.. Mag ik de vriendin van Liam? (:

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 15:46 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik Liam? Als iedereen dat goed vind?


    Bowties were never Cooler

    Blog schreef:
    Oké, fijn om te horen, haha! Dankjewel.


    Geen dank.

    En de andere zet ik erbij (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Can I.. if you want.. euhh.. you know, join?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Can I.. if you want.. euhh.. you know, join?


    Yeah sure (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik vriendin Harry?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Mag ik vriendin Harry?


    Natuurlijk


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik vriendin Zayn?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Vriendin Harry
    Naam: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels
    Leeftijd: 18 jaar
    Nationaliteit: Engels, Holmes Chapel
    Karakter: Elizabeth is een vrolijk en zelfstandig meisje. Ze staat sterk in haar schoenen en is niet snel te breken. Ze weet wat ze wilt en vecht daar dan ook voor. Verder is ze best bescheiden en schept ze niet veel op. Mensen die haar niet goed kennen, denken dat ze arrogant is. Het tegenovergestelde is waar. Elizabeth is gewoon erg gedreven en weet wat ze wilt. Daarom komt ze ook zelfverzekerd over. Momenteel is ze dat ook, maar de tijden waren wel anders. In de eerste drie jaren van de middelbare school had ze het erg moeilijk. Ze lag vaak overhoop met haar vriendinnen, omdat ze haar niet begrepen. Het feit dat ze perfectionistisch is, hielp in die tijd ook niet. Ze voelde zich onzeker tussen haar vriendinnen en in de tweede bleek ze een eetstoornis te hebben. Daarom is ze in een kliniek terecht gekomen. Nu, vier jaar later, gaat het wel weer goed. Elizabeth is erg veranderd sinds ze uit de kliniek is. Haar figuur is nog steeds aan de magere kant, maar niet meer zoals eerst. Ook heeft ze besloten van alles het positieve in te zien en probeerd ze zich niet meer te vergelijken met andere. Ze gaat alleen nog maar met mensen om die het beste van haar naar boven halen en niet met mensen die haar kleineren. Na de kliniek is Elizabeth ook naar een andere school gegaan, daar weet niemand van haar eetstoornis, wat ze wel fijn vindt. Zo kon ze gewoon een nieuwe start maken en nieuwe vrienden krijgen. De mensen daar kennen haar als de vrolijke gek. Elizabeth is erg trouw en zou nooit iemand kwaad doen. Wel heeft ze af en toe last van een depressieve dag, maar daar komt ze weer uit door een kort gesprek met een psycholoog. De psycholoog is een soort tweede moeder voor haar, ze kan daar naar binnen stappen wanneer ze wilt. Haar ouders zijn uit elkaar gegaan, omdat ze ruzie kregen tijdens de periode waarin Elizabeth het zwaar had. Nog elke dag voelt ze zich daar schuldig over en draagt ze haar verleden bij zich. Ze wilt er andere niet mee tot last zijn, dus houdt ze alles voor zich. Daarom is ze ook best mysterieus en gaan er vele roddels ten ronde over haar. Stiekem trekt ze zich er veel van aan, maar ze doet alsof het haar niet kan schelen. Ze is dus een echte binnenvetter, maar probeerd dat af te leren.
    Uiterlijk:




    Extra: Elizabeth heeft dus een eetstoornis gehad en haar ouders zijn gescheiden. Ze houdt ontzettend veel van haar vrienden, vooral bij haar beste vriend Harry haalt ze veel steun. Ook hij weet niet van haar eetstoornis, maar toch haalt ze veel steun bij hem vandaan, zonder dat hij het weet.
    Verder is Elizabeth dol op dansen. Naast school heeft Elizabeth weleens modellebaantjes. Haar grote droom is om in London te gaan wonen en daar een studie journalistiek te doen of door te breken als model. Uit dansen haalt Elizabeth veel energie en daar legt ze haar emoties in.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 22:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne