• Oké, een of andere man heeft gedreigd om te gaan schieten op een middelbare school in Leiden. Hierdoor zijn ze allemaal dicht vandaag.
    klikje?

    Opzich ben ik blij dat we vrij zijn, maar de reden vind ik iets minder. Trouwens, wat nou als ie dreigt voor vandaag/begin deze week en hij gewoon later een bezoekje komt brengen met zn pistool?
    Ik weet niet, persoonlijk vind ik het nogal eng. Maar aan de andere kant wilde hij misschien wel gewoon paniek veroorzaken.

    Jullie? Hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 11:25 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    een jongen die van British School is getrapt is opgepakt nu, hopen dat hij het ook was, zijn we er meteen vanaf..


    Opgeven is geen optie.

    Sorry maar ik vind het een beetje raar dat ze dan alle scholen sluiten. Ik snap dat ze het doen voor de veiligheid maar als iemand morgen dreigt om in een school in Nederland zich uit te leven met een wapen, gaan ze dan ook alle scholen in Nederland sluiten?

    Ik vind dat ze dan beter de keuze aan de leerlingen/hun ouders hadden moeten geven of ze naar school wilde komen of niet. Niet dat er dan veel mensen naar school zouden zijn gegaan, denk ik maar toch. Misschien was het gewoon om paniek/angst te zaaien en dat is diegene nu heel goed gelukt.


    Physics is awesome

    Onze school is al vaker bedreigd, maar meestal waren en het leerlingen en werd de school niet gesloten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    wat een idioot zeg.


    Bad decisions make good stories.

    Ik snap dat dat schrik opwekt bij Leidse scholieren, maar dit zal heus niet de enige (loze?) dreiging zijn die op een Amerikaans forum is geplaatst.


    Searching heavens for another earth

    Ik las vandaag in de krant dat een of andere rapgroep gedreigd heeft om een aanslag te plegen op koninginnendag. Later zeiden ze dat het was om te 'provoceren'. Niet dat ze die oppakken, natuurlijk niet. Liever onbekende scholieren arresteren dan mensen van enige bekendheid.


    quidquid excusatio prandium pro