• Ik was de laatste (:

Zeg iets over de Quizletter boven je.

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Ik heb zo'n idee dat dit niet meer klopt.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

DQBM heeft echt heel mooi haar.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

DQBM wil ik hierbij bedanken en een virtuele knuffel geven voor het complimenteren.

DQBM vindt dat dit niet meer klopt. Ik ook niet

Some people are art and do art at the same time

DQBM heeft groots gelijk !

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

DQBM kom ik vaak tegen in dit topic.

DQBM heeft gelijk en dat komt omdat ik me een beetje verveel terwijl ik eel dingen moet doen xD

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Ik heb hetzelfde probleem als DQBM.

DQBM lijkt mij erg vriendelijk

•*• Lululu •*•

Ik ben het eens met de signature van DQBM

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

DQBM zegt iets over de signature van DQBH, terwijl het de bedoeling is dat je iets over DQBJ (de quizletter boven jou) moet praten en niet over de signature van DQBJ.

Some people are art and do art at the same time

DQBM hoe kom je aan zoveel badges xD

DQBM vind dat DQBH veel badges heeft.

Reality's overrated.

DQBM lijkt mij vriendelijk.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

DQBM heeft een mooie username