• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I am an idiot, I move.

    Mooooooooooieeeee klereeeeeeeeeeeeen :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik zag net een duckface bij een jongen O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ahw, The Boy in the Striped Pyjamas is een mooie film..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ahw, The Boy in the Striped Pyjamas is een mooie film..


    Ja, echt heel erg. Mitchell was net helemaal aangedaan omdat hij niet wist hoe hij afliep.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, echt heel erg. Mitchell was net helemaal aangedaan omdat hij niet wist hoe hij afliep.

    Eerlijk gezegd had ik wel een donkerbruin vermoeden toen Bruno eronder door ging... Dat maakt het er echter niet minder op, ik zat de hele tijd: "Laat het a.u.b. een goed einde zijn.." Maar ja.
    Echt lief dat ze elkaars hand vasthielden, though. Dat stukje was echt mooi, hun vriendschap.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd had ik wel een donkerbruin vermoeden toen Bruno eronder door ging... Dat maakt het er echter niet minder op, ik zat de hele tijd: "Laat het a.u.b. een goed einde zijn.." Maar ja.
    Echt lief dat ze elkaars hand vasthielden, though. Dat stukje was echt mooi, hun vriendschap.


    Oh, ik had het boek al gelezen. Ik hoopte toen ook heel erg op een goed einde, maar helaas.


    Your make-up is terrible

    Ipv dat mijn broers meedenken aan een moederdag cadeau gaan ze foto's van baby stinkdieren en kittens sturen in de groepschat op w'app :'D


    -

    Cas schreef:
    (...)

    Oh, ik had het boek al gelezen. Ik hoopte toen ook heel erg op een goed einde, maar helaas.

    Die staat nog op mijn ellenlange lijst met boeken die ik wil lezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Die staat nog op mijn ellenlange lijst met boeken die ik wil lezen.

    Ik heb 'm een keer moeten lezen voor school :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn beste vriendin en ik gaan samen op kamers. Can't wait!


    Take me to wonderland

    Ik kan niet slapen. Alweer niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Omygod, it feels so awesome to be over you.
    I really feel nothing anymore.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh god, ik heb er zo´n zin in ^^

    Ik heb alleen nu nog niet echt een moederdagcadeautje, maar op vakantie in Turkije ga ik mijn moeder maar lekker verwennen met allerlei dingen voor haar te doen zoals haar ontbijt halen ^^ ze wilde niets hebben gewoon D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Serieus?
    Je geeft een hele preek over hoe ik eens moet langskomen om te zien hoe de mensen daar zijn, opdat ik er zelfmoord van zou plegen?
    Dat terwijl jij degene was die me twee keer heeft laten zitten, en niet eens het lef had om je er daarna nog voor te excuseren. Nou, mooi bedankt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat moet jij van mij? Ik heb je nauwlijks twee keer gezien.


    I still think of the guitar bible.