• Nai searches for someone important to him, with only an abandoned bracelet as a clue. Gareki steals and pick-pockets to get by from day to day. The two meet in a strange mansion where they are set-up, and soon become wanted criminals by military security operatives. When Nai and Gareki find themselves desperate in a hopeless predicament, they encounter none other than the country's most powerful defense organization, "Circus". The Circus is a Defense organization that works for the government. They perform raids to capture criminals and solve crimes that the Security force otherwise cannot handle. After their raids, they put on shows as an apology for scaring the citizens. Their group consists of the strongest, most capable fighters that use a special type of bracelet, known as Circus I.D., to fight.


    Kennen jullie de nieuwe anime Karneval al? Hij is dit seizoen airing, met nu vijf episodes die uit zijn. Ik ben er echt al helemaal weg van en ben dan ook meteen begonnen met de manga lezen, puur omdat ik zo nieuwsgierig was naar het verhaal. :Y)
    Op het eerste gezicht lijkt Karneval een shoujo anime vanwege de tekenstijl en dergelijke, maar het verhaal/plot is ontzettend diep en ik vind het een beetje dezelfde sfeer hebben als bijvoorbeeld Pandora Hearts.
    Ik raad deze echt aan iedereen aan! (:
    Ik fangirl nu al over Gareki, hehe. ^^
    Wie kijkt/leest er ook Karneval? _O_


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Nou, dan snap ik nu waarom mensen Kuroshitsuji en Pandora Hearts op elkaar vinden lijken XD Duurt lang voordat je er dus blijkbaar in zit en je bent gewoon verplicht om een paar saaies te zien voordat het leuk word.

    Trouwens, ik weet allang niet meer wat er in die eerste gebeurd...


    Pandora Hearts? Maar daar hoefde ik helemaal niet in te komen, dat vond ik gelijk fantastisch. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Airashii schreef:
    (...)
    In de eerste aflevering kan je zien dat Nai een heel goed gehoor heeft, dat is juist omdat hij een dier/niji is.
    Eigenlijk is hij slechts gedeeltelijk niji, Karoku heeft hem zo gemaakt.

    Ja dat eerste wist ik ;d, dat had ik nog onthouden.. Maar dat tweede in de spoiler wist ik nog niet... Is dat al verteld in de anime zelf? Want dan moet ik echt beter leren opletten.. xd

    Maar ik zat dus eerst met zo'n gevoel van; Ja.. hij heeft een goed gehoor... dus? XD Kan mij het schelen dat hij half dier is..
    Maar nu ik zie dat het door hem komt.. Ok.. ik wil verder kijken D:
    Parachutes schreef:
    (...)

    Pandora Hearts? Maar daar hoefde ik helemaal niet in te komen, dat vond ik gelijk fantastisch. ^^

    Ja, maar ik niet D: Ik werd het al zat toen in episode 1.. of 2... volgens mij 2.. dat 1 of ander groot feest was... Toen had ik hem maar weggedaan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Ja dat eerste wist ik ;d, dat had ik nog onthouden.. Maar dat tweede in de spoiler wist ik nog niet... Is dat al verteld in de anime zelf? Want dan moet ik echt beter leren opletten.. xd

    Dat deel van de spoiler is volgens mij nog niet in de anime gekomen, enkel in de manga :)


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    Dat deel van de spoiler is volgens mij nog niet in de anime gekomen, enkel in de manga :)


    Aahh ok, dat verklaard dan een hoop.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you