• ik weet niet echt waar dit moet geplaatst worden dus ...

    Ik zoek een nieuwe camera! De mijne is echt brak en hij is dringend aan vervanging toe. Liefst wil ik een kleine camera, de kwaliteit moet goed zijn en hij mag ook niet al te duur zijn. Heeft iemand raad voor mij of weet iemand wat voor een camera ik zou moeten kopen? Ik gebruik hem voor gewone dingen zoals concerten en foto's met vrienden etc.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 17:59 ]

    Tada.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    (ik weet niet hoe duur jij te duur vind en wat voor soort camera jij precies zoekt), maar toevallig zit ik al de hele avond naar deze camera te staren en te twijfelen of ik m zal kopen lol. (hij is rond de 300 euro en t is een spiegelreflex camera)

    edit: hoor net dat de lens niet zo ver kan inzoomen lol, dus weet niet of je daar naar op zoek bent?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 23:43 ]


    As travars

    Haunt schreef:
    (ik weet niet hoe duur jij te duur vind en wat voor soort camera jij precies zoekt), maar toevallig zit ik al de hele avond naar deze camera te staren en te twijfelen of ik m zal kopen lol. (hij is rond de 300 euro en t is een spiegelreflex camera)

    edit: hoor net dat de lens niet zo ver kan inzoomen lol, dus weet niet of je daar naar op zoek bent?

    Ja het is vooral voor mee te nemen naar concerten en festivals. Ik heb absoluut geen ervaring met camera's kopen, maar inzoomen zou ik wel liefst kunnen.

    Deze komt er heel goed uit; http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/panasonic/lumix_dmc-tz25/prijzen/bezorgen/1042578/#prijzen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Deze komt er heel goed uit; http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/panasonic/lumix_dmc-tz25/prijzen/bezorgen/1042578/#prijzen

    En is die kwaliteit echt goed?

    Je hebt van nikon en canon wel wat compactere toestellen (: die zijn best goed! en ook niet meer dan 400 euro.
    bijvoorbeeld deze: http://www.dixons.nl/fotografie-1/camera-op-op/15311793/nikon-coolpix-p510-silver.html#.UYUOMbWSIx0
    Al hoewel de reviews daarop niet heel positief zijn, maar zo'n soort camera werkt meestal wel goed en is makkelijk om mee te nemen.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik zou zeggen een Nikon Coolpix!


    live the life you love

    Ik ben ook op zoek naar een camera, ik heb het liefs een goedkoop model van een goeie kwaliteit. Dus dit topic komt goed van pas :)


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    xMusicxLovex schreef:
    Ik ben ook op zoek naar een camera, ik heb het liefs een goedkoop model van een goeie kwaliteit. Dus dit topic komt goed van pas :)

    Haha, nou ik was de foto's van 1D concert aan het bekijken op mijn camera en toen zag ik dat het echt slechte kwaliteit was. Tijd voor een nieuwe dus !

    Ik zou zegen iets van Nikon ofzo.^^


    •*• Lululu •*•

    Incredulity schreef:
    (...)
    Haha, nou ik was de foto's van 1D concert aan het bekijken op mijn camera en toen zag ik dat het echt slechte kwaliteit was. Tijd voor een nieuwe dus !


    je was dus bij 1D. I'm jealous!! Had je een goeie plek en was het leuk?


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    xMusicxLovex schreef:
    (...)

    je was dus bij 1D. I'm jealous!! Had je een goeie plek en was het leuk?

    Jep. Haha en het was super ! Ik zat op de tweede rij, helemaal vooraan dus, vlak in het midden dus ik had enorm goede plaatsen ^^

    Incredulity schreef:
    (...)
    Jep. Haha en het was super ! Ik zat op de tweede rij, helemaal vooraan dus, vlak in het midden dus ik had enorm goede plaatsen ^^


    Wow! Wat cool dat je goeie plaatsen had!


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    xMusicxLovex schreef:
    (...)

    Wow! Wat cool dat je goeie plaatsen had!

    Ja lol, ik heb er ook echt wel genoeg voor betaald :d