• Elloooo,

    Ik zit te denken om een fanfic te plaatsen hier op Q, over de bassist van One Direction, Sandy Beales.
    Gisteren bij het concert was ik eerlijk gezegd meer naar Sandy aan het kijken dan naar de jongens.
    Net voordat het voorprogramma begon, ging hij mij volgen op Twitter, dus ik was super blij en mijn liefde voor hem werd alleen maar grote.
    (Hij volgt 207 mensen, inclusief mij, en hij heeft 404.000+ volgers!)
    Maar ik weet dus niet of er mensen zijn die dit willen lezen..
    Tell me! (;

    xoxo

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 22:26 ]


    Geen reclame, please.

    Josh heb ik genoeg gezien, Sandy niet. Misschien even bij de zoekopdracht intikken?


    Searching heavens for another earth

    Ik ga het niet lezen, maar als je het wilt schrijven, moet je dat vooral doen. ^^


    Take me to wonderland

    Het is wel origineel, maar ik zou het denk ik niet lezen. Dat ligt dan aan de schrijfstijl en aan je verhaallijn als ik het wel ga lezen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 9:13 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ligt er een beetje aan hoe je schrijft en waar de story over gaat.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Leuk dat hij je volgt. En ik zou het misschien wel lezen.^^


    •*• Lululu •*•

    Ik zou het persoonlijk niet lezen, maar je moet het zeker doen. Het is eens iets anders en er zullen vast een heleboel mensen zijn die het wel zullen lezen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is weer eens iets anders. Ik ga het niet lezen, maar ik weet dat er vast wel andere mensen gaan zijn die het wel willen lezen. Je hoeft de namen van 1D maar te noemen en de abo's komen aanrennen.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Story
    Rollenverdeling


    Geen reclame, please.

    Memoria schreef:
    Het is weer eens iets anders. Ik ga het niet lezen, maar ik weet dat er vast wel andere mensen gaan zijn die het wel willen lezen. Je hoeft de namen van 1D maar te noemen en de abo's komen aanrennen.(;


    Chaos is a ladder.

    Memoria schreef:
    Het is weer eens iets anders. Ik ga het niet lezen, maar ik weet dat er vast wel andere mensen gaan zijn die het wel willen lezen. Je hoeft de namen van 1D maar te noemen en de abo's komen aanrennen.(;


    Niet altijd. Er zijn ook story met 1D waar twee abo's zijn, terwijl ze wel redelijk goed zijn geschreven.

    Weer eens wat anders dan een fanfiction over een van 1D. Oké, Josh is de drummer van de band van 1D maar toch.


    Physics is awesome

    Itami schreef:
    Ik ga het niet lezen, maar als je het wilt schrijven, moet je dat vooral doen. ^^

    Ik zou je niet tegen laten houden door mensen die het wel of niet lezen; uiteindelijk moet je schrijven waar je je zelf prettig bij voelt. Ik vind het in ieder geval een leuk idee!


    We need a bigger boat.

    xMissMarije schreef:
    (...)

    Niet altijd. Er zijn ook story met 1D waar twee abo's zijn, terwijl ze wel redelijk goed zijn geschreven.

    Ik bedoel het ook niet letterlijk.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."