• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Het beste wat je kunt doen is eerlijk zijn vanaf het moment dat je bij hem bent en precies vertellen waarom je het uit maakt en hoe jij erbij voelt. Dingen als "Het ligt niet aan jou, maar aan mij" moet je al helemaal mijden, want daar maak je het 1000x erger mee, want hij zal zeker weten denken dat het dus wel aan hem ligt.

    Succes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het beste wat je kunt doen is eerlijk zijn vanaf het moment dat je bij hem bent en precies vertellen waarom je het uit maakt en hoe jij erbij voelt. Dingen als "Het ligt niet aan jou, maar aan mij" moet je al helemaal mijden, want daar maak je het 1000x erger mee, want hij zal zeker weten denken dat het dus wel aan hem ligt.

    Succes.


    Het ligt ook aan hem dus dat ga ik sowieso niet zeggen x3

    Inderdaad. Draai er niet omheen, kus hem niet meer als je daarheen gaat (en laat hem je ook niet kussen of whatsoever, dan heeft hij al een beetje een idee wat er aan de hand is) en probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Vertel hem precies wat je voelt, dat maakt de acceptatie wat makkelijker en op die manier weet hij dat het niet aan hem ligt (het ligt niet aan hem toch?).

    Uitmaken is zwaar bagger. Heb het niet zo lang geleden zelf nog moeten doen. Succes, meid!


    ars moriendi

    Dus, ik ga er zo heen en ik heb nog steeds geen idee wat ik moet gaan zeggen. Help D:

    Geef gewoon je redenen, blijf rustig, en word vooral niet plotseling boos, ook als hij lullig gaat doen. Leg alles duidelijk uit, en vooral, blijf rustig.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gewoon de waarheid vertellen, zoals hierboven al enkele keren is gezegd. Heel erg veel succes / sterkte! <3


    We need a bigger boat.

    "Het spijt me, maar ik denk dat het niet meer tussen ons gaat werken."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    "Het ligt niet aan mij, het ligt aan jou"

    Gewoon de waarheid vertellen, inderdaad (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Probeer in ieder geval geen onzin, trouwens. Dingen als "Ik vertrek op ruimtereis naar Mars voor 30 jaar, dus maak ik het uit" zal niet helpen. Ja, ik
    spreek uit ervaring
    .


    We need a bigger boat.

    Zeg de waarheid, draai er niet om heen en zeg geen cliché drama zinnen want dat haten jongens.
    Sterkte.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Zeg de waarheid.
    Zegt hij niets? Loop gewoon weg.
    zo heeft mijn vriendin dat ook gedaan(huil)(huil)(huil)


    Queer zijn is gewoon alles

    Recht voor z'n raap, niet eromheen draaien. Kwets hem niet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Niet omheen draaien, en gewoon eerlijk zijn. Uiteindelijk komt hij er wel overheen. Succes!


    Bad decisions make good stories.

    Nou mijn vriend gaf me nog wel een kus voordat hij 't uitmaakte, dat was niet prettig. Hij had van te voren ook al gezegd van: "ik moet even met je praten", daar werd ik vet zenuwachtig van. Dus dat zou ik ook niet doen haha, maar gewoon eerlijk zijn inderdaad, wat iedereen zegt.


    live the life you love

    Nou, dat ging niet echt geweldig goed. Ik had het gezegd, en voordat ik mijn verhaal kon afmaken zei hij al 'Wat een vreselijk persoon ben jij'. Ik zou daarna naar een vriendin gaan en hij zou meegaan (maar ik en die vriendin die hadden dus verwacht dat hij niet mee zou komen, als ik het uigemaakt had) maar hij ging toch mee wat heel awkward was, aangezien het nog 20 minuten fietsen was. Daar was het nog steeds awkward en toen wilde die vriendin cupcakes maken. Naar de plus gegaan, en hij zou dus buiten wachten 'omdat hij misselijk was'. Na vijf minuten kwamen we weer naar buiten en hij was weg en wij waren in paniek, omdat we bang waren dat hij zichzelf iets aan zou doen. In de regen alle plekken afgezocht waar hij kon zijn en uiteindelijk zijn ouders gebeld, die hem gevonden hadden bij een vriend (ja, we hadden geen nummers van mensen waar hij kon zijn). Nu is hij nogal pissig omdat ik zijn ouders gebeld heb. Fijn :')