• Zes tieners komen in een internaat terecht omdat ze “onhandelbaar” zijn. Eigenlijk zijn deze tieners helemaal niet zo onhandelbaar. Het word ze ingeprent en altijd maar gezegd. Ja, misschien drinken ze af en toe wat, of hebben ze een rookverslaving. Zijn ze daardoor meteen onhandelbaar? Ze worden zo gemaakt door hun ouders.
    Deze tieners zitten in het internaat om ze manieren bij te leren, maar eigenlijk word alles tien keer zo hard opgehaald; ”Je bent een nietsnut!”, “Ik snap wel waarom je ouders je hierheen gestuurd hebben.”, “Denk je echt dat je wat gaat bereiken met je leven?”, “Misschien moet je eens na gaan denken wat je wel kan.” Gewoonweg harteloos, schofterig en onmenselijk.
    Als de tieners iets niet doen wat de begeleiders vragen te doen, of een grote mond hebben krijgen ze meteen slaag of worden opgesloten in hun kamer voor een aantal uur. Een keer zonder eten naar bed word ook niet over geslagen. Naar buiten kunnen de tieners ook niet. Alle deuren zitten op slot. En als ze naar buiten willen kunnen ze alleen maar in de, met prikkeldraad en hekken, afgezette tuin. Die is ook niet groter dan een paar vierkante meter.
    De regels zijn streng. Om tien uur ’s avonds, hoe oud je ook mag zijn, gaan de lichten uit, de kamers gaan op slot en de camera’s die op de gang hangen gaan aan.
    Als ze niet op tijd zijn voor het ontbijt, de lunch, of voor het avondeten heb ze pech gehad, dan eet je maar niet.

    De tieners hebben er genoeg van, ze willen af van dit leven, het leven in het internaat waar je niets mag en altijd maar braafjes moet blijven zitten. Waar je word uitgescholden voor alles en nog wat.
    Wanneer het maar kan, en er geen van de begeleiders bij is[wat maar zelden gebeurt], maken ze plannen. Deze plannen zijn om te ontsnappen, hoe ze de sleutels te pakken kunnen krijgen, wanneer de wissel is van de begeleiders en wanneer de camera’s uit zijn.
    Zal het de tieners lukken? Of zullen ze tot ze volwassen zijn vast blijven zitten in dit vreselijke internaat…


    Rollen
    Begeleiders: [max 4]
    - Gereserveerd door Deceiver
    -
    - Max Maze Titan||28|| Ninuturu
    - Daniel Green||35 || Sofinite
    Tieners :
    Jongens: -vol-
    - Elias Bradley Wilkerson ||16 1/2|| Merthur
    - Thomas Puck Knight ||18||DreamerN
    - Harry Noah Lucas Green ||17|| XILoveHarryX

    Meiden -vol-
    - Amélia Talbot ||17|| Cas
    - Alicia Rose Eastwood ||17|| Winterwolves
    - Arely Moya Ginessa ||18|| Eavan


    Meedoen? Vul maar in!
    Naam[volledig]:
    Bijnaam:
    Leeftijd[tieners 15 tot 19. begeleiders vanaf 30 ]:
    Uiterlijk[+foto en graag een beetje uitbreiding]:
    Innerlijk:[beetje uitgebreid graag]
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Regels :
    -Maximaal 1 persoon per Q’er. Als er niet genoeg mensen meedoen kan ik deze regel nog aanpassen.
    -Ik wil graag een beetje schommeling tussen de leeftijden en de innerlijken van de personages!
    -Het minimum aantal regels per post is 8. Hou je alsjeblieft aan deze regel.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna komt de plek vrij voor een ander.
    -Weet zeker dat je mee wilt doen, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    -Bestuur alleen je eigen personage.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel zijn mankementen.
    -Wacht minimaal 2 á 3 posts voor jij weer reageert, ik wil geen sneltrein.
    -Alleen Merthur opent een nieuw speeltopic/praattopic tenzij anders vermeld.
    -Graag wat ervaren RPG’ers.
    -OOC tussen haakjes graag, om verwarring te voorkomen.
    -16+ is toegestaan


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 22:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij klinkt leuk. :3 mag ik een meisje reserveren? Ik vul hem in als ik terug ben.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Hij klinkt leuk. :3 mag ik een meisje reserveren? Ik vul hem in als ik terug ben.

    Is goed, ik zet je erbij ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klinkt inderdaad interessant, maakt het niet uit waardoor ze daar zitten of moet het echt wel een goede reden hebben ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Klinkt inderdaad interessant, maakt het niet uit waardoor ze daar zitten of moet het echt wel een goede reden hebben ?


    Hmm. Dat maakt niet echt uit. Het is eigenlijk en beetje een rede die de ouders verzonnen hebben om van hun kind af te komen, zogezegd. c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou graag een meisje willen, als het mag.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een meisje? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oké, dan wil ik graag een meisje reserveren (:


    Credendo Vides

    Winterwolves en Eavan ik zet jullie erbij.

    DreamerN je bent eigenlijk net te laat, ik kan je een jongen aanbieden of een vrouwelijke begeleidster?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 17:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hhmm... was bij deze eigenlijk niet van plan om een jongen te spelen, maar krijg toch nog wel een idee in mijn hoofd, dus doe maar een jongen (:

    Slome pc...


    Credendo Vides

    Tnqu! Ik vul de rol vanavond in, zo na 8 uur pas.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    DreamerN schreef:
    Hhmm... was bij deze eigenlijk niet van plan om een jongen te spelen, maar krijg toch nog wel een idee in mijn hoofd, dus doe maar een jongen (:

    Slome pc...


    Zelfde probleem hier :c

    Ik zet je er meteen in ;)

    Eavan schreef:
    Tnqu! Ik vul de rol vanavond in, zo na 8 uur pas.


    Is goed. Ik ben ook denk ik niet van plan de rpg vandaag al te openen hahah. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongen reseveren?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daarbij zijn de jongens vol!

    Begeleiders zijn van harte welkom!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Albion schreef:
    Daarbij zijn de jongens vol!

    Begeleiders zijn van harte welkom!



    Is dat een ja of een nee? ;x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ja je staat er bij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.