• Hoe komt het als je op sommige profielen komt dat die een kleurtje hebben. Vb. Als je helemaal naar boven gaat zie je dat
    Ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik heb de neutrale kleur en ik wil ook een kleurtje


    I'm a girl in the world

    da's een template


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Creaties => Mijn Templates
    Daar kun je allemaal kleurtjes kiezen voor de verschillende vlakken van de site (:


    From these ashes, I will rise

    Ik zie alleen maar = standaard template

    mijn templates



    I'm a girl in the world

    Ancore schreef:
    Creaties => Mijn Templates
    Daar kun je allemaal kleurtjes kiezen voor de verschillende vlakken van de site (:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dank je xxx snap het


    I'm a girl in the world

    Ancore schreef:
    Creaties => Mijn Templates
    Daar kun je allemaal kleurtjes kiezen voor de verschillende vlakken van de site (:

    => Nieuw Template

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 19:47 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    SeaLife schreef:
    Ik zie alleen maar = standaard template

    mijn templates


    Je moet eerst een eigen Template aanmaken. Bij "Mijn Template" moet je op de grote groene knop met "Nieuwe template" klikken, de template opslaan en vervolgens die kiezen voor je profiel. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kan je het zien? Bij mijn profiel?


    I'm a girl in the world

    SeaLife schreef:
    Kan je het zien? Bij mijn profiel?


    Nee, ik zie nog gewoon de template die ik overal zie. Heb je wel al bij instellingen (ergens onder "Profiel bewerken" ) de juiste template gekozen?
    Nadat je er eentje hebt gemaakt, moet je nog wel instellen dat je hem wilt gebruiken, anders werkt hij niet.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 19:59 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja heb ik gedaan


    I'm a girl in the world

    Ik zie dat hij nu in ieder geval werkt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zie dat hij nu in ieder geval werkt. ^^

    Bij mij werkt het nog steeds niet. Als ik de profiel van SeaLife aanklik, zie ik de template die ik overal zie.


    Some people are art and do art at the same time

    Ja, ik zie het nu ook! ^^

    Scorpia schreef:
    (...)
    Bij mij werkt het nog steeds niet. Als ik de profiel van SeaLife aanklik, zie ik de template die ik overal zie.


    Misschien heb je dan dezelfde template? Is hij toevallig lichtblauw? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ja, ik zie het nu ook! ^^

    (...)

    Misschien heb je dan dezelfde template? Is hij toevallig lichtblauw? :')

    Wooh dan zou het heel toevallig zijn. Ik heb inderdaad lichtblauw, links groen en tekst rood.


    Some people are art and do art at the same time

    Kan dit topic gesloten worden? ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.