• Ik weet niet of er al zo'n topic bestaat; zelf ben ik namelijk net achtergekomen (1 tot 5 minuten geleden) dat er iets is gewijzigd aan de website. Op een topic ging ik met mijn muis langs een naam heen, en toen zag ik een vakje over die persoon, waar je ook iemand als vriend kon adden en een pb kon sturen naar diegene. Ik vind deze wijziging echt wel fijn, slim & handig ^^ Hebben jullie het ook al gezien, of nog niet?
    En trouwens, sinds wanneer is dit er? Ik heb het vanmiddag namelijk helemaal niet opgemerkt.


    Some people are art and do art at the same time

    Hé, nu je het zegt... wat leuk. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Inderdaad, leuk! Ik had het nog niet gezien. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oh, nu je het zegt. Anders was ik er niet achtergekomen. Dankje :')


    Pretty is just a pretty word.

    Ik had het al gezien, maar ik denk niet dat het al af is. :')

    Edit: Ik zie net dat het in IE er wel goed uitziet, maar in Google Chrome klopt het niet helemaal.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 16:53 ]


    Take me to wonderland

    Ik had het ook nog niet door maar het is wel leuk (:


    Do what people say you can't.

    Ik zag het net, echt heel handig! Ik denk trouwens inderdaad dat het nog niet helemaal af is, aangezien de helft van de tekst door de posts en badges van de user die erboven heeft gereageerd heen staat c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Svale schreef:
    Inderdaad, leuk! Ik had het nog niet gezien. (:


    To love is to destroy.

    Wiarda schreef:
    Hé, nu je het zegt... wat leuk. ^^


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Mundane schreef:
    Ik zag het net, echt heel handig! Ik denk trouwens inderdaad dat het nog niet helemaal af is, aangezien de helft van de tekst door de posts en badges van de user die erboven heeft gereageerd heen staat c:
    Haha ja, klopt, ik denk ook dat het niet helemaal af is, maar goed :3


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind 'm echt leuk en handig haha :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wauw, dat is echt heel erg handig!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    cool :D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat had ik nog niet gemerkt. Ik had wel al gezien dat de smileys opeens verborgen zijn onder hun eigen spoilerknop. Daar word ik zo blij van. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat had ik nog niet gemerkt. Ik had wel al gezien dat de smileys opeens verborgen zijn onder hun eigen spoilerknop. Daar word ik zo blij van. x')
    Yep, dat is ook al zo leuk, haha.


    Some people are art and do art at the same time

    Itami schreef:
    Ik had het al gezien, maar ik denk niet dat het al af is. :')

    Edit: Ik zie net dat het in IE er wel goed uitziet, maar in Google Chrome klopt het niet helemaal.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf