• He Q,

    Ik heb een nieuw gedicht geschreven, en ik ben heel benieuwd wat jullie denken wat het betekend.
    Blind soldier


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wow, deze vind ik echt heel mooi! :')


    Take me to wonderland

    Ik vind het een beetje een raar gedicht als ik eerlijk ben. :/


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Ik vind het een beetje een raar gedicht als ik eerlijk ben. :/


    Hahaha, kun je dat onderbouwen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha, kun je dat onderbouwen?

    Nee, aangezien ik niet weet waarom, maar het is gewoon een raar gedicht.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    Nee, aangezien ik niet weet waarom, maar het is gewoon een raar gedicht.


    Hahaha, de kern van het gedicht is het sterker lijken dan werkelijk zo is. Een blinde soldaat kan uiteraard niet vechten, maar als je hem vooraan de linie laat lopen, lijkt het alsof je een groter leger hebt. Maar als de vijand hier achter zou komen dan hebben ze een zwakke plek.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind het een mooi gedicht. Ik kreeg er wel een vaag gevoel bij, maar dat is te verklaren nu ik je uitleg had gelezen. Zoiets dacht ik wel.
    Alleen zag ik het luguberder voor me dan jij het beschrijft. ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Alphonse schreef:
    Ik vind het een mooi gedicht. Ik kreeg er wel een vaag gevoel bij, maar dat is te verklaren nu ik je uitleg had gelezen. Zoiets dacht ik wel.
    Alleen zag ik het luguberder voor me dan jij het beschrijft. ;'p


    Hahaha het is ook vrij luguber, een blinde soldaat zal aan stukken gescheurd worden als simpel lokaas.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha het is ook vrij luguber, een blinde soldaat zal aan stukken gescheurd worden als simpel lokaas.


    Ja, dat is waar D:
    Gelukkig kan je als blinde geen soldaat worden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    En ik dacht nog wel dat mijn Engels niet zo slecht was... blijkbaar dus wel. :x


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het ook een best vaag gedicht. Het roept enkel vraagtekens bij me op. Waarom staan ze hem dan toe om naar de oorlog te gaan, bijvoorbeeld.


    Ex astris, sciencia

    Haguro schreef:
    En ik dacht nog wel dat mijn Engels niet zo slecht was... blijkbaar dus wel. :x


    He? Ik volg je niet helemaal?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    dubbel-

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 18:05 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Licet schreef:
    (...)

    He? Ik volg je niet helemaal?


    Ik bedoel dat ik er weinig van snap. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haguro schreef:
    (...)

    Dat ik er weinig van snap. :'D


    Ow haha, rustig maar, foe en thou is allebei vrij oud Engels.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Haguro schreef:
    En ik dacht nog wel dat mijn Engels niet zo slecht was... blijkbaar dus wel. :x