• Ja, ik ben opzoek naar leuke do it yourself ideeën voor moederdag. Ik wil heel graag iets maken voor mijn moeder, omdat ik vind dat met iets kopen anders is dan iets geven dat je zelf gemaakt hebt. Maar het probleem is dat ik niet zoveel vind/inspiratie heb.
    Dus ik hoopte dat misschien een van jullie Q'ers iets leuks zou weten? (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb iets geschilderd op een t-shirt


    26 - 02 - '16

    Dat is een leuk idee, ik ga dit topic ook volgen.


    Your make-up is terrible

    Gehenna schreef:
    Ik heb iets geschilderd op een t-shirt


    Dat had ik al overwogen, maar mijn moeder is niet zo into t-shirts en daarbij zou ze het volgens mij niet echt aandoen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik dacht dat je hier een idee had gepost, meh I need ideas.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Cake bakken? Supersimpel en je kunt bij de supermarkt vanallerlei decoratie kopen, waardoor het toch heel creatief wordt ^^

    't Is alleen een slecht idee als je weet dat je moeder aan het lijnen is. x'D

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 21:42 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Cake bakken? Supersimpel en je kunt bij de supermarkt vanallerlei decoratie kopen, waardoor het toch heel creatief wordt ^^


    Dat ga ik al als opzie opzetten. Dankje (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Geen idee, de laatste keer dat ik wat gemaakt heb, was geloof ik op de basisschool.. M'n moeder houdt nou eenmaal van Chanel, dus elk jaar zit ik wel goed.
    Maar ehm, staat op google niks?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 21:40 ]


    To infinity and beyond •

    Een cake lijkt mij echt leuk, krijg allerlei ideetjes maar ik heb geen tijd door examens.D:


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit vind ik ook wel mooi. Eens zien of we al die spullen hebben.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    DIY ontbijt op bed.

    Ik maak dit voor moedersdag:




    Linkje


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    Ik maak dit voor moedersdag:




    Linkje

    Dat is zo leuk :3


    -

    Chekhov schreef:
    Ik maak dit voor moedersdag:




    Linkje

    Oh, die is leuk. Ik heb ook nog iets nodig voor moederdag. :')


    Take me to wonderland

    Wel, ik ga me er morgen mee bezig houden al heb ik nog geen idee wat ik ga doen, hmm..


    The artist is the kid that survived.

    Ik heb het voor mijn vriendin gedaan, maar je kunt het volgens mij ook voor je moeder organiseren: een High-Tea!
    Je kunt het zelf in huis halen, of je kunt echt bij een teashop je High-Tea houden. Als je in de buurt van Den Bosch of Best (Eindhoven) woont, weet ik dat de Pink Lemon heel leuk is ^^


    Deep inside, I've never felt alive