• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Invullijst:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (Dit is meestal iets ouder dan gewoonlijk, aangezien het voornamelijk mythische wezens zijn)
    Soort wezen: (Probeer hierin origineel te zijn! Leg er ook wat over uit.)
    Soul: (Dit is een soort dier-geest)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (met foto a.u.b.)
    Extra:


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Magicals ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 17:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Alvast mijn topics ,misschien is 5 wel een beetje weinig :/ anders mag je mijn meisjes reservering laten vallen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Alvast mijn topics ,misschien is 5 wel een beetje weinig :/ anders mag je mijn meisjes reservering laten vallen ^^ )


    Ik bedoelde 5 om 5: vijf jongens, vijf meisjes ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oh ok ik ben mog veel te moe om goed te kunnen nadenken xp


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Volledige naam: Camille Vera Williams.
    Leeftijd: 17
    Soort wezen: Veela i]Uit Harry Potter[/i. Dit zijn een soort wezens van bovennatuurlijke schoonheid. In eerste instantie lijken het mensen, maar er is iets wat hen huid maanlicht laat lijken, en hun zilverblonde haar opwaaien zonder een zuchtje wind. Als een Veela gezien wordt door een jongen, heeft hij vaak neigingen om zich uit te sloven. Meisjes hebben vaak grote minachting voor Veela. Als ze boos worden, veranderen ze in een soort vogels, krijgen vleugels en gooien met vuurballen. Omdat een Veela weet dat ze mooi is, is ze vaak erg eigendunkig.
    Soul: Een vos met de naam Rouge.


    Innerlijk: Camille is erg sluw, eigendunkig en flirterig. Ze verslindt de ene jongen na de andere, en heeft daar eigenlijk geen moeite mee. Ze is eigenlijk vrij achterbaks, maar laat dit niet snel merken. Ze heeft een creatieve geest en een groot inlevingsvermogen. Ze is een ervaren boogschutter en strijder. Ze is niet bang om te vechten en om te schelden, en zou haar leven willen geven voor Hem. Datzelfde zou ze willen doen voor haar zusje.
    Uiterlijk:


    Ogen


    Ze heeft ijsblauwe, heldere ogen. Camille heeft lange blonde haren met een fikse slag er in. Ze is 1,70m, net als haar zusje.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:15 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Hmm, mag ik een meisje reserveren? Hier kan ik wel wat mee.
    Edit: Wacht even. We hoeven toch geen vrolijke, huppelende weldoeners te maken, of wel? Ik heb namelijk een idee om een oud personage van mij wat aan te passen en verder uit te werken, maar zij is nogal vals. Komen de personages nu uit de hemel of wat? (Stomme vraag misschien, ik heb slecht geslapen oké xd) ]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 12:01 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mirare schreef:
    [Hmm, mag ik een meisje reserveren? Hier kan ik wel wat mee.
    Edit: Wacht even. We hoeven toch geen vrolijke, huppelende weldoeners te maken, of wel? Ik heb namelijk een idee om een oud personage van mij wat aan te passen en verder uit te werken, maar zij is nogal vals. Komen de personages nu uit de hemel of wat? (Stomme vraag misschien, ik heb slecht geslapen oké xd) ]


    Nee, dat hoeft niet ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind het een leuk idee. Bedankt voor het alvast reserveren van het meisje. Ik wil namelijk graag meedoen.

    Moet het eigenlijk een bestaand wezen zijn of mag je er ook zelf een verzinnen???


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Ik vind het een leuk idee. Bedankt voor het alvast reserveren van het meisje. Ik wil namelijk graag meedoen.

    Moet het eigenlijk een bestaand wezen zijn of mag je er ook zelf een verzinnen???

    Je mag er van mij een verzinnen, maar pb me de beschrijving eerst. Dan zal ik zien of ik het goedkeur.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 13:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volledige naam: Alexandra Elisa Williams.
    Leeftijd: 117 jaar
    Soort wezen: ze is een Veela net als haar zus
    Soul:haar Soul is een Serval genaamd:Aranel


    Innerlijk: Alexandra is iemand die aardig is ,maar ook wel een gemeen kantje heeft. Ze beoordeelt mensen veel te rap en kan een erge flapuit zijn.
    Ze houd van lachen en kan soms ook mensen uitlachen. Ze is erg lenig en houd van sport ,ze houd van muziek en kan ook wel zingen,maar dit doet ze niet vaak.(meer in rpg aangezien ik inspiloos ben)
    Uiterlijk: (met foto a.u.b.)


    Ze heeft lange golvende blonde haren ,waar ze erg veel dingen meedoet. Soms eens stijlen ,een dot ,de topjes dip dyen of andere dingen. Ze heeft donkerblauwe ogen ,die je doen denken aan de diepe oceaan en die zijn gesierd met volle wimpers. Alex is redelijk lang zo'n 1m 70 en heeft de gepaste vrouwelijke rondingen en ze heeft volle roze lippen
    Extra: Ze is de tweelingzus van Camelia

    Ik maak haar later verder af en maak en ook mijn jongen ^^

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 8:43 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Volledige naam: Nathan Maxwell Scot.
    Leeftijd: (Dit is meestal iets ouder dan gewoonlijk, aangezien het voornamelijk mythische wezens zijn) 19 jaar
    Soort wezen: Watergeest, watergeesten kunnen echte illusies creeren uit water.
    Soul: (Dit is een soort dier-geest) Een uil genaamd Wisdom


    Innerlijk: Hij is een aardig en speels iemand,hij kan af en toe en flirt zijn. Hij is meer aan de stillere kant ,maar als hij je mag en je zijn vertrouwen wint ,komt hij wel wat losser. Nathan is erg onzeker en kan daardoor wat verlegen overkomen .Hij houd ook meestal zijn mening voor zichzelf en houd ook vaak zijn mond omdat hij anders een erge flapuit kan zijn.Hij is erg sportief en doet vaak aan hardlopen,voetbal en volleybal. Ook is hij redelijk creatief en houd hij wel van schetsen .Nate kan wel erg nonchalant en onhandig zijn. Hij kan niet zo goed tegen kritiek en het duurt ook wel een tijdje om je te verheven als je hem gekwetst hebt.
    Uiterlijk: (met foto a.u.b.)



    Hij heeft donkerbruine haren ,die hij vaak in model zet en grijs/groene ogen waarin je wel kunt verdwalen .Nathan is redelijk gespierd en is 1m82 lang
    Extra: Komt nog

    Ik maak hem later af

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 21:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lol ik bedenk me net dat Veela niet onsterfelijk zijn ;x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Weet iemand nog meer personen die mee zouden willen doen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil wel een meisje reserveren, maar ik heb momenteel geen idee wat voor wezen ik moet nemen...


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    Ik wil wel een meisje reserveren, maar ik heb momenteel geen idee wat voor wezen ik moet nemen...


    euhm ,denk aan magische wezens uit boeken ofzo? Of misschien kun je er zelf een verzinnen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    amy66 schreef:
    Ik wil wel een meisje reserveren, maar ik heb momenteel geen idee wat voor wezen ik moet nemen...


    - Fee
    - Elf
    - Vampier
    - Weerwolf
    - Sfinx (half leeuw, half mens)
    - Type geest
    - Engel
    - Zeemeermin (Die kunnen btw op land wel lopen, maar zodra ze water raken krijgen ze een staart)
    - Schaduw
    - Centaur

    Zo, dit zijn er wel een paar ;d

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 9:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.