• STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies!


    Zeg ken je de historie?
    Er was eens een quizletter, die dacht: ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig! ;D
    Langzaam kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stam-topic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome Topic en dat zijn wij:


    Sarah - Maron - is 13 en wordt 14 op 5 mei, Belg
    Melissa - Melieke - is 15 en wordt 16 op 22 januari, Belg
    Marthe - Raziel - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg
    Naomi - Ademir - is 18 en wordt 19 op 9 december, Belg
    Xanthe - Terminated - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg
    Evelien - Lirio - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele - Starkisch - is 17 en wordt 18 op 21 april, Belg
    Bes - Frodo - is 15 en wordt 16 op 14 november, Belg

    Lisette - Eloquentia - is 15 en wordt 16 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Fayaph - is 14 en wordt 15 op 1 februari, Nederlander
    Lieke - Hersheys - is 16 en wordt 17 op 8 maart, Nederlander
    Nikki - Malfie - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander
    Sofie - Mysteria - is 17 en wordt 18 op 18 januari, Nederlander
    Jette - Vampurr - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander
    Kim - MattSmith - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Miriam - Two - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Tessa - TessaRose is 16 en wordt 17 op 12 Juli, Nederlander
    Emma - Proudfoot - is 14 en wordt 15 op 1 december, Nederlander
    Mare - Chanson - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Marlijn - Mallory - is 14 en wordt 15 op 24 december, Nederlander

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.

    Vakanties/Afwezigheden:

    The Game
    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' o.i.d. te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.


    De geweld(dad)ige Starkische Mutsen.
    Onze tinychat.
    Ons twitteraccount


    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 16:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 mei 2013 - 16:05 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb alweer 5 pagina's gemist. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MattSmith schreef:
    (...)
    Waar gaat je verhaal over?


    Ahem.

    Er bestaan twee werelden; degene die toebehoort aan de mensen en degene die toebehoort aan de Auratia/heksen. Er zijn weinig mensen die van de Auratia weten en weinig Auratia die van de mensen weten, maar degenen die er wel van weten, weten waar de Poort is die toegang verleent tussen beide werelden.
    In de wereld van de Auratia - die nog een naam moet krijgen, feel free to tell me one - heerst er al bijna vijftig jaar een burgeroorlog tussen vier kampen; Water, Aarde, Vuur en Lucht. Het is niet zo dat dat de Auratia zijn die dat element kunnen besturen of zo, maar het representeert gewoon hun aard, wie ze zijn. Water is mysterieus, een groep waarvan de aanval altijd onverwacht is, Aarde is kracht, ze denken niet na en gaan meestal gewoon over tot de aanval, Vuur is sluw, maar heeft ook een enorme levenskracht en Lucht is wijs en nadenkend. Ze zijn allemaal even verwoestend en de oorlog tussen de vier kampen dunt de bevolking van die wereld enorm uit. Het koningshuis heeft geen zeggen meer en iedere man die aan het hoofd van een groep staat wilt de macht grijpen, omdat ze ervan overtuigd zijn dat hun manier van doen het beste is. Er zijn altijd al vier kampen geweest, maar er zit nog een heel verhaal voor waarom ze in oorlog zijn uitgebroken tegen elkaar.
    In ieder geval, wanneer Megara een jaar of vijftien is, bereikt de burgeroorlog haar dorp en zijn de mensen gedwongen om een kant te kiezen, degenen die dit niet willen, worden geëxecuteerd. Megara's vader, één van de Auratia die weten over de Poort, wilt dat zijn dochter vlucht en vertelt haar de sleutel, omdat hij wilt dat ze veilig is. Als Megara de Poort doorgaat en zo terechtkomt in onze wereld, samen met een paar andere Auratia, weet ze al direct dat ze opnieuw mag gaan vluchten. Er is in de stad waar ze terecht is gekomen een dude die iedereen gek waant, omdat hij rondbazuint over de Auratia. Natuurlijk is er niemand die hem geloofd en is hij zo'n beetje de dorpsgek, maar hij heeft wel enorm veel macht en is stinkend rijk, dus wanneer hij erachter komt dat Megara en die anderen in 'zijn' wereld zijn terechtgekomen, doet hij er alles aan om haar te pakken te krijgen, haar terecht te kunnen stellen en de rest van de wereld van de Auratia te vernietigen omdat ze volgens hem heel zijn leven hebben verpest. Ohja, en die dude weet de Poort ook niet zijn.


    help

    Ik ook hoor :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En er komen waarschijnlijk nog andere redenen bij ook, want anders is het allemaal om macht en geld en stuff. :')


    help

    Lirio schreef:
    Ik ook hoor :')


    Wij hebben het ook gezellig. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga lezen tot ik erbij neerval.


    help

    Okay... Ik weet wel Marthe dat ik een abo op je story ga nemen. Over een titel moet ik zelf ook nadenken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    LTG.

    Ik heb cola nodig. D:


    help

    Misschien iets met Twee werelden of iets dergelijks..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    MattSmith schreef:
    Okay... Ik weet wel Marthe dat ik een abo op je story ga nemen. Over een titel moet ik zelf ook nadenken.





    help

    DO YOU EVER JUST GET REALLY REALLY ANGRY


    Say you love me, and the silence will set you free.

    vandaag is niet mijn dag, jongens, het spijt me


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Chanson schreef:
    DO YOU EVER JUST GET REALLY REALLY ANGRY


    Yep.

    Give us your rage. ^^

    As long as you don't insult me or my fandoms.


    help

    LTG.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chanson schreef:
    vandaag is niet mijn dag, jongens, het spijt me

    Het is niet erg, zijn maar wat je dwars zit. Je kan hier je hart luchten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."