• Vandaag ging ik met mijn baas naar de McDonalds in Roosendaal, maar hij zit nou tijdelijk in een rolstoel door een operatie, dus ging 't wat moeilijker daar, aangezien d'r een nieuw meisje achter de kassa stond. Dus mijn baas had besteld, en dat meisje zou 't gaan pakken. Mijn baas Daan is zo'n ekte Brabander, en die praat ook met zo'n heerlijk New-Kids achtig accent. Dus ja , dat meisje zet het dienblad neer, en negeert Daan voor de rest. Daan kon daar dus niet bij, en die begint met z'n rolstoel tegen de toonbank aan te rammen, tot vier keer toe. Toen ze nog niet reageerde, tikte hij echt zo met zijn voet tegen de toonbank.

    'Ey meisje, gij moog me wel es hellepu!', schreeuwde die toen. Dat meisje helemaal rood. 'Eh, ja, sorry meneer'. Ik ging helemaal stuk, komt d'r zo'n vent aangelopen; 'Vind je dat grappig, een invalide uitlachen?'
    Ik zei dus: 'Ach, geen zorgen, 't is m'n baas maar'. Man, man, man, ging ik stuk.

    Jullie ook zulke interessante bazen?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    >_> werkt nog niet(krul)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Haha, nee, ik pas sowieso alleen op, en mijn leven is niet interessant genoeg voor dit soort dingen, lol. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omg lol :')
    Nee, geen interessante baas, maar wel een kat die al twee uur naast me ligt te snurken en niesen en ik lach me helemaal kapot om hem :'D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:00 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hahaha, I'm my own boss *wbw*
    (Ik ben werkzoekende en ik heb mijn zinnen gezet op een baantje als afwashulpje. Nu maar hopen dat ze me aannemen (A))


    26 - 02 - '16

    GENIAAAL!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb niet zo iets geniaals mee gemaakt nee, maar mijn assistent bedrijfsleider viel vandaag uit het kantoortje, hij wou het trappetje oplopen om t kantoor in te gaan maar hij viel achterover en daar stond ik dus ik ving hem op ghehe. Nou ik lag plat van het lachen, niet normaal. Ik kwam echt niet meer bij, gewoon om hoe het ging. En al die klanten stonden me raar aan te kijken, maar gelukkig was ik niet de enige die aan het lachen was. Mijn andere collega's die in het kantoortje waren waren ook aan het lachen. Maar wat wil je als je als 18jarige een 58 jarige man in je armen hebt liggen. :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mijn vader is mijn baas(krul)


    As travars

    Niemand komt aan Maaskantje kut, jongûh! BATSEN! (wat was dat ook al weer?)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha 'ach geen zorgen, t is mn baas maar' x'D Omg ik zou geloof ik echt stuk gaan van het lachen, als je dat zo zou zeggen x'D


    Inspiration can hit you any time

    Haha, geweldig _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the