• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nou ja, ik kijk door elkaar, want na drie dagen kun je niet weten wat Mona al doet in seizoen twee, maar mijn vriendin en ik waren aan het logeren bij haar opa en oma. Ik was douchen en zij ging PLL kijken, seizoen twee. Ik ging meekijken en vond het vet leuk. Maar dat eindigde ermee dat ik al delen van seizoen twee heb gezien en delen van seizoen één, omdat we afwisselden van seizoen. Hoe lang ken jij het al? :3

    Toch wel al een paar maanden geloof ik. Ik ben bij het einde van seizoen 2. Maar ik kijk maar één aflevering per dag ofzo. :')
    Echt? Dat is stom! Zo ga je dingen weten. ;3


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Toch wel al een paar maanden geloof ik. Ik ben bij het einde van seizoen 2. Maar ik kijk maar één aflevering per dag ofzo. :')
    Echt? Dat is stom! Zo ga je dingen weten. ;3


    Nou ja, de adobe op de laptop is was veroudert en mijn pa heeft geen zin om het ij te werken, dus misschien lukt het op mijn computer, maar ik kan dus niet verder kijken. Ik had een site gevonden, maar die heeft niet alle afleveringen, hmm. Ja, dat wel, vooral omdat ik op Wikipedia keek wat alleen de boeken spoilt, maar de serie deels ook, en omdat ik plaatjes zoek op Google, titels lees die mijn interesse vangen en ik die artikelen ga lezen en dus een hoop spoil. Niet zo slim van mezelf. XD


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil jouw knuffels. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    BOOMSHAKALAKA.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Weet je, als je een probleem hebt, zeg het dan gewoon, muts. .____.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom bestaat het vak Biologie?!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    Waarom bestaat het vak Biologie?!

    Dat was mijn lievelingsvak. Ik vind het niet erg dat het bestaat. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat was mijn lievelingsvak. Ik vind het niet erg dat het bestaat. :Y).


    -_-

    Ik vind van wel.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben boos omdat ik boos ben want ik wil niet boos zijn want boos zijn is niet leuk. D:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 20:44 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Winterwolves schreef:
    (...)
    -_-
    Ik vind van wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat was mijn lievelingsvak. Ik vind het niet erg dat het bestaat. :Y).


    Agreed. Ik ga dat vak echt never laten vallen


    26 - 02 - '16

    Tortura schreef:
    (...)



    Heel erg bedankt. -_-


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Cyborg schreef:
    (...)

    Agreed. Ik ga dat vak echt never laten vallen


    Bij mij kun je het niet laten vallen, volgens mij. Als dat kon zou ik het zeker doen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Bij mij kun je het niet laten vallen, volgens mij. Als dat kon zou ik het zeker doen.


    Welk profiel heb je? Een van de natuur shizzle? Zo ja, dan kan je ze inderdaad niet laten vallen.


    26 - 02 - '16

    Winterwolves schreef:
    (...)
    Bij mij kun je het niet laten vallen, volgens mij. Als dat kon zou ik het zeker doen.

    Ik vond natuurkunde-scheikunde ook leuk. We almost always blow shit up. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.