• Hey lieverds (:
    Ik heb dus twee ideeën voor een verhaal;

    1. Pagina drie:

    Ayla en Darryl de Zwart verhuizen naar een enorm herenhuis die afgesloten is van de buitenwereld. Ayla is hoogbegaafd en kan geesten zien. In het herenhuis ontstaan duistere krachten en op een dag ziet Ayla een zeven-jarig jochie; Matt. Hij verteld haar dat hij een paar jaar geleden is omgekomen bij een enorme slachting. Na een paar dagen ontmoet Ayla ook Matt's oudere broer Jordy. Hij is ook omgekomen bij de slachting en verteld Ayla dat er kinderen in het bos verborgen zijn. Ayla schakelt meteen de politie in maar die geloven haar niet. Want wie gelooft nou een helderziend meisje die beweerd dat er kinderen in het bos zijn ontvoerd?

    2. -Nog geen titel:
    Zoë werkt in een klein restaurantje op het Griekse eiland Corfu. De laatste tijd heeft ze het gevoel dat ze wordt gestalkt. Als ze na enige tijd de moed bijeen heeft geschraapt om de man aan te spreken beweert hij dat hij over magische krachten beschikt en Zoë al dagen in de gaten houd om te zien of zij ook magische krachten heeft. Hij neemt haar mee naar [naam van een magisch land]. Zoë heeft al snel door dat het er goed mis is. De lucht kleurt donker en de gure wind is overal te voelen. Je ruikt de angst van de bewoners. De man legt Zoë uit dat alleen zij, en nog twee andere heksen, hen kunnen redden. Het enige probleem is, dat als ze besluit te helpen, ze niet meer terug kan naar de normale wereld. En als Zoë mee stemt in het plan staat haar nog meer te wachten dan dat ze al dacht. Ondertussen probeert ze ook nog iets te verzinnen om terug te kunnen naar haar huis.


    Ik kan niet kiezen en voel me goed bij allebei, help me?
    Welke zou jij kiezen om te lezen?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 20:53 ]

    Waarom schrijf je ze niet beiden? Ik weet dat ik ze beiden lezen zou. :)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    Waarom schrijf je ze niet beiden? Ik weet dat ik ze beiden lezen zou. :)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    De eerste spreekt mij meer aan, mij lijkt die leuker.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    FloraBunce schreef:
    Waarom schrijf je ze niet beiden? Ik weet dat ik ze beiden lezen zou. :)


    En aan welke je ook begint, mij mag je altijd waarschuwen (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    De eerste lijkt me ook net iets leuker. :')

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 23:01 ]


    Take me to wonderland

    Ik vind de eerste het leukst, maar dat is mijn smaak. Schrijf ze allebei. Werk afwisselend aan de stories of in aparte volgorde. Verspil geen goede ideën want ik vind beide heel erg goed. Kies beide, dat lijkt mij het beste.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife