• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    (...)
    Heb je daar je vriend niet voor?

    Ja, lekker met mij praten over vrouwen dingen zoals ongesteldheid. Daar zijn beste vriendinnen voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, lekker met mij praten over vrouwen dingen zoals ongesteldheid. Daar zijn beste vriendinnen voor.

    Ik zeg het ook gewoon tegen jongens als ik ongesteld ben, dat maakt me niet uit. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, lekker met mij praten over vrouwen dingen zoals ongesteldheid. Daar zijn beste vriendinnen voor.

    Enkel beste vriendinnen? :')
    Oh en trouwens, ik praat met mijn vriend ook gewoon over ongesteldheid. Moet kunnen toch.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 19:52 ]


    -

    It's a date!
    It's a fucking date! 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Genius schreef:
    (...)
    Enkel beste vriendinnen? :')
    Oh en trouwens, ik praat met mijn vriend ook gewoon over ongesteldheid. Moet kunnen toch.


    Het kan ook wel, maar Mitchell vind het niet prettig en begrijpt heel veel dingen daarover toch niet echt. Het heeft weinig zin voor mij. :'D Daarbij laat ik niet bepalen tegen wie ik alles zeg en tegen wie niet en hoef ik het commentaar ook niet. Leuk als anderen jongens ermee vervelen maar ik heb daar geen zin in.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    (...)
    Enkel beste vriendinnen? :')
    Oh en trouwens, ik praat met mijn vriend ook gewoon over ongesteldheid. Moet kunnen toch.

    Het was ook maar een voorbeeld T_T Met mij praat ze er ook wel over.
    Maar gewoon over meisjes dingen die je nu eenmaal niet met je vriend kan bespreken. Wat dat ook zou mogen zijn. (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En ik heb nog steeds geen zin in economie. Arrgggh, Quizlet is te leuk. D:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik zal jou eens beton in je slufter suppleren, zeg (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cas schreef:
    (...)

    Het kan ook wel, maar Mitchell vind het niet prettig en begrijpt heel veel dingen daarover toch niet echt. Het heeft weinig zin voor mij. :'D Daarbij laat ik niet bepalen tegen wie ik alles zeg en tegen wie niet en hoef ik het commentaar ook niet. Leuk als anderen jongens ermee vervelen maar ik heb daar geen zin in.

    Nou dan zoek je iemand uit tegen wie je dat wel wil zeggen allemaal

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het was ook maar een voorbeeld T_T Met mij praat ze er ook wel over.
    Maar gewoon over meisjes dingen die je nu eenmaal niet met je vriend kan bespreken. Wat dat ook zou mogen zijn. (joehoe)

    Ik zou ook niet weten wat dat zou moeten zijn :'D

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 20:04 ]


    -

    Alsjeblieft, wordt niet kaal. Dan is dat kind helemaal niet meer stil.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 20:04 ]


    We need a bigger boat.

    O, wat zou ik nu graag willen dat de tijd nu een uur terug ging.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omg, hebben ze nou serieus Snog Marry Avoid in het Nederlands gedingest? :'l


    Caution first, always.

    Ogen laten testen, check. Morgen sporten, check. Contact aan het onderhouden met vriendinnen, check.
    Nu nog leren voor schooool.


    You are beautiful, you are love.

    Nu ben ik echt nieuwsgierig D:
    Bel dan toch D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Shoot me please.


    26 - 02 - '16