Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
Genius schreef:
(...)
Enkel beste vriendinnen? :')
Oh en trouwens, ik praat met mijn vriend ook gewoon over ongesteldheid. Moet kunnen toch.
Het kan ook wel, maar Mitchell vind het niet prettig en begrijpt heel veel dingen daarover toch niet echt. Het heeft weinig zin voor mij. :'D Daarbij laat ik niet bepalen tegen wie ik alles zeg en tegen wie niet en hoef ik het commentaar ook niet. Leuk als anderen jongens ermee vervelen maar ik heb daar geen zin in.
Genius schreef:
(...)
Enkel beste vriendinnen? :')
Oh en trouwens, ik praat met mijn vriend ook gewoon over ongesteldheid. Moet kunnen toch.
Het was ook maar een voorbeeld T_T Met mij praat ze er ook wel over.
Maar gewoon over meisjes dingen die je nu eenmaal niet met je vriend kan bespreken. Wat dat ook zou mogen zijn. (joehoe)
Het kan ook wel, maar Mitchell vind het niet prettig en begrijpt heel veel dingen daarover toch niet echt. Het heeft weinig zin voor mij. :'D Daarbij laat ik niet bepalen tegen wie ik alles zeg en tegen wie niet en hoef ik het commentaar ook niet. Leuk als anderen jongens ermee vervelen maar ik heb daar geen zin in.
Nou dan zoek je iemand uit tegen wie je dat wel wil zeggen allemaal
DarkSavior schreef:
(...)
Het was ook maar een voorbeeld T_T Met mij praat ze er ook wel over.
Maar gewoon over meisjes dingen die je nu eenmaal niet met je vriend kan bespreken. Wat dat ook zou mogen zijn. (joehoe)